Beantwoord

Nieuwe software kan niet bijgewerkt worden

  • 1 February 2019
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Als ik mijn tv aanzet komt er een bericht, dat aangeeft dat er nieuwe software voor de tv is,onderaan staan dan 3 opties, annuleren, bijwerken en later, bijwerken is verlicht en welke knop ik ook indruk, hij wil dat niet doen, kader blijft in beeld, als ik op een knop van de afstands bediening klik, eender welke knop, er gebeurt niks

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 2 February 2019, 13:25

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @ans1954, Irritant dat er niets gebeurd wanneer je een optie wilt selecteren. Wanneer je de tv-ontvanger 2 minuten van het stroom haalt, lukt het dan wel? Of is de melding dan verdwenen? In dit geval kun je de tv-ontvanger resetten. Hoe je dit kunt doen leggen we uit in dit topic. De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen. Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @ans1954, Is het opgelost?
ja het is opgelost, was dus niet van kpn maar update van de tv zelf moest ik op de afstandsbediening van de tv klikken en niet op die van kpn. sorry voor het lastig vallen
Reputatie 7
Badge +19
Geen probleem @ans1954! Wanneer je weer eens een vraag hebt, kun je ons altijd een bericht sturen. Er is altijd wel iemand die met je mee wilt denken om tot een oplossing te komen. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het is opgelost en je software van de TV is ingeladen 🙂

Reageer