Beantwoord

Komt er binnenkort een nieuwe afstandsbediening?

  • 2 December 2023
  • 5 reacties
  • 301 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Slimmerik
  • 101 reacties

Klopt er daar binnenkort of in 2024 een nieuwe afstandsbediening komt eventueel met een teletekst knop dat was mij wel verteld na contact met de helpdesk.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 2 December 2023, 20:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Hoe zet U nu de teletekst aan dan?

Reputatie 7
Badge +20

Klopt er daar binnenkort of in 2024 een nieuwe afstandsbediening komt eventueel met een teletekst knop dat was mij wel verteld na contact met de helpdesk.

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

 

Als u de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt, dan is de teletekst knop niet meer dan een app die hij aanzet, net zoals Netflix en Disney+

 

Bij de “oudere” KPN tv decoders zit hij er al op, de toets rechts van de 0

Reputatie 7
Badge +17

Hi allen! 

Er was hier info gedeeld die waarschijnlijk nog niet openbaar gedeeld mag worden, dus ik heb helaas wat berichten moeten verwijderen hierdoor. 🙃

Weet wel, als er een nieuwe afstandsbediening komt zullen we dit melden, ook hier op het forum! 

Reputatie 3
Badge +3

Raar dat dat niet gedeeld mag maar bedankt voor de info.

Reputatie 6
Badge +6

Heel raar! Waarom niet, gewoon onder voorbehoud, wat meer informatie? Het zou mij heel wat tijd met zoeken naar een goede vervangende afstandsbediening schelen als ik wist dat er iets bruikbaars zit aan te komen.

En vooraf feedback van de gebruikers voordat er een hele lading gemaakt wordt kan ook KPN helpen? Zoals:

  • Volgens mij zou het fijn zijn als de auto-repeat voor alle knoppen wat minder agressief is.
  • Liefst geen auto-repeat voor de cijfertoetsen?
  • Wie heeft er behoefte aan de knoppen voor Netflix, Disney+, zoeken en de Google Assistant?

Want ik zie dat sommigen die motorisch wat minder controle hebben consequent te lang drukken (of doordat de TV+ box niet snel genoeg reageert en mensen de knop vasthouden totdat ze iets zien gebeuren), en dan krijg je bijvoorbeeld de verkeerde zender. Of wordt het bij “OK” te snel gezien als “long press”. En bij “5” krijg je nu kanaal 5555 met uitleg over toegankelijkheid, ook als je dat de eerste keer al uitgezet had. Erg verwarrend voor mensen die gewoon naar RTL 5 willen maar net iets te lang de knop indrukken.

Reageer