De ontknoping van de Eredivisie volledig live voor ESPN abonnees bij KPN

  • 20 May 2023
  • 39 reacties
  • 602 keer bekeken
De ontknoping van de Eredivisie volledig live voor ESPN abonnees bij KPN
Reputatie 7
Badge +16

Goed nieuws voor ESPN Compleet-abonnees bij KPN. Als hoofdsponsor van de Eredivisie geven we alle KPN klanten met ESPN Compleet een extraatje. Deze klanten kunnen gedurende de laatste twee speelronden alle gelijktijdig gespeelde wedstrijden live zien. We zetten hiervoor, naast de gebruikelijke kanalen 221 tot met 224, 6 extra kanalen in.

 

Op zondag 21 en 28 mei zet KPN 6 extra ESPN-kanalen open, zodat live alle Eredivisiewedstrijden van speelronde 33 en 34 te volgen zijn. Je vindt de extra kanalen op kanaalnummer 215 t/m 220. Exclusief bij KPN, hoofdsponsor van de Eredivisie. Of het nu gaat om de strijd om de tweede, derde en vierde plaats of wie uitkomt in de nacompetitie, het is nu allemaal te bekijken bij KPN voor ESPN abonnees.
 

Wedstrijdoverzicht speelronde 33

Kijk zondag 21 mei om 14:30 uur live naar de volgende wedstrijden:
 

Wedstrijdronde 33

*Maandag 22 mei is de kanaalindeling van speelronde 34 bekend.

 

Geen ESPN Compleet? Koop een losse wedstrijd

Heb je geen ESPN Compleet, maar wil je wel genieten van topvoetbal in de Eredivisie? Koop dan een losse wedstrijd via Pay Per View*. Je bestelt een wedstrijd al vanaf 48 uur van tevoren makkelijk en snel via je tv en betaalt gewoon via je KPN-factuur. Kijk hier voor meer informatie.

Mis niks van de ontknoping van dit Eredivisie-seizoen!

Bron en dank aan @Noordzee 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

39 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Totaal onbegrijpelijk waarom FC Twente - Ajax op ESPN 4 zit en Feyenoord - Vitesse op ESPN 2.

Die laatste wedstrijd gaat nergens meer om. 

Nu kunnen ESPN-Digitenne-abonnees FC Twente - Ajax niet live zien. 

 

Ik voorspel daar een hele reeks klachten over. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is geen keuze die wij maken. Dat is een keuze van ESPN. Dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de stand op de ranglijst, tv gelden etc. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat weet ik natuurlijk, maar het is wel een rare keuze. Juist gezien de stand op de ranglijst. 

Reputatie 7
Badge +7

Gelukkig doet kanaal 217 het deze speelronde wel. Want anders zouden de KPN Spartanen dit extraatje deze week opnieuw missen. Mijn club speelt om des keizers baard. Het is te doen op kanaal 223 en 224 met mooie affiches, dus ik denk dat ik afstem op een van deze wedstrijden. Het gaat een spannende ontknoping worden voor de bovenste plaatsen. Onderin vielen de klappen dit jaar in het Noorden van het land.

Succes aan alle voetballiefhebbers met de favoriete club. Game on ⚽

Reputatie 7
Badge +7

Dat weet ik natuurlijk, maar het is wel een rare keuze. Juist gezien de stand op de ranglijst. 

Mee eens. Je zou verwachten dat ESPN ook rekening houdt met de relevantie van een wedstrijd om zoveel mogelijk mensen de gelegenheid te geven te kijken naar de ontknoping.

Sorry, ben gek op voetbal (mn AZ en PSV). Maar Formule 1 gaat hier voor.🏁😀

Reputatie 7
Badge +7

Sorry, ben gek op voetbal (mn AZ en PSV). Maar Formule 1 gaat hier voor.🏁😀

Was dan een aparte wedstrijd van deze teams. Voor de competitie en verdeling van gelden denk ik dat deze eindstand goed nieuws is. Wel sneu voor AZ. 

Reputatie 7
Badge +28

Sorry, ben gek op voetbal (mn AZ en PSV). Maar Formule 1 gaat hier voor.🏁😀

Ik vind voetbal ook wel leuk (Dit seizoen wel veel minder.) Maar wielrennen gaat hier voor! 🚴🚴🏼🚴🏿 

Reputatie 7
Badge +16

Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend blij ben dat dit seizoen voorbij is. Heb mijn club nog nooit zo vaak als een stel dwazen die op het niveau dikke stront door een trechter met 40 graden vorst zien spelen. Ik hoop ook deze week dat de eerste ontslagen gaan volgen en we volgend seizoen wel weer iets hebben staan wat het shirt mag dragen en iets levert wat het salaris waard is. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend blij ben dat dit seizoen voorbij is. Heb mijn club nog nooit zo vaak als een stel dwazen die op het niveau dikke stront door een trechter met 40 graden vorst zien spelen. Ik hoop ook deze week dat de eerste ontslagen gaan volgen en we volgend seizoen wel weer iets hebben staan wat het shirt mag dragen en iets levert wat het salaris waard is. 

Dat zie je altijd na een aantal succesvolle jaren als het geld over de plinten klotst. Op de een of andere manier trekt het lieden aan die met andere dingen bezig zijn. Voor de competitie is het wel goed dat het geld ook eens de andere kant op rolt denk ik.

Reputatie 7
Badge +16

Wel als andere clubs naast de 3 anderen ook profiteren. Maar ook 010 en PSV zullen nooit iets delen en zo blijft de eredivisie een matige competitie waar in het alleen maar draait op Ajax, PSV en 010. Ik vind ook europees voetbal al jaren veel boeiender dan de eredivsie.  Al moet ik erbij zeggen dat ze Conference League wel weer mogen afschaffen, daar doe je een voetballiefhebber echt geen plezier mee. 

Reputatie 7
Badge +7

Dat klopt maar dan is er in ieder geval nog wat spanning bovenin. Daarom is het goed dat Rotterdam ook is aangehaakt. Want uiteindelijk zeg je terecht dat het vooral om geld gaat. Er gaat teveel geld om in het voetbal. In de provincie is het al jaren niet om aan te gluren helaas.

Reputatie 7
Badge +16

Tuurlijk gaat het om geld, kijk naar begroting van Ajax en kijk naar een hekkensluiter. De eredivisie is sowieso een matige competitie omdat er gewoon totaal qua krachtverschil geen spanning meer in zit. Alleen de topwedstrijden zijn leuk om te kijken, maar voor de rest hoef ik er niet meer voor te gaan zitten (Althans dit seizoen wel, maarja met de erfenis van Alfredje ook geen wonder).  Als ik kijk naar de Premier League is bijna elke wedstrijd een strijd en spanning. Daar wil ik als voetballiefhebber graag naar kijken. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb er zo snel geen oplossing voor. De verschillen in Europa zijn gewoon te groot. De gemiddelde bank in de Premier League kan hier in de top eenvoudig mee.