Beantwoord

Mis opnames op Arris TV box

  • 26 October 2020
  • 9 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik mis opnames op mijn Arris TV box, die ik wel in de App en op het Web zie. Hoe gaan jullie dat oplossen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 4 November 2020, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Hoi Jojo, welkom! Als de opnames wel te zien zijn in de app en op de website, dan zijn ze er ook nog gewoon. De eerste stap is dan om te controleren of je geen verborgen zenders hebt ingesteld op je tv ontvanger. Dit verbergt namelijk ook de opnames van desbetreffende zenders. Dit doe je via Instellingen. Als daar geen verborgen zenders zijn, doe dan een volledige reset van je tv ontvanger. 

Beste Erik,

Geen verrassing hier. Ik had mijn TV ontvanger natuurlijk al vaker gereset. Na een reset (factory defaults + ophalen laatste software), zie ik de opnames nog steeds niet op m'n TV ontvanger (RTL staat niet verborgen, daar zijn de opnames van). Blijft mijn vraag staan; 'Hoe gaan jullie dat oplossen?’

Even voor de duidelijkheid; ik neem een betaalde dienst af bij de KPN (voorheen Telfort) en vind de dienstverlening onder de maat. Verstoringen van de afgelopen maanden; TV ontvanger loopt vast, opnames zijn niet beschikbaar, Radio ↔ TV schakelen werk niet, Wisselen van kanaal Radio/TV werk niet. En deze hardnekkige. Dus nogmaals; Hoe gaan jullie dat oplossen?

Reputatie 7

Dank voor het checken, Jojo. Wil je dan je forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Dan kan ik aan onze kant verder kijken.

Beste Erik,

Forumprofiel heb ik bijgewerkt.

PS. Is dit de manier om contact te hebben met KPN support? Ik zo 1,2,3 niet wat anders vinden dan een vragen rondje waar ik niet verder kwam.

 

Reputatie 7

Zo op het eerste gezicht lijkt het hier in orde. Dus ik ga dit even elders controleren. Daarvoor heb ik nog wat meer info van je nodig. Kun je me twee of drie opnames geven die je wel in de app ziet, maar niet op de ontvanger? Dan graag naam van het programma, zender, en originele datum/tijd van uitzenden.

 

Wat betreft manieren van contact: buiten het forum hebben we ook webcare op Twitter en kun je bellen met 0800-0402 of een chat starten via onze servicepagina. 

Beste Erik,

 

Er zijn 2 opnames op RTL7 van 6 juli die ik wel mobiel en op internet zie, maar niet op mijn TV ontvanger.

  • 20:29 - Eagle Eye
  • 22:57 Première: Revenge Of The Green Dragons
Reputatie 7

Dank je, @Jojoptd! Navraag staat uit, ik kom er zo snel mogelijk op terug.

Reputatie 7

Hier ben ik weer, @Jojoptd. Er stond een vinkje verkeerd bij deze opnames, dat is aangepast. Je kunt ze nu ook op de ontvanger weer terugvinden.  

Beste Erik,

Idd. de opnames zijn nu ook zichtbaar op m'n Arris TV otvanger.