Opnieuw inloggen bij Netflix

  • 2 October 2020
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Hier zelfde probleem sinds update moet ik iedere keer opnieuw aanloggen bij NetFlix.

Heel irritant, voor de update geen problemen.

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Edwin04. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat dit steeds gebeurd op jouw tv-ontvanger. Heb je de ontvanger al eens gereset? Wellicht verhelpt dat het probleem al. Als dat niet het geval is dan hoor ik het graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Edwin04 Welke tv-ontvanger heb je?

@Edwin04 Welke tv-ontvanger heb je?

Ik heb de Aris vip2952.

Probleem is nog steeds niet weg.

Heb al reset gedaan.

 

Groet Edwin

Wordt het nu wel een beetje zat, leek tijdje goed te gaan nu weer heel veel problemen met uit en inloggen. Ook lijkt het wel of Netflix gewoon crashed hele ontvanger is dan vast gelopen enige manieer is een reboot en dan begint hele verhaal weer van voor af aan, weer inloggen eetc..

 

Reputatie 7
Badge +21

@Edwin04 Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Dit is een bekend probleem bij de iTV ontwikkelaars, helaas is de oorzaak nog niet gevonden. Onze iTV ontwikkelaars zouden graag op afstand jouw tv-ontvanger in de gaten willen houden. We zouden het erg waarderen wanneer je een port mapping wilt in te stellen. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen. Laat je ook je gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?