Beantwoord

Nieuwe tv installeren

  • 1 November 2020
  • 10 reacties
  • 3606 keer bekeken

Goedendag,

Nadat mijn tv uit de prehistorie het opgegeven had, heb ik nu voor het eerst een smart TV. 

Alle kabels lijken goed te zitten, maar TV blijft vragen om aansluiten van de antenne en mijn HD kastje geeft inmiddels code 801 aan. Over deze code kan ik nergens info vinden. Resetten helpt niet. 🙈

Enig advies? De tv is Salora 32EFS2000/4. Weet niet of dat iets toevoegt, maar dan is het verhaal compleet. 

Hartelijke groet

 

 

icon

Beste antwoord door AJHKPN 1 November 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @AJHKPN , die instellingen  voor de antenne kun je overslaan, is alleen bij kabel tv.

Je sluit de decoder aan op een HDMI poort van de tv en je selecteert de betreffende poort.

De tv decoder dient met een LAN kabel rechtstreeks op het modem aangesloten te worden evenals het tv toestel als je van de smartfuncties gebruik wilt maken.

 

Kopie uit dit onderwerp :

https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-via-hdmi-ingang-laptop-480262?postid=828146#post828146 

 


Een TV is (nmi) een monitor met ingebouwde ontvanger, als je dan de ingebouwde ontvanger niet kan gebruiken daneuh . . ? Is het weer een monitor 🙂
Maar wel met ongebruikte toeters en bellen die geproduceerd zijn en mogelijk onnodig energie gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +9

@AJHKPN , ik heb op het internet het volgende gevonden mbt foutcode 801. Zie deze website.

Misschien kan je ook nog iets met de oplossing. Zo niet dan kan je nog proberen om je Experiabox opnieuw op te starten/resetten en kijken of dan je TV ontvanger het wel gaat doen. Zolang de TV ontvanger een foutcode blijft geven zal het niet mogelijk zijn om TV te kijken.

Hallo @AJHKPN , die instellingen  voor de antenne kun je overslaan, is alleen bij kabel tv.

Je sluit de decoder aan op een HDMI poort van de tv en je selecteert de betreffende poort.

De tv decoder dient met een LAN kabel rechtstreeks op het modem aangesloten te worden evenals het tv toestel als je van de smartfuncties gebruik wilt maken.

 

Bedankt voor de reactie! 

@AJHKPN , ik heb op het internet het volgende gevonden mbt foutcode 801. Zie deze website.

Misschien kan je ook nog iets met de oplossing. Zo niet dan kan je nog proberen om je Experiabox opnieuw op te starten/resetten en kijken of dan je TV ontvanger het wel gaat doen. Zolang de TV ontvanger een foutcode blijft geven zal het niet mogelijk zijn om TV te kijken.

Bedankt voor de reactie! Duik erin :) 

Ik heb besloten een monteur te laten komen. Het werkt nog steeds niet. Daarmee is mijn activiteit op dit forum wel klaar.

Hoe wis ik mijn profiel op deze pagina? Ik wil namelijk niet dat mijn profiel actief blijft.

Hallo @AJHKPN , je profiel kan door een moderator geanonimiseerd worden, niet verwijderd.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @AJHKPN. Welkom op het KPN Forum. Ik lees dat je al een afspraak met één van monteurs hebt gemaakt. Ik ga er vanuit dat hij jou hierin verder kan helpen. Wil je dat ik jouw gegevens verwijder van het KPN Forum profiel?

Hoi @AJHKPN. Welkom op het KPN Forum. Ik lees dat je al een afspraak met één van monteurs hebt gemaakt. Ik ga er vanuit dat hij jou hierin verder kan helpen. Wil je dat ik jouw gegevens verwijder van het KPN Forum profiel?

Hallo @Vikash , de monteur is inmiddels geweest en de tv werkt nu gelukkig. Het forum is voor mij niet de juiste plek wanneer het om technische vragen gaat heb ik gemerkt.

Daarom zou ik inderdaad fijn vinden wanneer mijn gegevens verwijderd worden. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb zojuist jouw gegevens uit het KPN Forum profiel verwijderd. Als je onze hulp in de toekomst toch nodig hebt, dan horen we dat graag van je!