Storing

[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]

  • 8 January 2021
  • 93 reacties
  • 3385 keer bekeken
[OPGELOST] Storing Interactieve TV [haperend beeld]

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

93 reacties

De tv haperde heel erg , alles gedaan wat er werd gevraagd, maar geen verandering

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Omgeving Gieten (Drenthe) 
beeld en geluid hapert

08-01-2021 7.35

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Hier ook last van ik zie al dat meer mensen er last van hebben

Maar geen bericht van kpn

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Na het resetten van zowel modem als decoderen nog steeds haperend beeld en geluid.  Beeld blijft lang stil staan geluid gaat wel door maar hapert wel

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Haperde moet haperd zijn .…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hier ook stilstaand beeld. Alles geprobeerd. Geen nieuwe ontvanger.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Voor mij het zelfde haperende beelden en geluiden. 

Alleen buitenlandse zenders werken normaal, lijkt dus een casting probleem vanuit de Nederlandse providers te zijn. 

Wanneer wordt dit opgelost 

 

KPN geeft aan geen storing te hebben

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook omgeving Dedemsvaart haperend beeld en stilstaand beeld. Na reset geen verbetering. Op de storing site geen storing bekend? Maar als ik de reacties lees, zou ik denken dat er een storing is?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2
Badge

Goede morgen sinds 07:00 uur blijft beeld staan, geluid hapert op tv kon app gooit mij steeds eruit zodra er verbinding met een medewerker wordt gemaakt help laatste tijd ook blokkerig beeld

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2

Maar we zijn het nu zelf aan het oplossen wanneer lost kpn het op!

Volgens mij krijgen we het niet gratis dus  beetje harder werken aan die kant lijkt me

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Zet het beeld op 576p en SD. Dan werkt het.

 

thanks helpt voor nu

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bedankt voor uw reactie. Beeld op SD gezet en dan werkt het weer. Goed voor tijdelijke oplossing maar is geen HD

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ook hier haperend en stilstaand beeld, maar wat inderdaad helpt is de instellingen veranderen naar SD bij beeldscherm van de instellingen menu van het tv kastje, dan kan je in ieder geval tv kijken.

 

Bedankt voor de tip.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

We hebben al een tijd internet problemen wat continu wegvalt. Wifi heeft volle strepen dus daar ligt het niet aan. 
sinds gisteravond continu haperend of stilstaand beeld. 
word het na 8 jaar weer tijd om over te stappen??

word er nu wel gek van. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Haperend beeld 2771XS 

 

Stappenplan uitgevoerd, modem, tv ontvanger stekker eruit voor 10-30 sec , twee keer uitgevoerd, nog steeds haperend beeld

geluid goed.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Goedemorgen, vanmorgen tv aangezet. Beeld blijft stil staan of beeld voor beeld en slecht geluid. Decor opnieuw software laten installeren incl update uitgevoerd. Geeft geen verbetering. Hoe nu verder. Begin nu een beetje de pe te krijgen over kpn interactieve tv. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wij hebben stil staand beeld maar wel geluid alles opnieuw opgestart maar nog steeds

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Er lijkt een storing te zijn in de onvangst van het signaal van de nederlandse zenders vandaag. kom met de online hulp niet veel verder. waar kan imk de storing melden? Alle stappen van de online hulp gevolgd maar beeld/geluid blijven haperen.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Idem als boven. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Bedankt. Heb weer beeld.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Hier in Hendrik-Ido-Ambacht hetzelfde probleem, alleen maar haperend beeld en geluid. Echt heel irritant, ik had bij Telfort nooit problemen en sinds het KPN is geworden aan de lopende band. Eigenlijk, op voorhand, zou je het andersom verwachten…....:frowning2:

 

Daarnaast worden wij helemaal geld van het trage menu en de trage TV-gids, ook iets sinds we KPN hebben. Alle tips en trucs hebben wij al geprobeerd, waaronder software opnieuw installeren, maar dat maakt helemaal niets uit. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Vandaag op alle tv een haperend en stilstaand geluid. Resetten heeft geen zin. 

 

Kpn zegt geen storing te hebben. 

 

Wat kan ik doen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 2
Badge

Hier vanaf 07:00 uur op zekere eerste 40 zenders geen beeld of blokkerig heb de stappen van hun doorgenomen maar het is pet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

opgelost

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goede morgen hier Haarlem 

Helemaal eens, het is echt een drama KPN moet nu maar eens gaan acteren het is niet goed en wordt steeds slechter. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic