Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket

  • 22 July 2019
  • 164 reacties
  • 13666 keer bekeken
Drie zenders nieuw in het KPN Interactieve TV basispakket

Toon eerste bericht

164 reacties

Reputatie 7
Badge +21
In dat geval ga ik het pluspakket betalen en neem ik gratis Foxsport voor Compleet

Kan dat nu al veranderd worden @Nadia ?
Reputatie 7
Badge +28
En ik vraag me af hoe het zit mensen die Alles in 1 hebben want die hebben nu gratis Fox Sport Eredivisie en gratis het Plus Pakket.
Ook hier wordt Fox Sports Eredivisie uitgebreid naar Fox Sports.

@huistijger: Bij Alles-in-1 Premium zijn zowel het Pluspakket als Fox Sports Eredivisie inbegrepen in het abonnement 🙂 Zie ook Overzicht van Thuisabonnementen


Vanaf wanner geldt dit eigenlijk >>>>>>>>>en vooral het laatste gedeelte van het blok


Vanaf vandaag krijg je de extra zenders er bij. De tekst in MijnKPN om van zenderpakket te wisselen moet nog aangepast worden.

huistijger wrote:In dat geval ga ik het pluspakket betalen en neem ik gratis Foxsport voor Compleet
Kan dat nu al veranderd worden @Nadia ?

Dat kun je inderdaad al aanpassen via MijnKPN
op welk voorkeuze kanaal wordt dreamworks uitgezonden
Reputatie 7
Badge +21
Ho @Joran !
Dan gaat er wat fout
er staat n.l.

Let op: bij wijziging gaan uw opnames van het vorige zenderpakket verloren.

Ik wil pluspakket gaan betalen en foxsport voor compleet
maar als ik ga wisselen dan ben ik mijn opnames kwijt
Kan dat niet anders?
Reputatie 7
Badge +21
op welk voorkeuze kanaal wordt dreamworks uitgezonden
Kanaal 23
Reputatie 4
Badge +2
Kanaal 23 @diknek
Reputatie 7
Badge +28

Ik wil pluspakket gaan betalen en foxsport voor compleet
maar als ik ga wisselen dan ben ik mijn opnames kwijt
Kan dat niet anders?


Dat is een hele terechte vraag die we waarschijnlijk vaker gaan krijgen. Ik heb navraag uitstaan en laat het in dit topic weten.
Als je per saldo beide pakketten houdt dan hou je alle zenders en dus ook die opnamen.

Toch, @Joran
Reputatie 7
Badge +28
Als je per saldo beide pakketten houdt dan hou je alle zenders en dus ook die opnamen.

Toch, @Joran


Het probleem zit in het wijzigen van het Compleet zenderpakket. Huistijger wil het Compleet zenderpakket wijzigen van het Pluspakket naar FOX Sports en het betaalde Pluspakket afnemen. Je kunt niet eerst de betaalde variant van het Pluspakket inschakelen, omdat het Pluspakket al actief is door Compleet. Daarom wordt het Pluspakket uitgeschakeld terwijl FOX Sports wordt geactiveerd en vervolgens kun je het weer inschakelen. De vraag is dan of de opnames direct verloren gaan of niet.
Reputatie 4
Badge +4
In dat geval ga ik het pluspakket betalen en neem ik gratis Foxsport voor Compleet

Kan dat nu al veranderd worden @Nadia ?

Huh @huistijger je was toch overgestapt naar de oranje vijand of heb ik iets gemist? 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Ik heb dezelfde situatie,zal jammer zijn als de opnames daarmee verdwijnen.

Misschien een optie om het gewoon zo te laten,en dat als klanten ,die beiden pakket afnemen, gewoon op de factuur gecompenseerd kunnen worden?
Reputatie 7
Badge +21

In dat geval ga ik het pluspakket betalen en neem ik gratis Foxsport voor Compleet

Kan dat nu al veranderd worden @Nadia ?
Huh @huistijger je was toch overgestapt naar de oranje vijand of heb ik iets gemist? :)


Ben allang weer terug hoor, sinds de prijsverhoging kon ik direct opstappen
Reputatie 2
Badge

Ben allang weer terug hoor, sinds de prijsverhoging kon ik direct opstappen


Was dat het bekende: "bij de buren is het gras altijd groener"?? 😂
Wordt FoxSport Eredivisie automatisch omgezet naar het nieuwe Fox Sport Pakket en blijft dit gratis voor KPN Totaal klanten?
Reputatie 3
Badge
Het bericht is een stuk rooskleuriger dan in werkelijkheid mensen. Fox Sports 1 gaat vanaf nu Ajax, Feyenoord en PSV namelijk niet meer uitzenden. Die komen op 2 en 3... Heel sporadisch zal er wel een wedstrijd van een topclub te zien zijn, maar niet heel vaak.

