Vraag

Foutmelding 403, hoe op te lossen?

  • 24 March 2024
  • 9 reacties
  • 107 keer bekeken

Foutmelding 403 10146 64 is vreselijk vervelend. Het gebeurt soms wel drie keer per dag als ik even tv wil kijken. Elke keer opnieuw de stekker uit het stopcontact halen en weer aansluiten. Ik besluit al bijna, maar geen TV meer te kijken. Los dit op, ik betaal daarvoor! Ook als ik iets opgenomen heb dan kan ik dat niet zomaar afspelen. Eerst weer de stekker eruit halen, een tijd wachten en weer aansluiten


9 reacties

Badge +19

Is de tv met een kabel aangesloten op het modem?

Jazeker

 

Sorry in dacht dat ik dat had maar weet het ook niet zeker

Ik doe veel met wifi

Badge +19

Dan ben ik toch wel benieuwd hoe het zit. Welk type ontvanger is het?

Kijk Netflix vertoont geen enkele storing. Daar doet alles zoals het moet. Die gaat ook via de WiFi. En de tv was up to date

Badge +19

Kpn heeft maar één tv ontvanger die via wifi werkt. 

Vandaag heb ik alles van de stroom gehaald en weer aangesloten. Mijn tv is 2 jaar gekocht dus nog lang niet versleten. Het begon een maand geleden? Met haperende beelden, een lichte pauze en dan ging het weer verder. Ik kan dus Netflix en andere zenders prima bekijken. Behalve de uitzendingen via KPN, wat enorm gaat irriteren.

En als ik andere reacties voorbij zie gaan, dan is dit een probleem al heel lang aan de gang, jaren zelfs! Andere mensen hebben dit al eerder gemeld. Dan denk ik toch, KPN doe er wat aan!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @rdboer36, dit is zeker een vervelend probleem! Om je goed verder te kunnen helpen, is het wel essentieel om een paar zaken duidelijk te hebben:

  • welke tv-ontvanger gebruik je?
  • welke Experia Box/modem gebruik je?
  • maak je gebruik van koper of glasvezel?
  • heb je de tv-ontvanger rechtstreeks bekabeld op het modem aangesloten, of is dit toch draadloos?
  • Zit er een switch of een draadloze verbindingsset tussen?

Reageer