Jazeker
Â
Sorry in dacht dat ik dat had maar weet het ook niet zeker
Ik doe veel met wifi
Kijk Netflix vertoont geen enkele storing. Daar doet alles zoals het moet. Die gaat ook via de WiFi. En de tv was up to date
Vandaag heb ik alles van de stroom gehaald en weer aangesloten. Mijn tv is 2 jaar gekocht dus nog lang niet versleten. Het begon een maand geleden? Met haperende beelden, een lichte pauze en dan ging het weer verder. Ik kan dus Netflix en andere zenders prima bekijken. Behalve de uitzendingen via KPN, wat enorm gaat irriteren.
En als ik andere reacties voorbij zie gaan, dan is dit een probleem al heel lang aan de gang, jaren zelfs! Andere mensen hebben dit al eerder gemeld. Dan denk ik toch, KPN doe er wat aan!
Beste
- welke tv-ontvanger gebruik je?
- welke Experia Box/modem gebruik je?
- maak je gebruik van koper of glasvezel?
- heb je de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld op het modem aangesloten, of is dit toch draadloos?
- Zit er een switch of een draadloze verbindingsset tussen?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.