Vraag

iTV app On Demand catalogus

  • 5 February 2019
  • 18 reacties
  • 797 keer bekeken

Vraag aan allart.
ik lees dat KPN zich vol wil inzetten op kwaliteit.
fijn.....maar.....het is KPN nog steeds niet gelukt om de iTV app eerst eens te completeren.
meerdere verzoeken reeds gedaan om volledig overzicht van series maar de carroussel is inmiddels weer kleiner I.p.v. groter.
heb nu maar eens de site van ziggo bekeken en zonder daar klant te zijn krijg ik een goed en uitgebreid overzicht te zien van series, films etc.
het lijkt mij dus echt urgent dat KPN de concurrentie serieus gaat nemen en nu gaat opschieten met die kwaliteit.
ik ben hiermee al maanden bezig en nog steeds wordt ik met allerlei kluitjes het riet in gezonden.
let wel het gaat om gebruik van de itvapp buitenshuis.
ik hoor graag eens positieve berichten

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi, ik ben Allart niet, maar Allart zit hier niet dagelijks op het forum.

Zoals ik ook in jouw andere topic aangaf wordt er op dit moment gewerkt aan een volledig overzicht van films/series voor de app (en website). Dit gaat echter niet over 1 nacht ijs dus wat dat betreft zit er niets anders op dat afwachten.

Er wordt op dit moment gewerkt aan een volledige catalogus voor de app waarbij je dus het volledige aanbod kan zien maar ik weet nog niet exact wanneer die beschikbaar is. Heb je nu niets aan maar wel handig om te weten.

Daar is nog wel een soort van trucje voor. De catalogus van de 'oude' website is nog wel gewoon beschikbaar. Tik op de onderstaande links, en dan kan je wel doorheen scrollen. Om te gaan kijken moet je dan wel op de naam zoeken in de iTV app zoals je nu ook al doet.

Voor series van het Pluspakket: https://portal.itvonline.nl/#/pluspakket/series?section=CATALOGUEVoor films van het Pluspakket: https://portal.itvonline.nl/#/pluspakket/films?section=CATALOGUE
Heb je vragen over een bepaalde film/serie en de houdbaarheid daarvan (voordat je eraan begint)? Laat het me weten.
Hallo Paul,
ja het klopt dat ik dit bericht aan Allart heb gezonden. Eigenlijk hoop ik dat die boodschap bij zoveel mogelijk daadkrachtigen en verantwoordelijken aankomt.
zoals vermeld heb ik maar eens bij ziggo gekeken en daar is het wel redelijk goed voor elkaar, ook voor niet abonnees goed inzichtelijk zelfs.
daar kan KPN dus wel wat van leren. Nieuwe klanten binnenhalen door een goed uitgebreid, ruim en vooraf inzichtelijk aanbod.
maar nu het linkje dat je mij hebt gestuurd....
ik heb aangegeven dat ik dus niet op de hoogte ben van de namen van series en derhalve is er dus NIETS te vinden.
de carroussel krimpt weer fors en er komt geen aanvulling. Ik begrijp dat het niet in 1 nacht is geregeld maar 4 maanden geleden hebt ik hierom al verzocht.
hoe moeilijk is het om een lijst te plaatsen met de titels van het aanbod?
ook op de wijze waarop je mij eerder hebt aangegeven te zoeken is dat dus niet mogelijk gebleken.

ik vraag heel simpel, als klant, om het aanbod waar ik voor betaal ook inzichtelijk en vindbaar te maken.
ik hoor graag van je en zie een duidelijke, volledige lijst graag tegemoet.
groetjes zilverdraad
Reputatie 7
Badge +25
Eigenlijk hoop ik dat die boodschap bij zoveel mogelijk daadkrachtigen en verantwoordelijken aankomt.

Ik probeer dus aan te geven dat die boodschap (die al door velen is gegeven), reeds is aangekomen. Alleen laat de oplossing nog even op zich wachten.

maar nu het linkje dat je mij hebt gestuurd....
ik heb aangegeven dat ik dus niet op de hoogte ben van de namen van series en derhalve is er dus NIETS te vinden.

Als je kijkt bij het kopje "Videotheek" en dan "Pluspakket" op https://portal.itvonline.nl/ dan kan je het aanbod van het Pluspakket gewoon inzien zonder namen te kennen. Als je dan iets ziet wat jouw interessant lijkt, kan je op die naam zoeken in de iTV app. Zoals gezegd geen ideale oplossing natuurlijk, maar beter dan niets.

