Beantwoord

Haperende Arris VIP 5202

  • 9 September 2021
  • 29 reacties
  • 682 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@vtpeters ik wil je vooral heel veel sterkte wensen. Inhoudelijk gezien is het zo dat na bepaalde tijd het ticket automatisch gesloten wordt. Als dat zo is kan je dat hier laten weten en zorg ik dat we een nieuw ticket aanmaken. Zodra je er tijd voor hebt kunnen vinden hoor ik het hier graag van je. :relaxed:

Reputatie 3
Badge

Hierbij even een terugkoppeling over dit 'probleem’ waarvoor ik volgens mij een, althans voor mij, werkbare oplossing heb gevonden. Wat heb ik gedaan…

Een aantal dagen geleden heb ik op de Arris tv-ontvanger de instellingen voor het beeldscherm aangepast en de Beeldschermresolutie van “Auto” naar “1080p@50Hz” gewijzigd. De overige instellingen heb ik ongemoeid gelaten.

Sindsdien ervaren we geen 'black-outs’ meer en andere storend geflikker (en af en toe vreemde geluiden die ik associeer met slecht gecodeerde audio).

Het lijkt erop dat dit probleem voor mij nu is opgelost, zonder 't modem in de meterkast te moeten resetten, etc. Wel is het nu niet meer mogelijk de televisie met de remote van de Samsung televisie te bedienen. Ik kon de (Samsung) televisie al niet met de KPN afstandsbediening bedienen ondanks herhaalde pogingen (bij m'n oude Philips werkte dat vlekkeloos). Sinds het aanpassen van de Beeldscherm-instellingen van de tv-ontvanger gebruiken we de Samsung remote voor het in-/uitschakelen en harder/zachter zetten van de televisie. Voor alle andere handelingen gebruiken we de remote van KPN. Hier kunnen we prima mee leven.

Bedankt voor alle raad en hulp.

Reputatie 7
Badge +7

---

Sinds het aanpassen van de Beeldscherm-instellingen van de tv-ontvanger gebruiken we de Samsung remote voor het in-/uitschakelen en harder/zachter zetten van de televisie. Voor alle andere handelingen gebruiken we de remote van KPN. Hier kunnen we prima mee leven.

Bedankt voor alle raad en hulp.

Maar, je kunt toch jouw tv bedienen met de KPN-afstandsbediening…

Reputatie 3
Badge

---

Sinds het aanpassen van de Beeldscherm-instellingen van de tv-ontvanger gebruiken we de Samsung remote voor het in-/uitschakelen en harder/zachter zetten van de televisie. Voor alle andere handelingen gebruiken we de remote van KPN. Hier kunnen we prima mee leven.

Bedankt voor alle raad en hulp.

Maar, je kunt toch jouw tv bedienen met de KPN-afstandsbediening…

Op papier wel. Maar in ons geval niet.

Zoals beschreven kon ik met m'n oude televisie de remote zodanig instellen/configureren dat ik de televisie met de remote van KPN kon bedienen. Met de nieuwere Samsung werkt dit helaas niet.
Omgekeerd kon ik wel de tv-ontvanger met de remote van de televisie bedienen. Maar nadat ik de instellingen voor het Beeldscherm had aangepast, om de storing op te lossen, werkt dat ook niet meer.

Maar, zoals gezegd, kunnen we met de genoemde 'beperkingen’ v.w.b. de rmotes prima leven...