Vraag

Netflix

  • 15 October 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb sinds het omzetten naar KPN problemen met Netflix krijg steeds de melding dat er een storing is en dat ik mijn modum weer op moet starten. Moet ik weer inloggen dat gebeurt minimaal 3x per week .

Ik contact gehad met Netflix die konden niets vinden. KPN zegt de software opnieuw instaleren heb ik 2x gedaan. Maar het lost niets op word er helemaal flauw van. Wat kan ik doen, misschien is het modum dat ik nu twee maand heb niet goed


5 reacties

Helaas ben je niet de enige. Zie dit topic. Wordt er zowat bij ieder gebruik direct uitgeknikkerd bij starten film/serie aflevering.

Ik gebruik inmiddels de app in mijn televisietoestel.

Bedankt voor je reactie de app op mijn TV werkt ook niet. Hoor net van Netflix dat het probleem bekent is dat er met de de kastjes van KPN iets niet goed zit en dat ze er mee bezig zijn. Wel gek dat KPN zegt dat het probleem niet bij hun ligt.

Wel gek dat KPN zegt dat het probleem niet bij hun ligt.

Op zich wel juist. Het beheer van de Netflix app doet Netflix inderdaad zelf. Die hebben 'm ook gemaakt.
Zelfde voor bv de app van Amazon Prime en Youtube.

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Kampenaar50, wat balen dat Netflix niet goed werkt :frowning2: Je bent niet de enige met het probleem, mijn collega Lisa heeft in het topic waar @PeterG naar linkt al navraag gedaan. Wat ik je wel alvast kan vertellen is dat het spontaan uitvallen van de tv-ontvanger en Netflix in onderzoek is. Er is een grondoorzaak gevonden en op 16 oktober is er een fix gedraaid. In de update van gisteren staat dat dit helaas niet heeft geleid tot de oplossing. Het team is nog druk bezig, sorry voor het ongemak!

Het weer waardeloos met Netflix dit duurd al vier weken als KPN dit gauw oplost ga ik weg bij KPN ben er helemaal klaar mee

Reageer