[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online

[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

159 reacties

Wij hebben hetzelfde probleem en foutcode STB-REC-01/ 500 / 10015 sinds 3 mei. Je kunt niet opnemen , niet afspelen en niet terugkijken. Als je code intoetst bij codes op kpn.com dan komt melding dat code niet bestaat.. Je kunt ook nergens met KPN contct opnemen.

Het is elke keer wat met KPN , ik neig echt om mn abonnement op te zeggen. Trage wifi, ondanks 2 wifi versterkers,  om de haverklap storing. En natuurlijk ligt het niet aan KPN. 

Graag oplossing voor niet werken elektronische programmagids (ondanks herstarten), foutcode STB-VEPG-01 / 500-10015

Badge +12

Jongens hou nou eens op....er is een storing. PUNT. Dat het niet fijn is klopt maar geloof maar dat ze hun best doen. En als je het zo'n drama vindt en KPN wil afvallen dan ga lekker naar een ander. Daar komen storingen veel vaker voor. 

Heb weer eens probleem met terug kijken opgenomen programma’s. Reset gedaan maar helaas geen resultaat. Het is weer een  poosje goed gegaan maar nu is het weer mis. Maandelijks betaal je een hoop geld bij KPN masr voor de zoveelste keer zijn er weer problemen.

Klopt. Werkt bij niemand momenteel.

Je kan alleen live kijken via de decoder. Verder werkt er …. niets. Ook niet via de app en tv.kpn.com .

 

Reputatie 2

@SledgehammerNL Er wordt pas een uur nadat de problemen ontstonden dit storingstopic geopend. Dat vind ik best traag na de problemen van vanochtend. Ik verwacht dat de beheerders en productmanagers het platform de komende dagen wat beter in de gaten houden.

Kun je misschien ook onderbouwen waar er meer storingen zijn en hoeveel meer dat precies is?

KPN rekent zichzelf tot de bovenkant van de markt (“het netwerk van Nederland”) met bijbehorende prijsstelling. Dan mag er ook eel wat meer verwacht worden.

Daar komen storingen veel vaker voor. 

Kunt u dat even aantonen?

Ook zou ik graag willen weten waar storingen en problemen vermeld worden door kpn. 

@Akari 

Dit forum. Doorgaans dan sticky v.e. moderator onder '’kpn tv'’.
https://forum.kpn.com/kpn-tv-11

http://kpn.com/storing

http://breedbeeldweetjes.wordpress.com 😎

Hallo,

ik krijg via kpn itv een foutcode 500-10015.

wat betekent dat

 

groet

rob 

Badge +12

Daar komen storingen veel vaker voor. 

Kunt u dat even aantonen?

Kijk maar eens op het forum van T-Mobile bijvoorbeeld. Of bij Freedom Internet. Voorbeelden genoeg. 

Hier idem, zal wel landelijk zijn. 
net overgezet van XS4all (nooit problemen) en nu bij KPN al een aantal keer gezeik met dit soorten fouten. 
geer mij maar XS4all weer terug. Als dit zo door gaat zijn ze mij kwijt als klant. 

Reputatie 1

Vervelend dat er storing is en natuurlijk ga ik er van uit dat er alles aan gedaan wordt om het probleem op te lossen.

gelukkig wordt wel gecommuniceerd dat er een storing is maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de oorzaak.

Is het een server die warm wordt of staat er ergens een netwerk component te klapperen?

Ik ben dan ook benieuwd naar de oorzaak van de storing van deze morgen.

Kunnen jullie daar wat meer over vertellen?

Ondanks de ongelukkige timing zou dat voor meer begrip kunnen zorgen van ons de klant.

 

Badge +12

@Backfield deze storing had je bij XS4ALL ook gehad aangezien de dienst tv 1 op 1 wordt doorgezet. Het enige verschil was het logo. 

Bovenstaande los van het feit dat de omzetting niet echt getuigt van een goede voorbereiding... Ik ben zelf voor de omzetting actief overgestapt en ervaar geen enkel probleem. 

@Foutcode kpn itv 500-10015

Er is een landelijke storing bij kpn.

Je kan alleen live kijken via de decoder. Verder kan er eigenlijk … niets. Via de app werkt er nml nog minder. Opnames ook daar niet, maar ook live kijken niet.

Zie ook het startbericht van DIT topic; waar ook je vraag (zie iets hierboven) naar verplaatst is.

Reputatie 7
Badge +9

Hier idem, zal wel landelijk zijn. 
net overgezet van XS4all (nooit problemen) en nu bij KPN al een aantal keer gezeik met dit soorten fouten. 
geer mij maar XS4all weer terug. Als dit zo door gaat zijn ze mij kwijt als klant. 

