Beantwoord

On demand via iTV app Grey's Anatomy kijken

  • 5 July 2020
  • 3 reacties
  • 505 keer bekeken

Ik ben al een tijdje greys anatomy aan t terugkijken op mijn iTV app.

gisteren laadde  hij ineens de aflevering niet meer en moest ik t via on demand doen, maar waar zit dat op de app?

ik heb op internet terug gezocht en zie opmerkingen in dit forum dat dit al minstens een jaar speelt, werkt on demand nu wel of niet op de app? Ik zie de serie ook niet in de zoekbalk meer tevoorschijn komen nu.

icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2020, 19:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Xandra 01, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Hier kan ik eigenlijk heel snel antwoord op geven: Grey's Anatomy is uit het pluspakket gehaald per 5 juli. Het is dus niet meer te bekijken, via de ontvanger of app. Series komen en gaan, zo is het ook met deze serie helaas zo. In dit topic kan je in de gaten houden welke series en films er tot welke datum zullen zijn. 

Ah balen dit.... Ik hoefde nog maar 2 afleveringen van seizoen 15!!! Waarom wordt dit niet van tevoren gemeld??? Dan had ik ze nog eerder gekeken!

Reputatie 7
Badge +21

Dan is het extreem zuur, dat snap ik heel goed! Het staat er bij, tot wanneer je het kan bekijken. Hier heeft als het goed is tot 5 juli gestaan. Ook in het bovenstaande topic wordt het vermeld. Ik heb meerdere klanten hierover gehoord trouwens, en enkelen hebben nu de laatste afleveringen gekeken via Amazone prime. Hier betaal je een paar euro voor (€ 2,99 dacht ik, eerste maand gratis), maar dat zou dus nog (misschien) een optie kunnen zijn om het af te kijken. Het fijne weet ik daar ook niet van! Of nog even wachten tot het weer terugkomt, deze series worden 6 maanden getoond en dan 6 maanden weer niet.

Reageer