Beantwoord

itvapp loop vast..crasht

  • 8 March 2020
  • 35 reacties
  • 336 keer bekeken

mijn itvapp loop vast na het opstarten , en vliegt er uit. Heb al opnieuw geinstalleerd maar helpt niet. Met mn app vanvorige provider telfort ging dat vrijwel altijd goed.

Wie kan dit oplossen?

icon

Beste antwoord door remik 28 March 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Hallo Erwin,

Ok heb de nieuwe app vetsie, zoals hierboven aangegeven. Maar het blojft kwakkelen. Hij loopt even goed, en loppt dan weer vast. En ja vliegt er vervolgend uit. Maaar is toch bizar dat mey telfortapp, eigenlijk precies hetzelfde, het altijd goed werkte Erwin.

sorry voor de typfoutjes.Wil te snel typen.

Reputatie 7
Badge +11

Heb je ook al eens je mobiel opnieuw opgestart?

Doe ik regematig

Tja, ik tast ook in het duister, @remik . Ik zal het ticket aanvullen met deze nieuwe info. 

Ik zie het wel somber in, om eerlijk te zijn. Maar wie weet hebben ze daar nog een ingeving.

oke Erwin.

Heb je nog iets gehoord?

Hallo Erwin.Nee ik ben alleen nog gebeld door kpn. Kwamen tot de conclusie dat niet kpn,  maar de app ontwikkelaar( uitgever) dmet de updates geem rekening houdt met oudere modellen. Dus heb het maar opgegeven. Bedankt voor je hulp

vrge Rene

Jammer. Ik had gehoopt dat er nog een oplossing zou komen. Nik aan te doen. Mocht je in de toekomst andere vragen hebben, weet je mij te vinden en hopelijk kan ik dan wel een oplossing bieden.

Reputatie 7

Maar de app ontwikkelaar is KPN zelf of in ieder geval in opdracht van KPN en dus vraag ik mij af wat die conclusie nu eigenlijk zegt.