Bij XS4ALL heb je op dit moment hetzelfde probleem, kijk maar op hun storingspagina. Is ook logisch, ze gebruiken tenslotte hetzelfde TV systeem.

Hier ook! Precies om 20u! Zit je dan in het buitenland.. kpn hoe kan dit? En ook nog eens precies om 20u? Hoeveel mensen, die zeer veel waarde hechten aan de herdenking, vertrouwen op jullie dienst.. ik ben een teleurgestelde veteraan die voor het eerst niet heeft kunnen herdenken met de Waalsdorpervlakte op het scherm.

Bedankt voor je service bia !

 

Reputatie 1

Hallo KPN. Software upgrade doorgevoerd. Mijn Samsung TV moet nu 2x van het stroom af om te starten en dit meerdere keren per dag. de 1x zie ik na opstarten alleen een witte punt. Weer van het stroom af en nu blijft het  groene ronde laad icoon tot in den treurnis draaien. Nu voor de 2e keer van het stroom af. Nu opnieuw inloggen. Daarna helaas, kan de video niet laden (500-10015) 

TV is bedraad, en recent. Andere TV met box werken wel.

wordt hier dood en dood ziek van. Maak nu eens een fatsoenlijke app die WEL werkt (vraag hier pas 2 jaar om).

Reputatie 2
Badge

@Foutcode kpn itv 500-10015

Er is een landelijke storing bij kpn.

Je kan alleen live kijken via de decoder. Verder kan er eigenlijk … niets. Via de app werkt er nml nog minder. Opnames ook daar niet, maar ook live kijken niet.

Zie ook het startbericht van DIT topic; waar ook je vraag (zie iets hierboven) naar verplaatst is.

Landelijk nog wel.

Dan mag hier wel met een hoge prioriteit aan gewerkt worden zeker ook omdat er ook nog XS4all bij zit. 

Reputatie 3
Badge

Okay, dit is raar.

Zappen gaat, 1,2,3,4,5,6,7 done. Hij zapt niet meer. 

Gids open, naar naar andere zender, weer zappen.

10, 9, 8, 7 done. Zapt weer niet meer.

Lijkt toeval, maar dit is nu wel 6x voorgekomen tijdens het zappen. Elke keer bij rtl7 stopt het.

 

Valt me ook op trouwens dat de programma in formatie op dat moment bij rtl7 ook niet klopt. Er staat ineens het vorige programma Ipv het huidige programma. 

 

We hebben het nu nieuwste kastje vip 5200 ofzo met bluetooth afstandsbediening.

Reputatie 1

@Foutcode kpn itv 500-10015

Er is een landelijke storing bij kpn.

Je kan alleen live kijken via de decoder. Verder kan er eigenlijk … niets. Via de app werkt er nml nog minder. Opnames ook daar niet, maar ook live kijken niet.

Zie ook het startbericht van DIT topic; waar ook je vraag (zie iets hierboven) naar verplaatst is.

Landelijk nog wel.

Dan mag hier wel met een hoge prioriteit aan gewerkt worden zeker ook omdat er ook nog XS4all bij zit. 

ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, wat geeft je de indruk dat het geen hoge prioriteit heeft bij KPN?

 

Ook ik heb sinds vandaag problemen om de opnames te zien. Het menu van opnames opent niet. Reset, stekker eruit en zelfs voorgestelde software verwijderen lost niks op. 
Er staan genoeg opnames op. 

Badge +19

Er is een landelijke storing!

Storing op 4 mei om 20.04 geregistreerd, verwacht op 5 mei om 0.15 opgelost te zijn.

Wilde Champions League kijken, helaas…zou het vervelender vinden als Feyenoord er morgen uit ligt (als het inderdaad capaciteitsproblemen zijn).

 

we gaan het zien

Reputatie 2
Badge

@Foutcode kpn itv 500-10015

Er is een landelijke storing bij kpn.

Je kan alleen live kijken via de decoder. Verder kan er eigenlijk … niets. Via de app werkt er nml nog minder. Opnames ook daar niet, maar ook live kijken niet.

Zie ook het startbericht van DIT topic; waar ook je vraag (zie iets hierboven) naar verplaatst is.

Landelijk nog wel.

Dan mag hier wel met een hoge prioriteit aan gewerkt worden zeker ook omdat er ook nog XS4all bij zit. 

ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, wat geeft je de indruk dat het geen hoge prioriteit heeft bij KPN?

 

Ik zeg niet dat er niet hard aan gewerkt wordt, ik zeg alleen dat dit een hoge prioriteit moet krijgen.

Het is geen incidentele storing of een storing in een wijk.