Beantwoord

Bose 700 set aan afstandsbediening koppelen lukt niet

  • 1 March 2024
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

Ook ik ben al maanden bezig om mijn Bose 700 set gekoppeld te krijgen met de nieuwste KPN ab!!

Ondanks allerlei goedbedoelde adviezen,krijg ik het NIET,werkend. Hebben KPN en BOSE hier enig contact/overleg over of laten ze het op hun beloop?! Zou wel erg makkelijk zijn!

Graag toch een reactie/oplossing.

 

M.vr.gr.

Henk Bosboom

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door PeterG 2 March 2024, 11:18

Bekijk origineel

11 reacties

Enige wat bedient wordt is het volume van de soundbar @Henkcb1955 . Voor aan en uit zetten is nog steeds de Bose afstandsbediening nodig.

Houdt de mute knop + ok knop 3 seconden samen ingedrukt. Toets dan code 246 in. Helaas worden niet alle modellen ondersteunt. 

Enige wat bedient wordt is het volume van de soundbar @Henkcb1955 . Voor aan en uit zetten is nog steeds de Bose afstandsbediening nodig.

Houdt de mute knop + ok knop 3 seconden samen ingedrukt. Toets dan code 246 in. Helaas worden niet alle modellen ondersteunt. 

lukt gewoon NIET, werkt NIET. Uw oplossing heb ik ca. 100 x langs zien komen maar niemand lukt het!!

 

Dan wordt jouw Bose niet ondersteund. We hebben al lang ervaren dat lang niet alle Bose modellen ermee werken. 

Zelf heb ik de bediening van m'n audio weer uit de kpn afstandsbediening gehaald. Aangezien je de audio er niet mee aan kunt zetten heb je ook niks aan volume bediening. 

Je doet met die uitroeptekens net of de wereld vergaat als het niet lukt.

Tja, het is natuurlijk wel een enorm drama :) !!!!

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Henkcb1955 als de koppelcode niet werkt, dan is er geen andere optie ben ik bang. Het voorbeeld zal wel worden meegenomen richting de techneuten die zich bezig houden met TV+ 

Ok. Thx Jeroen.

Reputatie 7
Badge +30

Vraagje, @Henkcb1955: heeft die Bose set wel een infrarood ontvanger? Of werkt die alleen met bluetooth? Want als hij alleen bluetooth heeft, dan kan de KPN afstandsbediening er niet op afgestemd worden.

Vlgs.mij heeft de Bose soundbar 700 WEL infrarood!

Maar 100 % zeker weten doe ik het ook niet.

Gr.Henk

Reputatie 7
Badge +30

Als hij wel infrarood heeft, dan zou het in principe moeten kunnen. Maar, als het dan niet lukt, dan kom ik ook weer terug op Jeroen's eerdere antwoord:

Hallo @Henkcb1955 als de koppelcode niet werkt, dan is er geen andere optie ben ik bang. Het voorbeeld zal wel worden meegenomen richting de techneuten die zich bezig houden met TV+ 

 

Ok. Bedankt voor uw reactie.

Wacht een reactie van KPN dan maar af.

Gr.

Henk

Dan wordt jouw Bose niet ondersteund. We hebben al lang ervaren dat lang niet alle Bose modellen ermee werken. 

Zelf heb ik de bediening van m'n audio weer uit de kpn afstandsbediening gehaald. Aangezien je de audio er niet mee aan kunt zetten heb je ook niks aan volume bediening. 

Je doet met die uitroeptekens net of de wereld vergaat als het niet lukt.

Hoe heb je die audio weer ontkoppeld uit de kpn afstandsbediening? Ik wil nog kijken of ik het via de Arc aansluiting werkend krijg, maar nu stuurt de kpn AB foutief de Bose aan, hij moet volume weer via de tv gaan bedienen...

Reageer