Ik begrijp dat het niet in 1 nacht is geregeld maar 4 maanden geleden hebt ik hierom al verzocht.
hoe moeilijk is het om een lijst te plaatsen met de titels van het aanbod?

Een videotheek bouwen in de app duurt zelfs langer dan 4 maanden... En het is niet het enige waaraan wordt gewerkt.

ook op de wijze waarop je mij eerder hebt aangegeven te zoeken is dat dus niet mogelijk gebleken.

Waar loop je vast? Ik heb het ook net weer even geprobeerd en hier lukt het wel namelijk...

ik vraag heel simpel, als klant, om het aanbod waar ik voor betaal ook inzichtelijk en vindbaar te maken.
ik hoor graag van je en zie een duidelijke, volledige lijst graag tegemoet.

Helaas is de oplossing iets minder simpel. Het is ook niet zo dat ik 1 lange lijst heb met alles wat er te kijken is. Het wordt geïntegreerd in de app, maar kost tijd...
Hallo Paul,
dankje voor dit laatste linkje, daar vond ik gelukkig wel meer.
o.a. De serie charmed staat als nieuw toegevoegd voor o,oo euro maar als ik deze ga zoeken dan geeft het natuurlijk weer aan niets gevonden.
welke naam moet ik intoetsen om bij deze serie te kunnen komen.

voor a handsmaids tale moet ik tale intoetsen, dan komt deze pas boven dus wellicht is charmed ook een andere benaming.
ik hoor het graag.
Voor de notulen ik ben Telfort klant verder is voor de app de naam anders verder exact hetzelfde zo ook het Plus aanbod zo niet zal dit wel gecorrigeerd of aangevuld worden.

Zoeken op Charmed en enkel charm geeft keurig resultaat voor Handmaid's Tale was Handmaid genoeg.

Wat de videotheek betreft ik zal niet zeggen dat het zo makkelijk zal zijn maar als het er al is in de software van de TV ontvangers moet dit toch niet zo heel moeilijk zijn. Of beter gezegd mischien iets hoger zetten op de wensen lijst.
Hallo galdor69
dank voor de reactie, meteen weer geprobeerd. Moet wel zeggen dat ik dus momenteel uitsluitend via de iTV app op tablet kan kijken, helaas en dat komt charmed dus echt niet naar boven.
ik kan kijken bij series, daar staan er 16 wat dus lang niet alles is.
ik kan via zoeken.......maar alleen bij tale komt a handsmaids tale boven en voor charmed alles geprobeerd maar helaas niets.
hoop uiteindelijk toch de “sleutel” te vinden om charmed te kunnen kijken via de iTV app buitenshuis.
groet zilverdraad
Reputatie 7
Badge +25
Charmed is van Videoland (zie dat V'tje rechtsboven)... Dus als je geen abonnement hebt op Videoland, dan wordt dat 'm niet.

The Handmaid's Tale is met een apostrof, daarom vindt ie 'm niet op Handmaids, maar wel op Handmaid. Een stukje van de titel is prima, maar spelfouten worden dan weer niet geaccepteerd.

Even samenvatting voor de zekerheid:

-Kijk op https://portal.itvonline.nl/ om te kijken welke serie/film (van het Pluspakket) je interessant vindt
-Ga naar de iTV app en zoek op de naam (vergeet dus geen leestekens)
-Kijk de serie/film
Het enige zinvolle wat ik daarop kan zeggen is dat deze niet buiten de deur gekeken mogen worden. Screenshot is van een tablet.

Verhip nu Paul het zegt, ik heb een maandje Videoland op proef. De V was me nog niet opgevallen.
Dubbel.
Hoi paul,
ja, sorry, ik ben al zilverdraad, dus echt niet groot geworden met internet en computers.
maar dat Videoland, is toch van RTL?
moet daar dan ook weer extra voor worden betaald?
het einde is straks wel een beetje zoek voor ons.
op deze manier moeten wij straks 4 of 5 extra streamingdiensten erbij betalen. Senioren houden alleen steeds minder over elke maand.
misschien eens een senioren korting aanbieden?
of een goede streamingsdienst in het pakket inclusief aanbieden, zoals vroeger spotify premium.

er gaan wel steeds meer kanalen af van het pakket dus een mooie aanvulling zal bij veel mensen wel welkom zijn.
jammer ik had charmed graag gekeken.
groet zilverdraad
Videoland is inderdaad van RTL en als een extra pakket af te nemen.
ps dit is de remake van Charmed.
Reputatie 7
Badge +25
Geen excuses nodig, als ik je erbij kan helpen, dan doe ik dat graag.

