Beantwoord

Film1 gratis ivm corona

  • 14 March 2020
  • 69 reacties
  • 24775 keer bekeken


Toon eerste bericht

69 reacties

Ik zat een beetje te neuzen tussen de films en wou er een paar opnemen om in de avonden terug te kijken maar dit werkt niet, komt direct een rood kruis in beeld. Ook werkt de on demand functie niet, hebben meer mensen dit probleem toevallig?

Het heeft even geduurd, maar alle zenders van Film 1 zijn vanaf nu een maand lang gratis te bekijken. Veel kijkplezier toegewenst! :relaxed:

 

Nee hoor, film 1 is niet vinden! 

Het heeft even geduurd, maar alle zenders van Film 1 zijn vanaf nu een maand lang gratis te bekijken. Veel kijkplezier toegewenst! :relaxed:

 

Nee hoor, film 1 is niet vinden! 

Hallo @DonnaQuichotte , waar zoek je dan? Je moet gewoon in de zenderlijst kijken ergens vanaf kanaal 2xx

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @DonnaQuichotte , Heb je dit al geprobeerd?

Hoi @DonnaQuichotte 

Kanalen 245 t/m 248 is Film1

Zie je ze niet dan denk ik dat ze verborgen staan

Ga via het menu naar instellingen - Verborgen zenders
Haal het kruisje weg voor de zenders die je zichtbaar wilt maken en vergeet niet op Bewaar instellingen te klikken.

Of zit je soms op Digitenne? Daar is dit niet beschikbaar (en ook niet mogelijk), alleen bij iTV.

Hoi @DonnaQuichotte 

Kanalen 245 t/m 248 is Film1

Zie je ze niet dan denk ik dat ze verborgen staan

Ga via het menu naar instellingen - Verborgen zenders
Haal het kruisje weg voor de zenders die je zichtbaar wilt maken en vergeet niet op Bewaar instellingen te klikken.

Top! T is gelukt:-)!

Helemaal niet gratis nog gewoon betaalde zender.

@Kloen

Alleen als je het als betaald pakket neemt kun je ervan opnemen, terugkijken (een week) en het ondemand aanbod bekijken. Voor de overige klanten is alleen het lineaire aanbod open gezet

@Skip0306 

Je kunt het lineair gewoon zien via kanaal 245 t/m 248. In het aanbod zal het inderdaad gewoon nog als betaald pakket te zien zijn want dat is het natuurlijk ook. Alleen nu dus lineair even niet.

Alleen jammer dat je film1 niet buitenhuis kan bekijken.

Dat is trouwens met heel veel zenders zo. Duitse zenders zijn alleen via het kastje te bekijken. Dus pa kijkt sport en ma kan in dezelfde kamer  niet naar zdf kijken. Bij Ziggo kan dat allemaal wel. Misschien kunnen de bobo’s eens contact opnemen met Ziggo en vragen hoe dat moet.

Hartstikke leuk, dan zeg ik hem op en kijk ik ookeen maand gratis......

Je hoeft 'm niet op te zeggen, @Wekovi 

Klanten met Film1 krijgen hier één maand pakketkosten voor vergoed. Je hebt 'm dus ook al abonnee van Film1 sowieso ook gratis. Zie hier.

Was van mening dat Film1 gratis was dus pakket besteld ,zie daarna dat 245 tm 248 reeds beschikbaar was, probeerde hierop pakket te annuleren was helaas niet meer mogelijk...hoe kan dit alsnog ?

probeerde hierop pakket te annuleren was helaas niet meer mogelijk...hoe kan dit alsnog ?

Waarom zou je het willen annuleren? Je krijgt binnenkort het maandbedrag terug. Zie het bericht van @PeterG 

Reputatie 7
Badge +21

Was van mening dat Film1 gratis was dus pakket besteld ,zie daarna dat 245 tm 248 reeds beschikbaar was, probeerde hierop pakket te annuleren was helaas niet meer mogelijk...hoe kan dit alsnog ?

Pakketten neem je altijd voor minimaal 1 maand af, daarna is het direct opzegbaar.
Je hebt nu zelfs het voordeel dat je de films ook kunt opnemen.
Maar….. zodra je het Film1-pakket stopt, zijn je opnames van Film1 ook verdwenen, dus denk er om wat en/of wanneer je dat doet, mocht je de opgenomen films nog willen bekijken...

hier in ede nog niets zichtbaar, staan niet in verborgen lijst! opnieuw opstarten heeft ook niet het gewenste effect gebracht.

hier in ede nog niets zichtbaar, staan niet in verborgen lijst! opnieuw opstarten heeft ook niet het gewenste effect gebracht.

Hallo @Mac2708 , in de kanalenlijst vanaf 2xx

 

hier in ede nog niets zichtbaar, staan niet in verborgen lijst! opnieuw opstarten heeft ook niet het gewenste effect gebracht.

Hallo @Mac2708 , in de kanalenlijst vanaf 2xx

 


springt van 202 naar 262 heb alles aangezet nog steeds niets.

Hallo @Mac2708 , misschien de decoder even een fabrieksreset geven?

 

@Vikash 

Gaat KPN nu, net als Ziggo, óók het on demand aanbod van Film1 openzetten?

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash

Gaat KPN nu, net als Ziggo, óók het on demand aanbod van Film1 openzetten?

Zover ik weet niet. Als dit wel het geval is, dan laten we dat weten. :relaxed:

Hoi vraagje. Ik heb gewone digitenne. Dus geen film 1 als ik het goed begrijp? 😔

Hoi vraagje. Ik heb gewone digitenne. Dus geen film 1 als ik het goed begrijp? 😔

Klopt. Digitenne werkt op basis van dvb-t2 hevc. En het spectrum met de 5 frequenties is gewoon vol. Daar is geen ruimte voor extra zenders.

Als de allernieuwste hevc compressietechniek niet was toegepast hadden er zelfs minder zenders in gezeten.

Dit alles geld niet voor een gewone  digitene ontvanger?

Dit alles geld niet voor een gewone  digitene ontvanger?

Euh, een gewone digitenne ontvanger? Wat is/bedoel je met gewoon… er is maar één type. Je hebt Digitenne of je hebt het niet.
Via Digitenne-ontvangers is het niet mogelijk om Film1 aan te bieden. (ik heb wel voorgesteld om kan. 24 te vervangen door 1 kanaal van Film1, maar daar heb ik weinig hoop op)

Van alles geprobeerd, geen film 1. 

In de gids komt na 223 266, film 1 staat er niet bij. 

Ook niet tussen verborgen zenders. 

Als ik lijst te verbergen zenders open staat ie daar wel tussen. 

Kastje gereset ( stekker eruit gehad ), helpt ook niet. 

 

Je weet zeker dat je bij de lijst van verborgen zenders de kruisjes hebt weggehaald. De menu’s bij ITV zijn heel inconsitent. Bij deze moet je nadat je het kruisje hebt gezet eerst opslaan. Dat doe je door met het pijltje terug hiernaartoe te gaan en dan pas OK te geven. 

Reageer