Beantwoord

Pagina niet beschikbaar iTV app

  • 13 December 2020
  • 6 reacties
  • 189 keer bekeken

Elke keer als ik de tv aanzet dan geeft hij aan dat de web pagina niet beschikbaar is. Wanneer ik de stroom er af haal en opnieuw op start doet hij het weer. Ik begrijp dat jullie de app aan het ontwikkelen zijn, maar wanneer wordt dit verholpen? Dit is natuurlijk onacceptabel.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 January 2021, 11:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @RVK1976 . Welkom op het forum.

Vervelend dat je deze melding aldoor krijgt. Heb je misschien ook een screenshot/foto van wat je ziet? Dat maakt het voor mij makkelijker om er een beeld bij te krijgen. 

deze webpagina is niet beschikbaar

 

ErrorCode: -100(net::ERR_CONNECTION_CLOSE)

Kan de pagina niet laden. smarttv.kpn.com is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of naar een nieuwe URL

 

Ik heb een samsung frame 55 inch uit 2020.

 

mvgr Rogier

Dank, @RVK1976 . Ik heb je topic en de foutcode doorgestuurd naar de ontwikkelaars met de vraag of ze weten wat hier gaande is en of ze een oplossing hebben. 

Ik heb nog geen reactie gehad en heb ze een reminder gestuurd. Gezien de feestdagen verwacht ik niet dat we vóór 1 januari antwoord hebben. :-(

Je bent helaas niet de enige met een niet/slecht werkende itv app op een Samsung Frame 2020.

Maar ja… of je nou zo blij wordt van de app op een 55 inch tv….

Een hele rij nadelen t.o.v. de decoder:

Zie hier.

@RVK1976 Ik heb ondertussen een reactie. Deze foutcode komt af en toe voorbij maar is heel grillig. Vaak is het ook zomaar spontaan weer goed.

De techneuten hebben het in onderzoek maar ze weten nog niet waar het weg komt. We zullen dus moeten afwachten, ben ik bang.