Vraag

Haperend beeld en geluid met glasvezel 200mbit en Experia v8

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Bij het kijken op fullHD via Netflix hapert het beeld en geluid regelmatig. Ik heb een 200mbit glasvezel aansluiting die naar de Experia Box v8 gaat. daar zit de tv bekabeld op aangesloten.

Bij bv kijken naar interactieve tv treden deze problemen niet op. Hoe kan dit opgelost worden?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-ontvanger-resetten-176511

 

Probeer eerst dit.

Als dit niet helpt, vraag dan om de V10 experiabox.

Ik had destijds, een paar jaar geleden, ook problemen via de V8.

 

Welke IPTV (TV) decoder) heb je?

Kijk je wel via 661 - 670?

Dat zijn de eerste 10 kanalen in de originele stream van 12,5MB

 

Ja, resets allemaal gedaan. Zoals gezegd is interactieve TV kijken via 601 - 670 geen probleem, al heb ik het idee dat daar het beeld gedownscaled wordt… beeld is minder scherp dan bij Netflix.

oh...Netflix kijk ik via de app op mijn Philips tv dus gaat buiten interactieve tv om ;) Kan dus misschien beter in de “internet”-sectie posten...

Heb het topic in “stel je vraag” gezet. Deze mag gesloten worden

Reageer