Beantwoord

Nieuwe philips smart tv wel verbinding met netwerk maar niet met internet KPN Experiabox V10

  • 2 October 2019
  • 29 reacties
  • 3406 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Op dit moment ben ik weer met ISP aan de telefoon, want het is weer terug bij af. Wedstrijdje wie sneller een werkende SMartTV weet te regelen: het forum of de helpdesk?

Reputatie 7

Wat lukt er niet op jouw smart TV?

Nu de software aan het upgraden. Met de TV zoeken via Internet naar updates : geen update nodig, nieuwste versie is geinstalleerd. Versienummer 202.002.238.011 van september 2020

Maar op

https://www.philips.nl/c-p/32PFS6855_12/6800-series-fhd-led-smart-tv/ondersteuning#reviews

is een nieuwe versie beschikbaar met update voor NPOStart-app. nr 202.003.043.011 van december 2020

Ik wil deze installeren via USB. Laden gelukt, Valideren gelukt, Programmeren 2x mislukt.

Reputatie 7

Dus de televisie heeft een verbinding met Internet?