Beantwoord

Haperend geluid KPN TV+

  • 9 March 2023
  • 31 reacties
  • 3872 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Sinds vorige week bij kpn. Vind het geluid onvoorstelbaar slecht. En moet om een redelijk volume te krijgen de afstandsbediening op vol zetten. En dan nog is het geluid hol en iel. Laat het meestentijds via analoge versterker lopen, optische kabel kpntv+ box naar dac en rca naar stereo versterker, maar moet dan zelfs op de afstandsbediening van de versterker deze veel verder openzetten als hiervoor bij Ziggo. Vind de Ziggo next box ook veel beter. Denk dat ik terug ga naar Ziggo.

Mijn opstelling loopt tevens optisch naar dan en vervolgens rca naar stereo maar ik heb de tv+ via HDMI naar de tv aangesloten en vanaf de tv optisch naar de dac. Werkt tenminste ok kwa volume 

Ik heb het geluid bij mij van automatisch gehaald en op Dolby Digital gezet,voorlopig nog geen probleem

Reputatie 4
Badge +3

gisteren bij buurman: 

geluid geheel niet synchroon te krijgen. corriceren gaat juist de verkeerde kant op.

 

nu heb ik eea bekeken

setuo :lg tv de philips soundbar actie kpn en alleen de tv box.

aangesloten: tvbox naar tv, soundbar via hdmi arc op tv. 

dit heb ik gewijzigd: kpntvbox naar soundbar, soundbar op tv arc gelaten. toen was alles perfect.

 

wel hier steeds haperend geluid. 

ik heb daar weer geen last van, bij mij is de hdmi audio volume synchronisatie met de onkyo niet in orde.

 

Sinds ik de nieuwe decoder heb zo’n 7 maanden is het geluid bagger. Wel 40 keer gebeld en instellingen iom kpn helpdesk veranderd. Stroom eraf en er weer op gedaan. Reset van het modem niets heeft geholpen. Nu de handdoek in de ring gegooid en opzoek naar een andere provider. 

Helaas ervaar ik hetzelfde al maanden. Geen last van met YouTube of Netflix via kpnbox. Opgenomen ook niet. Alleen live.

Lijkt wel steeds erger te worden. Het hapert aan alle kanten. 2 kastjes, beide het probleem. Meerdere keren gebeld met kpn, zoals hierboven omschreven herstart bla bla standaard riedel helpt niet. Advies was de laatste update te verwijderen... Dat hielp even. Met oude kastjes nooit problemen gehad maar die MOEST ik terugsturen. Sindsdien alleen maar gedoe. Word er moedeloos van. Loopt dus al meer dan 10 maanden zie ik hier en het is nog niet opgelost. Ellende. Ik ga overstappen.

Reputatie 4
Badge +3

Helaas ervaar ik hetzelfde al maanden. Geen last van met YouTube of Netflix via kpnbox. Opgenomen ook niet. Alleen live.

Lijkt wel steeds erger te worden. Het hapert aan alle kanten. 2 kastjes, beide het probleem. Meerdere keren gebeld met kpn, zoals hierboven omschreven herstart bla bla standaard riedel helpt niet. Advies was de laatste update te verwijderen... Dat hielp even. Met oude kastjes nooit problemen gehad maar die MOEST ik terugsturen. Sindsdien alleen maar gedoe. Word er moedeloos van. Loopt dus al meer dan 10 maanden zie ik hier en het is nog niet opgelost. Ellende. Ik ga overstappen.

tip ga niet naar odido…lees eerst maar eens forums door van alle providers