Vraag

KPN TV+ geen geluid meer

  • 15 March 2023
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb nu een goeie week  de nieuwe tv+ box geïnstalleerd. En eerste instantie werkte alles vlekkeloos... Maar sinds een paar dagen heb ik dus geen geluid meer. Gewoon helemaal niks. Geen enkele zender heeft problemen met het beeld, alleen bij geen enkele zender is er geen geluid.

Word hier aan gewerkt? 

Of is er al een update waardoor dit probleem te verhelpen is?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Bij ons valt ook steeds het geluid weg.

Terug naar de fabrieksinstelling lijkt de enige oplossing 

Bij ons valt ook steeds het geluid weg.

Terug naar de fabrieksinstelling lijkt de enige oplossing 

Is het terug zetten naar fabrieksinstellingen vaak? Want heb ook weinig zin om dit 4x per week te moeten doen 😂

Bij ons nu al 3 keer deze week. Wij hebben de kastjes sinds vrijdag. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jaap20, welkom hier. 

Helemaal geen geluid dus. Dat is wel heel vreemd. Ik herken dit ook zo niet, al zijn er wel wat geluidsprobleempjes. Wordt aan gewerkt. 

Maar helemaal geen geluid. Staat het geluid van de box op maximaal? Je kan daarvoor op het Google Assistent knopje drukken en: volume maximaal uitspreken. TV of dergelijke ook niet gedempt? Ga er vanuit dat je dat allemaal gecheckt hebt. 

Als je een andere HDMI ingang probeert op de tv, maakt dat nog verschil? 

En anders een reset

Geluid van de box staat maximaal. 

Andere hdmi ingang nog niet geprobeerd. Een gewone reset werkt niet, alleen terug naar de fabrieksinstelling

Hoi @jaap20, welkom hier. 

Helemaal geen geluid dus. Dat is wel heel vreemd. Ik herken dit ook zo niet, al zijn er wel wat geluidsprobleempjes. Wordt aan gewerkt. 

Maar helemaal geen geluid. Staat het geluid van de box op maximaal? Je kan daarvoor op het Google Assistent knopje drukken en: volume maximaal uitspreken. TV of dergelijke ook niet gedempt? Ga er vanuit dat je dat allemaal gecheckt hebt. 

Als je een andere HDMI ingang probeert op de tv, maakt dat nog verschil? 

En anders een reset

Hoi Bart, het geluid komt uit een soundbar, deze gaat op de tv mee aan en dat werkt allemaal.

Ja heb alles al gecheckt wat je zegt.

Verschillende HDMI ingangen werkt ook niet.

Als ik een streamings app pak die ook op m'n tv zelf staan werkt het geluid prima. Dus het geluid komt gewoon niet uit de kpn box.

Enige wat ik nog niet heb gedaan is een reset naar fabrieksinstellingen.

 

Fabrieksinstellingen helpt hier wel.

Is het ook een bekend probleem dat als je alleen de radio aanzet en verder niets meer doet, hij na een half uur (denk ik) uitgaat? Dan weer terug aanzetten en dan blijft hij wel aan.

Reputatie 7
Badge +20

Zou je die nog willen proberen @jaap20? De reset? En anders een andere HDMI kabel proberen? Lukt het dan? Of mocht je de mogelijkheid hebben de box op een andere tv te testen? Krijg je dan wel geluid?