Beantwoord

Big Brother livestream bij videoland via KPN

  • 5 January 2021
  • 30 reacties
  • 4204 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

@Paul1937. Je hebt inderdaad gelijk.

Echter: Op 14 februari 2022 is het in het Circustheater in Den Haag!

Maar op 14 feb. DIT JAAR (2021), en 20 feb, en 27 feb. en 6 maart en 13 maart en 20 maart zijn er inderdaad STREAMconcerten. Deze zijn dus alleen beschikbaar via laptop, tablet of smartphone via een browser. Als je een ticket koopt, dan krijg je een link om het concert te kunnen zien. Dat gaat via een tv-toestel of een ontvanger van een provider niet het geval zijn helaas. Een laptop kan je via hdmi met je tv verbinden.
Informatie over de stream vind je hier!

Badge

Inderdaad de Stream concerten zijn dit jaar.
De TicketPoint app heb ik geïnstalleerd.
Op de iPad werkt het ook inderdaad. Wij hebben alleen nog IOS producten en hebben sinds vele jaren geleden MS Windows afgezworen. Windows 10 deed bij mij de deur dicht.

Wij kijken liever via een grote TV met Sonos geluid apperatuur naar dit type evenementen.
Dus moet ik het wel streamen via Apple TV. Of ik het wil of niet.

ik ga wel kijken of ik op de Smart TV misschien TicketPoint ook kan aansturen.

ik neem aan dat KPN iTV deze service ook beschikbaar moet gaan stellen.
Of ik nu aan TicketPoint betaal of aan KPN iTV dat moet toch mogelijk zijn.
Als ik een betaal film wil kijken, kan ik ook heel simpel betalen via het abonnement.

Dit maakt het voor een groot deel van de oudere en niet zo computer minded abonnees een stuk makkelijker. 

Dus moet ik het wel streamen via Apple TV.

Mooi dat dat ook kan! :slight_smile:

sinds vele jaren geleden MS Windows afgezworen. Windows 10 deed bij mij de deur dicht.

(hier andersom: Apple komt er niet in…. als je de productiekosten afzet tegen de verkoopkosten, belachelijk. Verder de assemblage in Chinese (!) fabrieken, met loontjes waarbij de medewerkers zelfs van hun jaarsalaris het nooit zelf kunnen kopen, doet bij mij ook de deur dicht voor Apple. Verder ligt de grondslag in 2006: toen nieuwe desktop nodig, maar 9 v.d. 10 door mij gebruikte programma's werkten niet via Apple.)
Windows 10 vind ik juist een verademing.

ik neem aan dat KPN iTV deze service ook beschikbaar moet gaan stellen.

Moeten niet. Als KPN Apple benaderd of Apple KPN om dit te integreren kán het er komen. En ook niet. Het zal op dit moment geen prio zijn.

Dit maakt het voor een groot deel van de oudere en niet zo computer minded abonnees een stuk makkelijker.

Toevoeging aan de apps van ITV maakt dat idd makkelijker voor sommigen. Ik houd het liever zo gescheiden mogelijk. Heb Netflix ook direct van Netflix en niet via factuur KPN.

Badge

Apple, inderdaad duur. Maar voor mij wel het fijnst om mee te werken.
Ik kon aardig eenvoudig via Dropbox MS office files overzetten naar Apple Numbers en Pencil.

Op de tweede plaats komt voor mij ANDROID, ook heel klantvriendelijk, zeker voor oudere gebruikers.

KPN, inderdaad niet moeten. Maar wel heel klantvriendelijk, zeker als wij meer en meer van deze betaal stream uitzendingen gaan zien door het COVID-19 probleem.

Maar wel heel klantvriendelijk, zeker als wij meer en meer van deze betaal stream uitzendingen gaan zien door het COVID-19 probleem.

Goed voorstel. We wachten het af.