Beantwoord

Ondertiteling bij opgeslagen programma's van Duitse zenders is in kleine letters

  • 8 May 2024
  • 9 reacties
  • 168 keer bekeken

De ondertiteling bij opgeslagen programma's van Duitse zenders is in kleine letters

bij het afspelen van de opname. Wanneer wordt dit aangepast?

icon

Beste antwoord door Andy123 11 May 2024, 14:33

Bekijk origineel

9 reacties

Bij opgeslagen Nederlandse programma’s is de ondertiteling ineens erg klein. Het is niet aan te passen. Waardeloos!

Bij opgeslagen Nederlandse programma’s is de ondertiteling ineens erg klein. Het is niet aan te passen. Waardeloos!

Ik heb de box een reset gegeven en toen weer goede ondertitels @Andy123 en @Henk Kraan 

Heb vanmorgen de box ook gereset maar de letters in de Nederlands- en Duitse zenders opnames blijven klein. @Henk Kraan en @N.N. 

Inderdaad bij mij ook weer, dus de reset lijkt even geholpen te hebben, maar is toch niet de oplossing blijkbaar @Andy123 

Werk aan de winkel voor KPN.

 

Reputatie 6
Badge +6

En voor de volledigheid: de keinere tekst zie je ook na pauzeren. Volgens mij gewoon bij alles wat unicast gebruikt, dus opnames, vanaf begin kijken, terugspoelen, pauzeren.

En sommigen hebben unicast ook ingesteld voor live kijken, juist voor de ondertiteling die er anders al helemaal niet uitziet. (Status 26 januari.)

(Je moet de TV+ Box trouwens wel herstarten na wijzigen van de instellingen, maar ook dan worden de meeste instellingen niet overgenomen door TV+. En al helemaal niet voor unicast.)

Reputatie 6
Badge +6

(Je moet de TV+ Box trouwens wel herstarten na wijzigen van de instellingen, maar ook dan worden de meeste instellingen niet overgenomen door TV+. En al helemaal niet voor unicast.)

Ik kan het nu niet testen, maar als ik mijn eigen berichten teruglees dan gelden de instellingen voor lettertype enzovoort misschien juist alleen voor unicast, en niet voor multicast.

Heb nog steeds hetzelfde probleempje (kleine letters van ondertiteling bij alle opgeslagen items). Herstarten na aanpassing mocht ook niet baten. 
Ondertussen contact gehad met KPN. Men is bezig met een inventarisering en vervolgens komen met een oplossing😉.

Op 16-05-2024 heeft KPN een update gedraaid met als resultaat dat de ondertiteling bij live uitzendingen en opgeslagen opnames (van alle zender met ondertiteling) weer zijn hersteld. 
Perfect en dank. 🙏👍

Reputatie 7
Badge +22

Ik kan het nu niet testen, maar als ik mijn eigen berichten teruglees dan gelden de instellingen voor lettertype enzovoort misschien juist alleen voor unicast, en niet voor multicast.

Dat vind ik dan wel vreemd, de meeste tv ontvangers (DIW7022) gebruiken ‘multicast’. vind het dan ook apart dat het dan bij ‘unicast’ wel kan.

Reageer