Beantwoord

Film1 gratis ivm corona

  • 14 March 2020
  • 69 reacties
  • 24775 keer bekeken


Toon eerste bericht

69 reacties

Geen kruisjes weggehaald want er stonden geen kruisjes bij film 1.

 

 

Heb je misschien een eigen zenderlijst in gebruik, Mije????

Als er bij "verborgen zenders” geen kruisjes staan is ie nml gewoon beschikbaar. Maar in een EIGEN lijst komen ze natuurlijk juist niet vanzelf.

Ik heb een eigen lijst maar daar staat film 1 natuurlijk sowieso niet in omdat ik het daar niet in heb gezet. 😏

Uiteraard kijk ik in de gewone gids. 

Ik ben behoorlijk handig met dit soort dingen dus al van alles geprobeerd, creatief op internet gezocht maar nog steeds niks. 

Inmiddels wel via ipad film1 films op opnemen gezet, om te proberen. Die geplande opnames geeft m’n tv wel aan en worden ook opgenomen. Test gedaan met film die bijna begon, die doet het. 

Als het niet lukt misschien maar via opname doen. 

Ik heb er inmiddels al aardig wat tijd in gestoken. Het begint teveel op m’n verhuizing van 2 jaar geleden te lijken waar wekenlang van alles mis ging en ik een tijd blokjestv ( digitenne ), bepekt wifi en geen internet had. Door miscommunicatie en langs elkaar heen werken van kpn. 😕

Ik ga nog even puzzelen, kijk het nog even aan. 

Je hoort van ma als het gelukt is.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @mije 
Heb je de ontvanger al  eens nieuwe software laten ophalen?

Ga via het menu naar Instellingen en druk twee maal op de gele knop van de afstandsbediening.
Zet Software verwijderen op Ja en klik op Bewaar instellingen.
Nu gaat de ontvanger nieuwe software ophalen.

Pas op met opnames van Film1, die ben je kwijt zodra Film1 weer stopt.

Ik heb een eigen lijst maar daar staat film 1 natuurlijk sowieso niet in omdat ik het daar niet in heb gezet.

Film1 kanalen daar aan toe voegen.

Uiteraard kijk ik in de gewone gids.

Het knopje ‘gids’ geeft alleen de kanalen weer die in je eigen lijst staan.
Ook de ok-knop, voor zenderlijst, doet dat.
Zenderkeuze met directe cijferinvoer is ook beperkt tot wat in je eigen geactiveerde lijst staat.

film 1 natuurlijk sowieso niet in omdat ik het daar niet in heb gezet. “, dus… toevoegen. Of lijstkeuze op Alle zenders zetten.

Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar. Software geladen, 245 en verder staan wel in zenderlijst (niet verborgen), maar bij inschakelen gaat tv naar 262 fox sport. Vreemd genoeg op ipad wel film 1. Klopt van geen kanten.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Han Biemans. Wat vervelend dat je de zenders van Film1 niet kan bekijken op de tv-ontvanger. Ik zie dat jij meerdere tv-ontvangers in huis hebt. Werkt het niet op alle tv-ontvangers? Als het op de iPad werkt, dan zou ik verwachten dat het ook op de tv-ontvangers in huis werkt.

Han je ziet 'm wel in de zenderlijst zeg je. Bedoel je dan de lijst die je krijgt als je op de OK knop drukt en ook via de electronische gids?

Goedemorgen ik dacht dat film1 tot 13 april was ik kan het niet meer kijken apart toch? 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen ik dacht dat film1 tot 13 april was ik kan het niet meer kijken apart toch? 

Deze actie loopt van 16 maart t/m 13 april, dus het zou nog moeten werken. Doen alle zenders het niet meer en heb je er wel naar kunnen kijken? Zou je de tv-ontvanger eens willen resetten, wellicht zijn deze zenders daarna wel weer zichtbaar. Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt. 

Reputatie 7
Badge +22

Deze actie loopt van 16 maart t/m 13 april.

@Vikash omdat de Corona maatregelen zijn verlengd tot 28 april, blijf Film 1 dan ook voor de klanten beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +21

Deze actie loopt van 16 maart t/m 13 april.

@Vikash omdat de Corona maatregelen zijn verlengd tot 28 april, blijf Film 1 dan ook voor de klanten beschikbaar?

Daar is op dit moment nog niets over bekend. Als dit het geval is, dan laten we dat zeker weten.

Het zou jullie inderdaad sieren om de actie parallel aan de quarantaine besluitvorming van ons kabinet te laten lopen. Naarmate het warmer word en de irritaties binnenhuis in toenemende mate flink oplopen en er dan opeens mee stoppen zou pr-wise een zeer ongelukkige stap zijn. Solidariteit met Nederland zal op dit moment pr-wise onbetaalbaar positief uitvallen voor jullie. i.t.t iedereen lekker maken en dan toch voor de centjes gaan landelijk zeker niet goed zal vallen, mij dunkt…

Met alle vertrouwen in jullie medewerking in deze extreme omstandigheden (een tevreden public relations manager)

Reputatie 7
Badge +21

Zoals aangekondigd kan je de gratis Film1 zenders bekijken t/m 13 april. De opnames worden helaas niet bewaard. Je ontvangt een welkomstkorting als je het Film1 abonnement wilt aanzetten: 6 maanden met 5 euro korting. Deze actie loopt t/m 30 mei.

De zenders Nick Toons (kanaal 52), Nick Jr. (kanaal 53), Nick Music (kanaal 54), Comedy Central Extra (kanaal 71) en 192 TV (kanaal 113) zijn gratis te bekijken t/m 1 juni.  Verder is dit uitgebreid met BabyTV (kanaal 57), Crime & Investigation (kanaal 82) en MTV Music 24 (kanaal 110).

De nieuwe zender Iedereen Live is sinds vorige week ook toegevoegd aan het zenderaanbod op kanaal 70. Op dit kanaal is van 14.00 tot 17.00 een programma voor alle Nederlanders die steun of inspiratie zoeken in deze Corona crisis. Onder de presentatoren zijn onder meer: Beau van Erven Dorens, Thomas van Luyn en Mike Boddé. 

 

Veel kijk plezier!

Reputatie 7
Badge +22

De nieuwe zender Iedereen Live is sinds vorige week ook toegevoegd aan het zenderaanbod op kanaal 70. Op dit kanaal is van 14.00 tot 17.00 een programma voor alle Nederlanders die steun of inspiratie zoeken in deze Corona crisis. Onder de presentatoren zijn onder meer: Beau van Erven Dorens, Thomas van Luyn en Mike Boddé. 

 

Veel kijk plezier!

@Vikash, is deze zender ook op de app te zien?

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash, is deze zender ook op de app te zien?

Ik heb het net zelf getest en volgens mij is dat gewoon mogelijk, tussen 14.00 en 17.00 uur

 

Reputatie 7
Badge +22

@Vikash, is deze zender ook op de app te zien?

Ik heb het net zelf getest en volgens mij is dat gewoon mogelijk, tussen 14.00 en 17.00 uur

 

Inmiddels al getest, en het werkt inderdaad. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

@Vikash, is deze zender ook op de app te zien?

Ik heb het net zelf getest en volgens mij is dat gewoon mogelijk, tussen 14.00 en 17.00 uur

Inmiddels al getest, en het werkt inderdaad. :wink:

Bedankt voor het testen en delen van het antwoord!

Reageer