Beantwoord

Geen geluid bij gehuurde Pathé film

  • 16 February 2024
  • 3 reacties
  • 432 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb ook geen geluid bij mijn gehuurde film. De trailer wel. Maar de film niet. Ik zou het fijn vinden als KPN dit toch nog eens kenbaar maakt bij pathé want blijkbaar speelt dit al een tijd. Casten werkt niet vlekkerig beeld en haperend geluid. Geen fijn begin van het weekend. :(

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 February 2024, 10:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @LisanS, kijk je de gehuurde film via de Pathé Thuis app? Of heb je de film gehuurd via de tv-ontvanger van KPN? KPN maakt namelijk gebruik van Pathé Thuis voor het filmaanbod. Je hebt de Pathé Thuis app niet nodig om een film te huren en te bekijken.

Tenzij je een kortingscode voor Pathé Thuis hebt. Dan moet je inderdaad via de Pathé Thuis app kijken, want die code werkt niet bij KPN. 

Zoals ook in het andere topic is aangegeven, is het probleem bij onze TV team en Pathé bekend. Het probleem met geen geluid en wel beeld zit hem echt in de Pathé Thuis app op de KPN tv-ontvanger. Het is aan Pathé om deze app te verbeteren.

Heb je een Smart TV? Dan kan je ook gebruik maken van de Pathé Thuis app op jouw TV om de film alsnog te kunnen bekijken.

Reputatie 1

Ik heb kortingscodes idd. Ik was vergeten dat de app ook op mijn tv zit. Daarop doet hij het wel. Bedankt voor de tip!

Ik had hetzelfde probleem op mijn TV+ (DIW7022). Geluidsinstellingen stond op PCM, deze op automatisch gezet. Toen werkte het geluid wel in de Pathé app. 

 

@LisanS 
@Denise van KPN 

Reageer