Storing

[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling

  • 10 December 2020
  • 152 reacties
  • 33489 keer bekeken
[Opgelost] Storing Interactieve TV - Terugkijken en opnames stoppen plotseling

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Ik heb zojuist de experia-box (modem) helemaal van stroom losgekoppeld en opnieuw opgestart. Dit duurde 3-4 minuten: bij mij lijkt probleem nu opgelost. 

Reputatie 7
Badge +20

Het gaat de goede kant op! Ik heb het topic geupdate.

Reputatie 1

Nogmaals alles werkt weer 3 tv's bedankt voor alle berichten. 😇

Alles werkt weer gelukkig! Dus al die meldingen in dit forum helpt wel! Goed bezig mensen 😉

Hoi Allemaal

👍 Opgelost

Bij mij werkt het niet. :joy:

Ik had geen problemen...tot nu.

Gids kan niet worden geopend. (AVS TO 0001)

op dit moment heb ik geen tv gids heb vanmiddag tv-ontvanger herstart toen heb ik wel gids en sinds rond 19:00 geen gids en als ik naar zender zapp duurt heel lang dat die over gaat

Reputatie 7

Ik had geen problemen...tot nu.

Gids kan niet worden geopend. (AVS TO 0001)

Het is diep diep triest dat na een halve dag de boel opnieuw omvalt.

Reputatie 1
Badge

Probleem opgelost staat er. Nou bij mij niet. Wisselen van zender duurt heel lang en bij de tv gids krijg ik dat hij niet geladen kan worden. Duurt te lang.

Reputatie 2
Badge

Helaas m'n interactieve TV ontvanger blijft haken in een opstart scherm. Dus het is weer mis. Gelukkig m'n TV app. van m'n Samsung TV doet het nog wel.

10 minuten geleden gidsprobleem, opnieuw opgestart en nu ook in beperkte modus…..

Reputatie 1

Wat een schande is dit zeg!! Storing op storing!! 

DE HELE DAG STORING, EEN PAAR UUR NIET EN NU WEER WEL!!

Misschien moet KPN wel stoppen met interactieve televisie!

Dit kan zo toch niet door gaan!!

Badge +19

@hckl die niet zo overdreven aub

Wat een schande is dit zeg!! Storing op storing!! 

DE HELE DAG STORING, EEN PAAR UUR NIET EN NU WEER WEL!!

Misschien moet KPN wel stoppen met interactieve televisie!

Dit kan zo toch niet door gaan!!

Ik snap jouw frustratie, maar er kan altijd iets gebeuren. Het blijft techniek.

Wanneer je het topic doorleest, zul je ook begrijpen dat er mensen van KPN hard aan het werk zijn het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Heb ajb nog wat geduld.

Reputatie 7

@Alex_P, Ik neem aan dat je gezien hebt dat het weer hommeles is. Hoog tijd om aan de bel te trekken en het lijkt er op dat jij "avonddienst" hebt.

Badge +19

Ook hier is het foute boel. Opnames springen weer terug.

Hier nu ook de genoemde storing STB-ufa-03 beperkte modus. Herstart  en tijdelijke standbymodus helpen niet. Dus hier geen storing voorbij. Kom op KPN,veel storingen.

Reputatie 1

Er kan altijd iets gebeuren?!?!? Er gebeurd altijd iets!! Hoe vaak is het niet mis! Het hele jaar ervaar ik al problemen met KPN interactieve tv. Zenderpakket bestellen loopt het aan de kant van KPN vast. Kan ik 6 weken wachten voor het pakket het doet. Ben dit jaar aan mijn 3e decoder bezig!! Foute info over uitbreiding vps1200, waardoor er nu een in de kast lig omdat je niet kan uitbreiden.

 

Maar mag niet reageren. (=Overdreven,)

Kan altijd iets gebeuren, klopt, maar dit is wel heel veel!!

Reputatie 1

Hier nu ook storing, STB-ufa-03 beperkte modus. Advies dat gegeven wordt helpt niet. Keer alle stekkers eruit getrokken en opnieuw alles aangezet helpt ook niet. Hopelijk zijn jullie er nog mee bezig, aangezien het 4uur geleden opgelost leek te zijn.

Wij hebben vanmiddag nog een opname gekeken, maar krijgen nu deze foutmelding en ‘geen informatie beschikbaar’. Hebben tv ontvanger uitgezet, degene uit de slaapkamer aangesloten, maar zelfde probleem, dus kan niet aan ontvanger liggen. 

Op mijn ipad doet hij het wel. 

Reputatie 2

Kpn? Waardeloos de kaatste tijd. Programmagids die niet wordt geladen.

Ontvangers die midden op de dag opnieuw gaan opstarten.

Ontvanger die niet laat zien op welke  zender hij staat.  

Kortom, irritaties genoeg 😡😡

Reputatie 1

Alweer ellende weer geen tv bedankt KPN

Voetbal volgen radio dan maar🤬🤬🤬🤬😈😈👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👻

Hier nu ook storing, STB-ufa-03 beperkte modus.

Veldhoven