Zie hier:

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/3096993/fox-sports-vanaf-basispakket-kpn

Kijk maar alvast in de gids vooruit (het eerste eredivisieweekend) De 3 topclubs staan er dan al niet eens bij.
Reputatie 3
Badge +1
Het bericht is een stuk rooskleuriger dan in werkelijkheid mensen. Fox Sports 1 gaat vanaf nu Ajax, Feyenoord en PSV namelijk niet meer uitzenden. Die komen op 2 en 3... Heel sporadisch zal er wel een wedstrijd van een topclub te zien zijn, maar niet heel vaak.

Zie hier:

https://www.foxsports.nl/nieuws/artikel/3096993/fox-sports-vanaf-basispakket-kpn

Kijk maar alvast in de gids vooruit (het eerste eredivisieweekend) De 3 topclubs staan er dan al niet eens bij.

Je hebt gelijk. Dit hebben ze gedaan zo dat mensen niet genoeg hebben aan alleen fox 1
Ik vraag me af waarom abonnees bij wijzging van kanaalnummers niet even via e-mail geïnformeerd worden. En inderdaad, zoals al eerder hier vermeld, is het een beetje onlogisch dat CNN en Euronews niet meer naast BBC World staan.
Reputatie 5
Badge +4
Jammer, dat Internationale voetbal boeit echt niks. Maar ik moet wel 12,99 euro neertellen om ook maar Kanaal 2 & 3 te kunnen zien. En krijg die Internationale kanalen er ongewild bij.

Dat bedoel ik. Klanten die alleen Fox Sports Eredivisie hebben gaan weer 3 euro omhoog. Dat is 5 euro in een paar maanden.
Reputatie 3
Badge +1
Ala je toch kpn compleet hebt kun je het beste het fox pakket kiezen want alleen het eerste fox kanaal blijkt inderdaad te veranderen. Komt lang niet altijd meer op wat er eerst op kwam. Goed nu zou ik toch weer omschakelen van het pluspakket nasr fox omdat ik het voetbal weer wil zien. Vanwege compleet toch gratis en nu misschien ook duits voetbal?? Of zit dat bij ziggo?
Reputatie 7
Badge +21
Ajax wordt zaterdag ook op Fox kanaal 16 uitgezonden
Reputatie 7
Badge +28
Wordt FoxSport Eredivisie automatisch omgezet naar het nieuwe Fox Sport Pakket en blijft dit gratis voor KPN Totaal klanten?

Ja en ja :)

Ik vraag me af waarom abonnees bij wijzging van kanaalnummers niet even via e-mail geïnformeerd worden. En inderdaad, zoals al eerder hier vermeld, is het een beetje onlogisch dat CNN en Euronews niet meer naast BBC World staan.

Goed punt. Er is vandaag wel een mail verstuurd over de zenderwijzigingen, een overzicht van alle gewijzigde zendernummers had hier prima in gepast. Ik koppel het terug.
Reputatie 7
Badge +21
@Joran
Als jullie nu dat Foxsportpakket voor de mensen die al Compleet zijn ook voor €9,99 doen dan hoeven we niet te switchen.
Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wij hebben als in een Premium. En wij hebben nu foxsport compleet en het pluspakket. daar zijn we erg blij mee met die exstra kanalen. DANK JE WEL KPN. Maar wij wachten nog tot het 4k Pakket WAT AANTREKKELIJKER WORDT. Dús NU nog niet. 👍😉
Reputatie 7
Badge +28
Laten we het vriendelijk houden hier. Ik heb de laatste twee berichten weggehaald.

@huistijger @Tycha: Ik begrijp dat opnames direct verloren gaan als een zenderpakket op inactief wordt gezet. Ik heb dezelfde vraag ook aan de techneuten voorgelegd, het zou heel wenselijk zijn als we hier een workaround voor kunnen vinden. Ik of mijn collega's komen hier nog op terug.
Als je nu al beide pakketten hebt kun je wisselen welke onder Compleet gaat vallen. Je mag toch aannemen dat ze op de decoder gewoon doorlopen en alleen op de achtergrond de omzetting plaatsvind.
(pluspakket naar betaalt en FS naar gratis Compleet voordeel)
Opnamen zouden dan toch niet verloren gaan.

KPN geeft in de mail over FS nota bene aan dat het voor mij voordeliger is het Compleet pakket te wisselen naar FS. Het is niet nodig dat een pakket daarvoor uit staat.

Laten we het vriendelijk houden hier. Ik heb de laatste twee berichten weggehaald.
Die heb ik ff gemist. 😄

Reageer