Beantwoord

Overzicht afleveringen zien en kunnen selecteren

  • 25 July 2023
  • 9 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 1

Net overgestapt van Ziggo naar KPN, maar wat ik mis, is dat je bij Ziggo vanuit een bepaald programma ook direct kunt zien welke afleveringen er nog meer van zijn en die selecteren en terugkijken.

Voorbeeld: Ik kijk naar B&B vol liefde, klik op info en zie dat er nog meer afleveringen zijn geweest. Ik kan die vorige afleveringen dan selecteren en bekijken, zodat snel kan 'inhalen’ als ik er eentje gemist heb. 

Herinnering instellen van een programma mis ik ook enorm, maar die heb ik al voorbij zien komen.

icon

Beste antwoord door PeterG 25 July 2023, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Als je Videoland heb, kan je ze zo wie zo allemaal bekijken, zelfs die nog moeten komen.

 

Terugkijken kan maar tot 1 week terug.

 

Verder zijn er nog veel wensen.

Zie ook hier de wensenlijst gemaakt door @wjb 

Bij kpn zul je in de gids naar de dag moeten welke je hebt gemist (je mist niet zoveel hoor). En van daaraf terugkijken.

Het is elke dag op dezelfde tijd. Wat het iets makkelijker kan maken… Met « en » ga je gelijk 24 uur terug of vooruit.

In de apps voor smart-tv's zit wel wat je bedoelt. Die heb ik zelf óók op de box gezet van uit de Google Play Store.

 

Reputatie 6
Badge +6

Met « en » ga je gelijk 24 uur terug of vooruit.

 

🙌 dat had ik zelf nog niet bedacht! Zoveel makkelijker dan naar de dropdown voor “gisteren”!

Ah, en “play” is “nu”. Dat had ik helemaal niet bedacht totdat ik die knop een keer indrukte zonet.

En…. ken je de extra functies van de kleurtoetsen al, @Arjan van B ?

         

Opnames verwijderen 

app of on demand openen kanalen, 200 tot en met 206

         

Kijk vanaf begin

         

Informatie, voortgangsbalk 

Opnames selecteren om te verwijderen (daarna rood)

     

5 minuten overslaan (opnames en on demand)

Reputatie 6
Badge +6

Ja dank, die kende ik inmiddels wel. 😎 En zoals je inmiddels gezien hebt houd ik (voor mezelf…?) een lijstje bij in het topic van een ander:

 

Reputatie 1

Bij kpn zul je in de gids naar de dag moeten welke je hebt gemist (je mist niet zoveel hoor). En van daaraf terugkijken.

Het is elke dag op dezelfde tijd. Wat het iets makkelijker kan maken… Met « en » ga je gelijk 24 uur terug of vooruit.

In de apps voor smart-tv's zit wel wat je bedoelt. Die heb ik zelf óók op de box gezet van uit de Google Play Store.

 

Ja top, de optie van « en » is handig daarvoor, dank voor de tip!

Een overzicht zoals in je screenshot is idd wat ik bedoel, dat is nog handiger. Welke app heb je daarvoor op de box gezet?

Nogmaals dank voor je terugkoppeling en de anderen ook! Fijn dat er zo snel gereageerd wordt! 

Hoe zit het eigenlijk met de update frequentie van dit soort functionaliteiten door KPN? De wensenlijst is behoorlijk met allemaal andere zinnige dingen. Ik snap dat je daar als gebruiker geen of weinig invloed op hebt maar ben benieuwd hoe snel iets opgeleverd wordt en waar je kunt zien wat er in een release of update zit.

Groet Edwin

Een overzicht zoals in je screenshot is idd wat ik bedoel, dat is nog handiger. Welke app heb je daarvoor op de box gezet?

Gewoon de normale standaard Android-TV app voor KPN ITV. KPN intoetsen in de Play Store is genoeg. 

 

Hoi, @Edwin Stallinga 

Ik had, voor 't gemak, even de smart-tv app in mijn Samsung gebruikt. Maar ik zie dat kpn het in de smart-tv app voor Android-TV anders heeft gedaan.

 

 

Reputatie 1

Ja top, heb de app geinstalleerd en getest en werkt prima zo! Thanks!