Beantwoord

Ik heb het opnemenpakket maar kan niet opnemen

  • 19 June 2022
  • 31 reacties
  • 391 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, heb een opneem pakket maar kan niet opnemen. 

 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen-bart Engelen 28 June 2022, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

31 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem, heb een opneem pakket maar kan niet opnemen. 

 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Probeer eens het volgende:

Open de gids (guide)

Ga naar een zender (bijvoorbeeld Nederland 1)

Klik op de opname toets of klik op een programma en kies opnemen.

Ben benieuwd wat er gebeurd en welke code je eventueel krijgt.

Reputatie 1

Ik heb met KPN gebeld en de werknemer kon mij niet verder helpen. Ik zou donderdag of vrijdag teruggebeld worden, maar helaas niemand gesproken. 
 

jammer dat het vanaf het begin van contract niet werkt en er geen oplossing komt. 

Reputatie 7
Badge +24

Waarom werkt het niet? Kunt u vertellen wat er niet werkt?

Reputatie 1

Als ik een programma, Rtl4 bijvoorbeeld dus geen regionale zender, wil opnemen dan geeft hij aan dat ik geen opneem pakket heb.

Wanneer in inlog, staat er dat ik wel een opneem pakket heb. 
 

Frisse start is ook al uitgevoerd, zonder succes 

Reputatie 7
Badge +24

Als ik een programma, Rtl4 bijvoorbeeld dus geen regionale zender, wil opnemen dan geeft hij aan dat ik geen opneem pakket heb.

Wanneer in inlog, staat er dat ik wel een opneem pakket heb. 
 

Frisse start is ook al uitgevoerd, zonder succes 

Ok. Dit is op de tv ontvanger? Heeft u meerdere ontvangers? Werkt het op alle ontvangers niet? Of heeft er maar 1?

Reputatie 1

Als ik een programma, Rtl4 bijvoorbeeld dus geen regionale zender, wil opnemen dan geeft hij aan dat ik geen opneem pakket heb.

Wanneer in inlog, staat er dat ik wel een opneem pakket heb. 
 

Frisse start is ook al uitgevoerd, zonder succes 

Ok. Dit is op de tv ontvanger? Heeft u meerdere ontvangers? Werkt het op alle ontvangers niet? Of heeft er maar 1?

Dit is op de ontvanger en ik heb er inderdaad maar 1…

Reputatie 7
Badge +24

Ok. Staat het opname pakket ook op de factuur 2de blad? Ter waarde van € 4,99?

Reputatie 7
Badge +20

@Joe04 

Wat ik eerder vroeg:

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?

 

Vul ook al je gegevens in. 

Bij je account van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joe04, waar ik op dit moment heel benieuwd naar ben: lukt het inplannen van een opname wél via de iTV app of website?

De opname optie staat aan onder je abonnement dus via de app of website zou opnemen ook moeten lukken. Jouw antwoord op deze vraag gaat het duidelijker maken of we ons op je ontvanger moeten richten, of juist op je account/abonnement!

Reputatie 1

Hi @Joe04, waar ik op dit moment heel benieuwd naar ben: lukt het inplannen van een opname wél via de iTV app of website?

De opname optie staat aan onder je abonnement dus via de app of website zou opnemen ook moeten lukken. Jouw antwoord op deze vraag gaat het duidelijker maken of we ons op je ontvanger moeten richten, of juist op je account/abonnement!

Hi Maja,

 

in de iTV app kan ik alleen kiezen voor Nu Kijken. 
Ik verwacht dat hier eigenlijk ook een knop met Opnemen bij zou staan maar die is niet zichtbaar. 
Ik heb op NPO 1 en RTL 4 gekeken. 

Reputatie 1

@Joe04

Wat ik eerder vroeg:

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?

 

Vul ook al je gegevens in. 

Bij je account van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen. 

Gegevens in het account stonden al ingevuld. 
 

geen Experia box maar via fritzbox rechtstreeks aangesloten. 

Reputatie 7
Badge +20

@Joe04

Wat ik eerder vroeg:

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?

 

Vul ook al je gegevens in. 

