Vraag

Ik wil een 5202 tv-ontvanger i.v.m. bluetooth, maar dat kan hier niet vanwege de lage internetsnelheid

  • 27 June 2022
  • 34 reacties
  • 558 keer bekeken

Wij willen graag een VIP 5202 ontvanger maar omdat 4K hier niet mogelijk is ivm te lage internet snelheid krijgen we deze niet. We willen deze ontvanger echter niet alleen voor 4K wat dus helaas niet lukt maar voor de bluetooth functie want nu moeten we het kastje onder de TV openzetten omdat we de ontvanger niet kunnen aansturen. Hoe kunnen we wel aan de ontvanger komen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Een goedemorgen, op deze zonnige morgen!

Ik heb een aantal berichten verwijderd. Een discussie mag, maar wel met het vriendelijke verzoek om het respectvol en inhoudelijk te houden. 

Reputatie 7

@Shyrin_ jammer dat jullie mijn bericht over jullie superusers hebt verwijderd. Neem mijn feedback ter harte. Dat moet wel echt beter vind ik. En als jullie dat niet respectvol vinden. Dan zegt dat óók wel weer genoeg,... Ik heb echt niemand onrespectvol behandeld. In plaats van te reageren met het woordje 'respectvol te houden' kun je ook zeggen 'bedankt voor je feedback ik neem dit mee' dat komt wat positiever over naar medegebruikers. 

Discussie mag, verwijder hem dan niet maar verplaats het naar een nieuw topic. 

Je zei ook wat tegen.mij @JeroenB22 , Je weet het, van de superusers word er een handje boven gehouden, die kun je als KPN toch niet afvallen, blijven onbezoldigde medewerkers.😱😱😱

Reputatie 7
Badge +30

Je zei ook wat tegen.mij @JeroenB22 , Je weet het, van de superusers word er een handje boven gehouden, die kun je als KPN toch niet afvallen, blijven onbezoldigde medewerkers.😱😱😱

Dat is onzin. Er is net aangegeven dat de discussie inhoudelijk mag. Dat betekent dus over de 5202 en niet over het wel of niet een handje boven het hoofd van de superusers houden. We gaan met superusers niet anders om dan met andere gebruikers als het gaat om off topic berichten o.i.d. 

 

Natuurlijk nemen we jullie gedachtes hierover mee, dus alleen maar goed dat je het een keer aankaart. Maar ik kan je verzekeren dat we de huisregels op iedereen toepassen, superuser of niet. 

Reputatie 7
Badge +8

… en niet over het wel of niet een handje boven het hoofd van de superusers houden. We gaan met superusers niet anders om dan met andere gebruikers als het gaat om off topic berichten o.i.d. 

 

Natuurlijk nemen we jullie gedachtes hierover mee, dus alleen maar goed dat je het een keer aankaart. Maar ik kan je verzekeren dat we de huisregels op iedereen toepassen, superuser of niet. 

Nou… ik denk daar toch ook een beetje anders over.

Genoeg topics waar, ook wanneer de SuperUser (veelal overtuigde KPN Fanboys) een post plaats die precies in het straatje van KPN past, door de moderatie geliked worden, ook al is de post feitelijk onjuist en wordt dat door kritischer klanten met argumenten bewezen,  KPN veren in de (vul maar aan) worden gestoken, topics kaapt om vooral de eigen mening door te drukken en die mening als zijnde de mening van alle klanten te beschouwen, allerlei off-topic onzin verkondigen om toch vooral KPN het handje boven het hoofd te houden…

Om nog maar te zwijgen over de Fanboys die vooral menen te moeten waarschuwen hoe rampzalig het bij de concurrentie is maar daarbij over het hoofd zien, dat wanneer het bij KPN álles goed zou gaan, zij een andere tijdsbesteding moeten gaan zoeken, want dit forum bestaat natuurlijk vooral omdat er zaken niet goed gaan. 😉

Het forum is er voor allerlei zaken en ik ben ook (los van het forum) kritisch geweest op een aantal zaken en best boos geworden ook. Toch merk ik dat op het forum medewerkers zijn die veel voor elkaar krijgen en met de klant willen meedenken. Zo kijk ik naar de situatie. De overstap naar glasvezel is zo gemaakt maar het stukje service maakt dat ik nog tevreden ben met 50mbit.

Reputatie 7
Badge +30

… en niet over het wel of niet een handje boven het hoofd van de superusers houden. We gaan met superusers niet anders om dan met andere gebruikers als het gaat om off topic berichten o.i.d. 

 

Natuurlijk nemen we jullie gedachtes hierover mee, dus alleen maar goed dat je het een keer aankaart. Maar ik kan je verzekeren dat we de huisregels op iedereen toepassen, superuser of niet. 

ook al is de post feitelijk onjuist

Dan kan je een bericht rapporteren. 

… en niet over het wel of niet een handje boven het hoofd van de superusers houden. We gaan met superusers niet anders om dan met andere gebruikers als het gaat om off topic berichten o.i.d. 

 

Natuurlijk nemen we jullie gedachtes hierover mee, dus alleen maar goed dat je het een keer aankaart. Maar ik kan je verzekeren dat we de huisregels op iedereen toepassen, superuser of niet. 

allerlei off-topic onzin verkondigen

Ook dit kan je gewoon rapporteren. Wij proberen hier scherp op te zijn, maar krijgen ook ‘verwijten’ dat er teveel verwijderd wordt. Het is voor ons dus ook lastig, want je kunt het niet ‘goed’ doen.

Om nog maar te zwijgen over de Fanboys die vooral menen te moeten waarschuwen hoe rampzalig het bij de concurrentie is maar daarbij over het hoofd zien, dat wanneer het bij KPN álles goed zou gaan, zij een andere tijdsbesteding moeten gaan zoeken, want dit forum bestaat natuurlijk vooral omdat er zaken niet goed gaan. 😉

En adviseren om bij KPN te blijven, is verder niets mis mee toch? Als dit de mening van mensen is, dan mag dat. Het KPN forum is er niet voor bedoeld om andere providers te promoten, dus als KPN gepromoot wordt, valt dat wellicht vaker op. 

Reputatie 7
Badge +8

@Marcia_ ,

bedankt voor je uitvoerige reactie. Waardeer ik, maar dit is dus niet het juiste topic om deze discussie verder te voeren. Dat is een ander topic is meer op zijn plaats. 

Nou, nog eentje dan. Ik geloof niet dat ik andere providers promoot of afval. Er is helemaal niets op tegen te adviseren om bij kpn te blijven, zolang dat met valide en overtuigende argumenten is. Als het enige argument is: op internet wordt veel geklaagd over …, is dat geen sterk argument maar juist een teken van zwakte.

Maar dat vind ik… ieder mag daar het zijne over denken.

@Marcia_ ,

bedankt voor je uitvoerige reactie. Waardeer ik, maar dit is dus niet het juiste topic om deze discussie verder te voeren. Dat is een ander topic is meer op zijn plaats. 

Nou, nog eentje dan. Ik geloof niet dat ik andere providers promoot of afval. Er is helemaal niets op tegen te adviseren om bij kpn te blijven, zolang dat met valide en overtuigende argumenten is. Als het enige argument is: op internet wordt veel geklaagd over …, is dat geen sterk argument maar juist een teken van zwakte.

Maar dat vind ik… ieder mag daar het zijne over denken.

We gaan hier niet in discussie maar toch nog even een statement maken. 😂

Maar ik denk dat het antwoord op de vraag uit dit topic inmiddels wel gegeven is.