Beantwoord

KPN TV+ app laat geen disney zien in het overzicht

  • 5 January 2024
  • 27 reacties
  • 324 keer bekeken

Reputatie 2

Hoi, de kpn tv+ app op de DIW7022 kastjes laat streaminsdiensten onderin zien, zoals netflix en prime.

Disney kun je wel aanvinken als keuze maar wordt niet getoond. Probleem ?

icon

Beste antwoord door BramvanSchagen 13 April 2024, 20:38

Bekijk origineel

27 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @BramvanSchagen! Gek dat je deze niet ziet.

Wat als je de ontvanger herstart door hem van het stroom te halen, 2 minuten te wachten en hem weer aan te sluiten? Staat hij er daarna wel tussen?

Reputatie 2

Ha @Sanne_M,

Herstart, geen oplossing.

Staat wel in de lijst actief, daar verwijdert, actief gemaakt en weer toegevoegd, geen oplossing.

Zelfs reset van het startmenu geeft wel een vinkje, maar geen Disney in het startscherm.

Reputatie 7
Badge +20

Rechtsboven naast de Netflix app zit de knop voor de app van Disney+

 

En je kan hem toch aan de favorieten toevoegen?

Daar heb ik hem ook bij staan, maar gebruik altijd de knop op de ab voor Disney+

Reputatie 2

Hi @joop2011 ,

Klopt, ab en favoriete apps werken allebei.

Maar net als bv netflix wil ik hem ook graag zien onderin het startmenu, met mogelijk leuke films. Werkte eerst wel en was opeens weg.

Op alle kastjes.

Reputatie 2

Misschien een reactie van @KPN TV Plus ?

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een collega van me gevraagd om het te testen en die krijgt Disney+ ook niet in het overzicht te zien ondanks dat het aangevinkt staat. Je bent dus niet de enige.

Hij gaat het bij het TV team neerleggen en zodra er terugkoppeling is laat hij of ik het je weten! 🙂

Reputatie 2

Met versie 1.31.6 is prime nu ook al verdwenen, alleen netflix, youtube en hbo staat er nog op.

Viaplay had ik niet aanstaan maar na een reset van het Startscherm verschijnt die ook niet.

Reputatie 7
Badge +17

Deze heb je ook aangevinkt als actief voor de lijst op het startscherm? Even een dubbelcheck. 

Reputatie 2

Jazeker, zelfs na een reset komt viaplay en prime niet mee. En reset zet alle vinkjes.

Reputatie 7
Badge +17

Check, neem ik die ook mee! Dankjewel voor het doorgeven!

Reputatie 7
Badge +30

Aanvullende vraag, @BramvanSchagen. Vanuit het tv team kreeg ik in eerste instantie terug dat je ingelogd moest zijn in de app in kwestie om de tegelrij te zien te krijgen. Maar, ik ben zelf ingelogd in de Disney app, en krijg toch de Disney+ tegelrij niet te zien. Op beide van mijn TV+ Boxen. Dus daar lijkt wel wat aan de hand. Dat heb ik ook teruggegeven aan het team. Maar jij noemt nu ook Prime en Viaplay. Van die twee opties heb ik Viaplay sowieso uitstaan, maar Prime werkt bij mij wel. Dus de vraag aan jou is dan ook: ben je ingelogd op de Prime app? Zo niet, wil je dat eens doen (ervan uitgaande dat je er een abonnement op hebt), en kijken of de tegelrij dan wel verschijnt. Eventueel na een herstart  Dat geeft ons even weer een aanvullend aanknopingspunt over wat hier speelt.

Reputatie 2

Ha @Erik van KPN ,

Ik heb idd een prime abbo, en prime stond voorheen dus wel in het overzicht. Viaplay heb ik geen abbo.

Ik zal morgen even kijken of prime in- of uitgelogd staat, en zo niet inloggen en kijken of het dan wel werkt, ok ?

Reputatie 7
Badge +30

Yes, dank je wel!

Reputatie 2

Ha @Erik van KPN , net gekeken en met versie 1.134.1 staat Prime erbij. Zou afgelopen weekend trouwens niet versie 1.136.1 uitkomen ?

Reputatie 2

Bij mij hetzelfde, ook Disney+ niet meer zichtbaar in tegelrij op startscherm. Ben ingelogd en vinkje staat aan. De rest wel zichtbaar 

Is er al meer bekend? Hier zelfde probleem! 

Reputatie 2

Hoi @Erik van KPN en @Sanne van KPN ,

Tijd voor een update ? Met inmiddels versie 1.136.5 zie ik nog steeds geen Disney 🥴

Reputatie 7
Badge +17

Yes er is een update! Hij staat op de lijst van het TV team en ze willen dit in één van de opkomende releases opgelost hebben. Helaas is nog niet bekend welke, dus houd de Product Updates in de gaten. 

Als je je abonneert voor de Product Updates via de witte ‘abonneren’ knop dan krijg je vanzelf bericht wanneer er een nieuwe update geplaatst is. 🙂

Reputatie 2

Ha @Sanne van KPN , inmiddels versie 1.143.2, maar zie nog geen Disney in het overzicht vh thuisscherm. Toch nog een nieuwe update ?

Reputatie 7
Badge +17

Ja dan zal het met een andere update gebeuren. Bij elke update die er komt voor de ontvanger melden we in de Product Updates wat er in de nieuwe update zit, dus blijf die in de gaten houden!

Reputatie 2

Ha @Sanne van KPN , dat begrijp ik. Maar omdat bij de productupdates dit specifiek vermeld staat had ik verwacht dat het nu zou werken. Helaas 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, dat zou met deze update inderdaad opgelost moeten zijn, Bram. Even een check: je hebt hem aangevinkt staan in de startscherminstellingen?

Reputatie 2

Ha @Erik van KPN , jazeker, abbo ook ingelogd op Disney, maar geen tegels in het overzicht. Ook alles een keer uit en weer aangevinkt.

Reputatie 7
Badge +30

We kunnen dit niet reproduceren, @BramvanSchagen. Bij mij, bijvoorbeeld, staat Disney+ er sinds de update weer netjes tussen. Als dit bij jou nog steeds ontbreekt, zou je de TV+ Box dan eens willen resetten? Moet je eenmalig even de boel weer opnieuw instellen maar ik verwacht dat het daarna wel weer werkt zoals het hoort. 

Reputatie 2

We kunnen dit niet reproduceren, @BramvanSchagen. Bij mij, bijvoorbeeld, staat Disney+ er sinds de update weer netjes tussen. Als dit bij jou nog steeds ontbreekt, zou je de TV+ Box dan eens willen resetten? Moet je eenmalig even de boel weer opnieuw instellen maar ik verwacht dat het daarna wel weer werkt zoals het hoort. 

 

Ha @Erik van KPN , heb op eerste box een reset uitgevoerd. Daarna kwam Disney alleen als ik ingelogd ben (itt Netflix, die verschijnt gewoon). Verder bleek ook het sorteren van de apps nu goed te werken (voor de reset niet).

Op de 2e box dus Disney uitgelogd en opnieuw ingelogd en verscheen Disney wel opeens in het overzicht. Alleen sorteren van de apps bleef slecht dus ook maar gereset. En de 3e box ook maar gereset 

Vreemd dat de updates dus niet goed doorkwamen, op alle 3 boxen niet.

Maar het werkt nu weer, hoop dat dit niet te vaak gebeurt 🥴

 

Reageer