Storing

[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling

  • 10 December 2020
  • 152 reacties
  • 33489 keer bekeken
[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Reputatie 1

Enig idee wat dit betekend?Ik zie dit voor het eerst.

 

Reputatie 2
Badge

Dat er een paar zenders wel zichtbaar zijn   maar zonder gids en andere dingen

IK heb wel vaker foutmeldingen en ook dat mijn internet er constant uit ligt

Maar wat kan ik doen aan deze foutmeldingen want ik wil graag programma;s terug kijken en niet alleen de zenders kijken die jullie nu voor mij bepalen

Reputatie 2

Hier ook dezelfde storing, dit moet toch echt te maken hebben met de laatste update van het menu!!!

hier ook geen tvgids en nu alleen een bepaald aantal zenders te bekijken

Gidsfunctie op de  TV afstandsbediening werkt (na wekenlang steeds trager te worden) nu helemaal niet meer. Zie de volgende foutmelding: TV-gids kan niet worden geopend, doordat de server er te lang over doet. Een reset naar fabrieksinstellingen helpt ook niet.

Admin: Reactie samengevoegd met topic over deze storing

Reputatie 1
Badge

Toen ik de opname stop wou zetten liep alles vast. Tv ontvanger al zeker 6x opnieuw opgestart maar komt niet verder dan 95%. Modem gereset, helpt ook niet. Ik kan nu dus helemaal geen tv meer kijken.

 

Reputatie 7
Badge +19

De storingsdienst is hard aan het werk en de vermoedelijke oorzaak is gevonden. De storing heeft ook invloed op de gids, waardoor deze mogelijk niet goed werkt. 

@Valentijn01987 Ik weet het niet zeker, dankjewel voor het voorbeeld, ik stuur het mee naar de oplospartij.

Mij benieuwen hoe lang het hier gaat duren, sinds vanmorgen ook deze foutmelding. 

Jakkes ook hier de foutcode. Zit ziek thuis en dus mooi in de gelegenheid om wat films terug te kijken... Not dus!

Heb al vanalles geprobeerd... Zonder succes. 

Help!!

 

 

 

Reputatie 1

Hier ook. Standby en stroom van modem/STB lost het niet op.

Bij ons ook sinds vanochtend.

Ik ben benieuwd of er een reactie komt vanuit KPN.

Als ik dit hierboven lees zie ik het somber in.

Ik krijg nu ook die code, uitzetten helpt niet

Heb AVS storing gids wordt niet gevuld de gids is enorm traag dit op 2 toestellen Wat is er aan de hand

 

Reputatie 1

Tv ontvanger gaat na herstart niet verder dan 95% vervolgens het advies weer tv ontvanger opnieuw opstarten resultaat exact hetzelfde resultaat. 

 

 

Hier sinds vanmorgen ook de code 😅

Reputatie 1

Zelfde foutmelding. Alleen nog standaard zenders. Er is geen storingsmelding over dit onderwerp en kpn kan je ook niet bellen. Heb het op beide tv’s met een oud en een nieuw kastje. Ligt dus niet aan ons maar aan kpn. Ik begin kpn goed zat te raken na meer dan 50 jaar klant. Mobiel ook al problemen vorige maand en ze lossen niks op en reageren heel la coniek. Ik ga alles opzeggen

Heeft iemand al telefonisch contact gehad met KPN toevallig?

Het zelfde probleem, tv gids laad weer eens niet, en nu kan ik maar beperkt zenders kijken. 

Sinds een paar weken is dit probleem al aan de gang, er is iets niet goed gegaan met een update lijkt me. Maar een echte oplossing komt er maar niet.

 

Ik baal ook, nu ook hetzelfde probleem. Hoop dat het snel opgelost is!!

Dit was de eerdere melding, en toen kwam dus dat de tv ontvanger naar beperkte modus ging.

 

De app doet t wel. Dus dan maar film kijken via de tablet. Ik hoop dat t snel opgelost is.. Kijk toch liever via de TV!!!

Hier ook de beruchte code. resetten helpt niet, alles er uit en er in ook niet. zal me benieuwen

Ik heb nu ook code stb-ufa-03 - beperkte modus zijn er nog mensen die tips hebben hierover ?

Ja ik heb ook dat probleem.. net naar kpn gebeld en wordt gewoon tel verbroken ivm grote drukte.. wat een geklooi en dit is niet de eerste keer.,, laatst lieten ze me een week zonder tv en internet zitten omdat de monteur pas naar 7 dagen kon komen.. schande!! Maar moet je kijken wat ze per maand afschrijven