[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online

[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

159 reacties

Reputatie 1

Fijn, opgelost.

beste @kpn wat was er aan de hand? Ik zou het prettig vinden om te horen wat er mis gegaan is, wat kpn gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen

Dat zou ik ook graag willen weten.

En was dat dezelfde oorzaak als de storing die in de morgen was?

Nou, KPN, krijgen de trouwe betalende klanten de gevraagde info? Of is er iets te verbergen?

Reputatie 7
Badge +17

Ik wou dat ik jullie meer kon vertellen, maar de oorzaak is (nog) niet bekend. 🙁

Die informatie krijg je zeer waarschijnlijk niet, de TD die dit oplost geeft die informatie niet door, is voor de mods ook vaak gissen.

Reputatie 3
Badge

Hi @cmderks, ik heb je bericht naar dit topic over de huidige storing met interactieve tv verplaatst, omdat jouw probleem met het zappen hier ook onder lijkt te vallen. We hopen dat de storing snel verholpen is, zodra we hier meer over weten delen we dat in dit topic!

Dank! 

Heb er verder niks van gemerkt, was toch niks bijzonders op tv verder 🙂 mooi dat het weer opgelost is! Hulde aan de medewerkers die dit weer opgelost hebben :-)

Reputatie 2

Ik weet niet wat voor oplossing het is, maar helemaal top is het niet.

Gisteravond toen we weer in de opnames konden zag ik dat de film (soldaat van oranje) die ik voor opname gepland had staan ertussen stond. Daar had ik gisteravond al mee willen beginnen, maar goed...dat kon dus niet. Was in ieder geval blij dat hij wel was opgenomen.
Vandaag kijk ik in de opnames…...en de betreffende film…..foetsie. Lekker dan!

Reputatie 7
Badge +17

Ik weet niet wat voor oplossing het is, maar helemaal top is het niet.

Gisteravond toen we weer in de opnames konden zag ik dat de film (soldaat van oranje) die ik voor opname gepland had staan ertussen stond. Daar had ik gisteravond al mee willen beginnen, maar goed...dat kon dus niet. Was in ieder geval blij dat hij wel was opgenomen.
Vandaag kijk ik in de opnames…...en de betreffende film…..foetsie. Lekker dan!

Heb je de tv-ontvanger al herstart? Of een reset gegeven? Het kan zijn dat de verbinding met het platform even niet goed is.

Reputatie 7
Badge +8

Fijn, opgelost.

beste @kpn wat was er aan de hand? Ik zou het prettig vinden om te horen wat er mis gegaan is, wat kpn gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen

Dat zou ik ook graag willen weten.

En was dat dezelfde oorzaak als de storing die in de morgen was?

Nee, dat was een verstoring op het netwerk stuk (buiten iTV). De storing van 20:00 was wel in het iTV stuk. Beide storingen waren heel vervelend toevallig op dezelfde dag, maar totaal niet gerelateerd aan elkaar.

Reputatie 2
Badge

Fijn, opgelost.

beste @kpn wat was er aan de hand? Ik zou het prettig vinden om te horen wat er mis gegaan is, wat kpn gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen

Dat zou ik ook graag willen weten.

En was dat dezelfde oorzaak als de storing die in de morgen was?

Nee, dat was een verstoring op het netwerk stuk (buiten iTV). De storing van 20:00 was wel in het iTV stuk. Beide storingen waren heel vervelend toevallig op dezelfde dag, maar totaal niet gerelateerd aan elkaar.


Het zou heel prettig zijn als KPN even duidelijk zou vermelden wat de oorzaak van een storing was.

Zeker als het om een grote landelijke langdurige storing gaat.

Bekend maken wat de oorzaak is neemt speculaties weg en kweekt begrip.

Daarbij komt dat er dan een mogelijke relatie met iets anders ontkracht kan worden.

Soms hebben storingen die kort achter elkaar komen gewoon niets met elkaar te maken en is er sprake van toeval.

 

Reputatie 1

Fijn, opgelost.

beste @kpn wat was er aan de hand? Ik zou het prettig vinden om te horen wat er mis gegaan is, wat kpn gaat doen om dit in de toekomst te voorkomen

Dat zou ik ook graag willen weten.

En was dat dezelfde oorzaak als de storing die in de morgen was?

Nee, dat was een verstoring op het netwerk stuk (buiten iTV). De storing van 20:00 was wel in het iTV stuk. Beide storingen waren heel vervelend toevallig op dezelfde dag, maar totaal niet gerelateerd aan elkaar.

Top bedankt voor de info,

Tis toch altijd weer zoeken naar waar het probleem zit.

Het leek wel veel op elkaar namelijk en dan komt het wel knullig over dat je in de avond weer de zelfde foutmelding op je scherm krijgt.