iTV App werkt niet. Alleen KPN Logo

  • 21 December 2020
  • 6 reacties
  • 33 keer bekeken

Reputatie 2

Dag @Carlyn2703 Welkom hier!  Bedankt voor je vraag. Excuses voor het lang moeten wachten op onze reactie. Balen dat je niets kunt terugkijken op je telefoon! Voor zover ik weet is er geen storing bekend.
Zijn de App en het telefoon up-to-date? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor graag van je en hoop dat we snel een oplossing vinden voor dit probleem. 

Mijn app doet het ook niet. Niks werkt, hij gaat aan met het KPn logo en daarna draait er een pijltje eindeloos in de rondte. IPad herstart, app opnieuw geinstaleerd. Helpt niet. Graag advies.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik kijk graag of ik je kan helpen bij het vinden van een oplossing, @Siemxxx!

Zijn jouw iPad en de iTV app allebei up-to-date? Welke versie gebruik je van iOS?

Reputatie 2

Gelukkig doet de app het weer. Spontane opstanding.😊

Nu nog een oplossing voor de ont-zet-tend trage smart tv via het kastje ( geen idee hoe zoiets heet).

Sinds de laatste update is zowel de navigatie veel lastiger geworden én werkt e.e.a zó traag.

Het begint zo lanzamerhand een reden te worden om naar een andere provider uit te kijken helaas.

Reputatie 7
Badge +17

Fijn dat de app weer werkt!

Wat betreft het trage iTV menu, raad ik je aan om onderstaande topic te volgen voor updates:

 

Reputatie 2

Dank u hartelijk voor uw antwoord.

Ik heb Arris VIP 2952 V2 gelukkig, want dan komt de update snel!?

Wanneer?

Reputatie 7
Badge +17

We hopen de volgende update in januari uit te brengen. We hebben op dit moment een update-stop in verband met kerst, oud & nieuw en de lockdown. Zodra er meer bekend is over de volgende update, zullen we onze klanten informeren in het topic dat ik linkte.

Reputatie 2

Dank! 🙂Fijne jaarwisseling gewenst en een veel beter 2021!