Videoland is inderdaad van RTL. Als je Videoland items wil kijken, dan heb je daar inderdaad een abonnement op nodig. Zo zijn er nog wel meer diensten. Denk aan Netflix, Amazon Prime etc..

Mijn advies zou zijn om het eerst bij het Pluspakket te laten. Je moet wel heel erg je best doen om daar alles van te kijken...
Ik kan me wel vinden in het advies van @Paul_ wat in het voordeel van Videoland spreekt en het Pluspakket uitzetten, naast Charmed is de serie Handmaid's Tale seizoen 2 bij Videoland al beschikbaar, verder blijft het afwegen.
Hallo Paul en galdor 68
de optie om pluspakket uit te zetten zou kunnen maar ik wil dolgraag weg bij mijn mobilietelefoon provider t mobile om dan KPN kompleet te kunnen worden. Dan krijg ik of sport of pluspakket gratis daar is verder niks meer te kiezen.
ik zag wel dat HELAAS de prijzen van die mobiele telefoon abonnementen Sim only ook weer allemaal omhoog zijn gegaan.
voorheen was het 8,50 voor onbeperkt bellen en nu al weer 10,00 bij kompleet en zo wordt alles steeds duurder en moeten we steeds meer wegstrepen.
ik klaag niet hoor maar het is wel verdrietig dat de senioren zo worden “vergeten” en ons inkomen zelfs harder krimpt dan ikzelf.......
Dus KPN doe eens iets voor zilver Nederland een senioren verwen pakket.
groet zilverdraad
Reputatie 7
Badge +25
Toevallig zijn er sinds eergisteren nieuwe mobiele abonnementen bij KPN... En die zijn juist een stuk voordeliger geworden dan voorheen.

Het overwegen waard in ieder geval. En dan kan je inderdaad ook het Pluspakket gratis krijgen wat ook weet een 10tje scheelt in de maand.
Hoi Paul,
helaas moet ik je echt corrigeren. Voorheen was onbeperkt bellen 8,50 en nu 10,00 euro inclusief de korting
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Zilverdraad.

Je bedoelt dan een sim-only, zonder data, met onbeperkt bellen? Die hadden we voorheen niet. We hadden het 'budget' abonnement, en dat was met 150 minuten/sms (met Compleet 300 minuten/sms). Als je dat abonnement nu selecteert, dan betaal je nu €8,- per maand (inclusief korting) i.p.v. €8,50.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @Zilverdraad.

Je bedoelt dan een sim-only, zonder data, met onbeperkt bellen? Die hadden we voorheen niet. We hadden het 'budget' abonnement, en dat was met 150 minuten/sms (met Compleet 300 minuten/sms). Als je dat abonnement nu selecteert, dan betaal je nu €8,- per maand (inclusief korting) i.p.v. €8,50.

Ik heb hier nog geen reactie op gekregen dus ik hoop dat dit allemaal duidelijk is. Anders hoor ik het graag.

Maar ik heb goed nieuws wat betreft de iTV app en On Demand:

Ik weet niet welke tablet je gebruikt, maar voor iOS (Apple) is de update nu beschikbaar. Voor Android rond de 27e.

Films en Series (On Demand)
Alle films en series van het Basis- en Pluspakket zijn nu terug te vinden in de iTV app. Op de Films-pagina vind je meteen een overzicht van de nieuwste films. Pas de sorteervolgorde aan om bijvoorbeeld de best beoordeelde films te zien. Of gebruik de genre-knop om films te vinden in de categorie Uitgelicht, of om je favoriete genre te kiezen.

Het aanbod op de Series-pagina is uitgebreid door alle series uit het Basis- en Pluspakket te tonen. In het overzicht vind je automatisch de nieuwste series eerst. Als je op een serie klikt wordt er vanaf nu een andere pagina getoond: de seriedetailpagina. Hier vind je een algemene beschrijving van de serie en alle afleveringen, gegroepeerd per seizoen.