Bij je account van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen. 

Gegevens in het account stonden al ingevuld. 
 

geen Experia box maar via fritzbox rechtstreeks aangesloten. 

 

Dan komt de moderater daar snel op terug.

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN en kan die niet zien.

Ik wil je graag helpen, wil je de vragen voor mij beantwoorden?

Mijn dank is groot. 

Reputatie 1

@Joe04

Wat ik eerder vroeg:

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Hoe is deze met de Experiabox verbonden?

 

Vul ook al je gegevens in. 

Bij je account van dit forum.

Dan kan een moderater (medewerker KPN) het voor je nakijken en erop terugkomen. 

Gegevens in het account stonden al ingevuld. 
 

geen Experia box maar via fritzbox rechtstreeks aangesloten. 

 

Dan komt de moderater daar snel op terug.

 

Ik ben net zoals jij klant bij KPN en kan die niet zien.

Ik wil je graag helpen, wil je de vragen voor mij beantwoorden?

Mijn dank is groot. 

Hi Joop,

 

sorry, alsnog vergeten die vraag te beantwoorden. 
Het is een Arris VIP5202. 
 

hopelijk heb je daar wat aan. 
 

groet

Reputatie 7
Badge +20

@Joe04 

Dat is momenteel de nieuwste decoder van KPN.

Dus dat kan het probleem niet zijn.

Hopelijk lost een KPN moderater het snel voor je op. 

Reputatie 7
Badge +9

@Joe04 controleer je abonneenummer in je TV ontvanger. Soms krijg je een ontvanger waarin al een nummer staat wat niet jou abonneenummer is. 

Reputatie 1

@Joe04 controleer je abonneenummer in je TV ontvanger. Soms krijg je een ontvanger waarin al een nummer staat wat niet jou abonneenummer is. 

Die heb ik zelf handmatig ingevoerd bij installatie. En in iTV werkt het ook niet 

Reputatie 1

@Joe04

Dat is momenteel de nieuwste decoder van KPN.

Dus dat kan het probleem niet zijn.

Hopelijk lost een KPN moderater het snel voor je op. 

Ik hoop het 😃

Reputatie 7
Badge +8

Hallo @Joe04 

Ik heb via @Shyrin_ jouw gegevens gekregen en jouw account op onze back-ends bekeken. Ik zie dat daar e.e.a. niet goed staat. Ik ga het zo voor je herstellen. Dat moet alleen handmatig, dus is even wat werk. Maar als het klaar is (ik geef een seintje) zou je de iTV ontvangers even kort moeten uitzetten (15 seconden) en daarna kunnen kijken of het wel allemaal weer werkt.

Reputatie 7
Badge +8

Ok, het viel eigenlijk best mee qua werk.

@Joe04 zou je kunnen proberen wat ik hierboven heb gezet? Het zou nu weer moeten werken.

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn @Jeroen-bart Engelen!

@Joe04, hoe gaat het na het opnieuw opstarten van je ontvanger? We horen het graag!

Reputatie 1

Heel fijn @Jeroen-bart Engelen!

@Joe04, hoe gaat het na het opnieuw opstarten van je ontvanger? We horen het graag!

Ik zal het vanavond terugkoppelen!

bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal prima!

Reputatie 1

Helemaal prima!

@Maja_  en @Jeroen-bart Engelen 

het is nu opgelost. Kennelijk iets wat niet iedereen bij KPN kan inzien want donderdag had ik al de basis doorlopen :-) 

bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal super @Joe04!

En dat kan kloppen, @Jeroen-bart Engelen kan er wat dieper induiken dan de ‘gewone’ klantenservice, waar ik als forum moderator ook onder val. Heel fijn dus dat hij ons hier te hulp is geschoten 😊

Reputatie 1

Ah helemaal super @Joe04!

En dat kan kloppen, @Jeroen-bart Engelen kan er wat dieper induiken dan de ‘gewone’ klantenservice, waar ik als forum moderator ook onder val. Heel fijn dus dat hij ons hier te hulp is geschoten 😊

Zeker heel fijn!! Ik ben er blij mee 😃