Storing

[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]

  • 8 January 2021
  • 93 reacties
  • 3385 keer bekeken
[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

93 reacties

Ik heb sinds van de week allemaal witte blokjes in beeld. En vanmorgen stond het beeld elke keer stil. Dit is nu de 3 e keer in een half jaar tijd. Ik heb de beeldverbetering handelingen gedaan en de snelheid van internet is goed. De vorige keer was het begin van f1 seizoen, begin lockdown met kind thuis en nu wanneer ajax tegen psv moet. Het word heel frustrerend nu! 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

De tijdelijke oplossing is via het menu van de tv ontvanger het beeld tijdelijk in te stellen op SD i.p.v. HD

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

alles opnieuw opgestart, eerder nooit last van gehad

moet iets met software van tv kastje zijn

kijk ik b.v. netflix op smart tv, loopt alles prima

ook herinstallatie software gedaan

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Tijdelijk het beeld op SD zetten.
 

>instellingen>beeldscherm>best mogelijke kwaliteit 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier hapert het beeld ook, niet naar te kijken zo.

iemand een idee wat de oorzaak is ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier hapert het beeld ook, niet naar te kijken zo.

iemand een idee wat de oorzaak is ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zet via het menu van de TV ontvanger het beeld op SD dan werkt het weer

Werkt idd maar beeld is dan wel minder scherp lijkt het wil hem wel weer op HD hebben.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb ook al tijden last van het trage interactieve tv menu.

Vandaag blijft mijn beeld staan en eerst alleen geluid. Nu zie ik alleen stilstaand beeld en geen geluid meer. Dus geen tv. 

Wanneer is dit verholpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dank je voor deze info het werkt hier nu tenminste ook weer

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb precies hetzelfde probleem en dezelfde handelingen uitgevoerd. Nog steeds het probleem.
Geprobeerd te bellen met de helpdesk maar daar krijg een standaard antwoord met uiteindelijk dezelfde verwijzing via sms naar oplossingen op de website die ik al heb geprobeerd. Slecht helemaal niet bereikbaar dus.
Irritatie is onderhand dus hoog opgelopen Graag zeer snel een oplossing en een reactie. Zeker na de slechte afhandeling van het trage menu. Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb dat de maat wel vol is bij jullie.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge +1

Hier ook zelfde probleem, echt niet te geloven dit!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sinds vanmorgen alleen nog geluid op de arris box. Soms een beeld of zwart scherm. Geen video te zien. Nog meer mensen deze nieuwe feature? En alvast anticiperend op advies kpn: ligt niet aan mijn Internet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb precies hetzelfde probleem en dezelfde handelingen uitgevoerd. Nog steeds het probleem.
Geprobeerd te bellen met de helpdesk maar daar krijg een standaard antwoord met uiteindelijk dezelfde verwijzing via sms naar oplossingen op de website die ik al heb geprobeerd. Slecht helemaal niet bereikbaar dus.
Irritatie is onderhand dus hoog opgelopen Graag zeer snel een oplossing en een reactie. Zeker na de slechte afhandeling van het trage menu. Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb dat de maat wel vol is bij jullie.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb precies hetzelfde probleem en dezelfde handelingen uitgevoerd. Nog steeds het probleem.
Geprobeerd te bellen met de helpdesk maar daar krijg een standaard antwoord met uiteindelijk dezelfde verwijzing via sms naar oplossingen op de website die ik al heb geprobeerd. Slecht helemaal niet bereikbaar dus.
Irritatie is onderhand dus hoog opgelopen Graag zeer snel een oplossing en een reactie. Zeker na de slechte afhandeling van het trage menu. Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb dat de maat wel vol is bij jullie.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wij hebben dit probleem ook sinds vanochtend. Zojuist het resetten gedaan wat op de site staat maar heeft niets geholpen. Hoop dat het snel opgelost is.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

haperend en stilstaand beeld  heb de modem al opnieuw opgestart maar niks helpt interactive tv

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste Benbits, dank voor de reactie.

Geprobeerd… geen verbetering.

Herstel: Nogmaals tijdelijk op SD gezet, nu oké !! 

Met dank.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Zet het beeld op 576p en SD. Dan werkt het.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 2

wie heeft er last van tv

 stilstaand beeld op alle zenders

 

Geluid redelijk maar beeld blijft hangen

 

reset uitgevoerd maar werkt nog niet zoals het hoort

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wel geluid geen vloeiend beeld op tv

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bij mij hapert het beeld ook.

Soms alleen geluid

Sinds Telfort over is gegaan naar KPN ( Kan Praktisch Niets) is het alleen slechter geworden

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

OP dit moment heb ik geen beeld op 70% van alle kanalen, de rest hapert en geeft stotterend geluid. Alles weer eens overnieuw opgestart en er veranderd niets. Wat een stelletje prutsers bij KPN. Daar moet GVD voor betalen en je hoeft echt niet te bellen want dan krijg je weer zo`n nitwit:rage: aan de telefoon, heeft u alles al gereset ? De bezem moet door dat bedrijf en heel snel ook. 

postcode 3201


*Admin: samengevoegd met storingstopic

Reputatie 1

Herstart volgens instructies heeft niet gewerkt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +8

De nieuwe ontvanger van UHD naar SD zetten is al voldoende

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

mijn beeld hapred en ik heb alle stappen al uitgevoerd maar hij haperd nog steeds

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic