Vraag

Geen KPN iTV meer kunnen kijken op Samsung smart tv

  • 6 February 2024
  • 7 reacties
  • 372 keer bekeken

Sinds een aantal weken kunnen wij ineens geen KPN itv meer kijken op onze Samsung smart tv. Hievoor werkte het altijd prima. Ik moet mijn abonnement nm invullen + pincode en dan krijg ik de melding dat hij niet kan inloggen en de tv moet verbinden met een internetkabel. De tv heeft gewoon internet via de wifi zoals dit voorheen ook was. Andere apps zoals youtube en netflix werken wel gewoon. Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit helpt niet. Tv heeft geen nieuwe software update beschikbaar. Hoe kan dit?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat u via de KPN iTV app op de Samsung tv kijkt.

En u heeft uiteraard een tv abonnement. 

 

Het abonnement nummer is het nummer dat begint met 20000xxxxxxxx (14 tekens dacht ik)

 

Kijk eens in MIJNKPN of u de pincode kunt aanpassen.

 

Zie ook hier.

2 in een korte tijd, dat is wel erg vreemd.

 

P.S.

Via de KPN tv decoder (ik weet niet welke u heeft), heeft u altijd een mooier beeld. 😉

Het is heel vreemd want op mijn telefoon werkt de app wel gewoon. Ik weet dat tv decorder mooier beeld heeft, maar die loopt boven steeds vast dus dat is ook geen optie.

De iTV app op de tv heeft altijd perfect gewerkt en hadden prima beeld!

En inderdaad ik heb tv en internet van KPN (al jaren), eigelijk nooit problemen gehad.. maar de laatste tijd is het bagger! Zeker sinds de komst van glasvezel!

 

Reputatie 7

Ik weet dat tv decorder mooier beeld heeft, maar die loopt boven steeds vast dus dat is ook geen optie.

Weet je ook waarom die boven steeds vast loopt?

Wat voor een TV ontvanger is dat?

Hoe is deze TV ontvanger op de Experia/KPN Box aangesloten?

Rechtstreeks, via een switch, via een "draadloze" verbindingsset of via wifi.

 

Ik heb dezelfde problemen als Jaim88. De npo app werkt prima. Alleen 1,2, 3 en de extra zenders. Mijn favoriete KPN zenders niet. Ook KPN kastje herstart, stekker eruit, vastlopers na 95% geladen te zijn. Hoop op een oplossing zodat ik de KPN app kan starten vanaf mijn tv startscherm waar ook andere app’s zoals netflix etc. tussen staan.
 

Hoi, @rejoan . Open a.j.b. even een eigen topic. Het is per topic veruit het handigst en meest overzichtelijk om één klant te helpen. We helpen je graag in een eigen topic.

@Jaim88 

Hier even gecheckt op mijn Samsung uit 2019. Het is i.i.g. geen generiek probleem momenteel.

Wat is de exacte melding die je krijgt? Plaats hier desnoods eens een foto.

Ik sluit even wat screenshots bij.

De KPN app krijg ik niet meer in het rijtje app’s wat voorheen wel kon. Scheelt een extra handeling.

De laatste foto geeft aan dat de app wel geïnstalleerd is…?

 

Reageer