Goedendag,
Onlangs ‘s-nachts uitval KPN op een ( nieuwe ) Samsung Q90R gehad.
Geen beeld meer , KPN was uitgevallen ,had de oude zwart witte 4K decoder.
Met spoed nieuwe 4K zwart Arris kastje thuis gestuurd gekregen.
Alles aangesloten geen beeld ??
Zie door het Samsung menu heen dat hij verbinding wil maken met Ziggo ??
Postcode , alles verder goed aangevinkt, alle bekabeling zit nog steeds zo zoals voor de uitval maar geen beeld ?
Telefonisch contact gehad met KPN 5X,….maar geen succes.
Monteur (kan) nog niet komen door de Corona situatie !
Op afstand ondersteuning van Samsung,….geen succes !!
Heb het vermoeden dat het in de software in de Experia Box zit.
Echt alles opnieuw opgestart en gereset alles !!
Nog steeds niet tot op dit moment ?? ( 20-03-2020 16.45uur )
Weet iemand iets wat de reden kan zijn dat hij niet verbinding maakt met het nieuwe 4K Arris kastje .
KPN Kabel is ook direct uit de muur in het kastje geplaatst, ..maar geen beeld ??
Wie ooooooooooooo wie weet wat ??
Grt Wil
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid