Beantwoord

NPO Start Plus toevoegen aan het tv-pakket

  • 23 June 2019
  • 55 reacties
  • 91612 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Bij de apps in het TV-pakket staat wel de Netflix-app, maar nog geen NPO Start plus app.
Voor mensen zoals ik die zijn geabonneerd op zowel Netflix als NPO Start plus, is dit jammer dat je geen buitenlandse series, zoals de Britse serie Poldark, niet kun terugkijken.

Wanneer komt de app NPO Start Plus als app erbij?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 November 2022, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

55 reacties

Overigens, voor een bedrijf met een netto jaarwinst van 1,3 miljard euro in 2021 moet dat toch peanuts zijn 😎

KPN ontwikkelt zelf geen apps.

Alle apps zijn door de betreffende bedrijven zelf aangeleverd. Voor Linux dus.

Standaard zijn apps voor iOS ( het besturingssysteem wat Apple exclusief houdt )
Android (mobiele apparaten: tablets, laptops; vrije merk-keuze! )

Tizen (platform Samsung )
WebOS ( platform LG )
Android-TV / Google-TV (televisies van o.a. Sony, Philips, TCL en streaming apparaten)

Je hebt voor 40 eurotjes al een chromecast waarmee je kunt casten.

Voor 70 tot 90 eurotjes heb je al een streaming device met afst.bed. waarop zelfstandig apps kunnen draaien.

Eenmalige uitgaven. Behalve de abonnementen dan.

Reputatie 7
Badge +20

Overigens, voor een bedrijf met een netto jaarwinst van 1,3 miljard euro in 2021 moet dat toch peanuts zijn 😎

 

Lees het verhaal van @PeterG 

 

En persoonlijk geef ik de voorkeur aan de app op de Smart tv.

Nooit problemen.

Uitzondering is F1 op za. en zo. die kijk ik op kanaal 225 van de KPN tv ontvanger.😉

 

En als je een 4K Smart tv hebt, dan kan je het meteen in 4K zien (Netflix, Disney+, etc. (ViaPlay niet)).

En bij moderne tv's kan je bij enkele merken de tv afstandsbediening gebruiken om de KPN tv decoder te bedienen. 

 

En inderdaad, KPN maakt de app's niet zelf.

De streamingdienst maakt de app. 

KPN en alle anderen hebben hier geen invloed op. 

De npo app is op tablet gratis te downloaden, nu is dat makkelijk als je goed kan zien, maar ik heb helaas niet zo’ n goed zicht en zou de app daarom graag in mijn abonnement hebben zodat ik het het makkelijker kan zien op tv. 
 

Reputatie 7
Badge +25

Hi,

De NPO Start app is nu beschikbaar bij KPN. Hier lees je meer:

Â