Beantwoord

Programma terugkijken werkt niet

  • 11 July 2020
  • 17 reacties
  • 8057 keer bekeken

blijft na alles bovenstaande zogenaamde oplossingen bestaan baal hier echt van een oude update zou fijn zijn

Dit is een probleem wat als het aanhoudt kan doen besluiten op te zeggen 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 13 July 2020, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Hg69 

Wat vervelend dat programma terugkijken niet goed werkt, heb je het nieuwe TV menu of nog de oude? En welke type TV ontvanger(s) heb je?

Ik heb het nieuwe menu en de hmb2260 v2

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb het nieuwe menu en de hmb2260 v2

Heb je eens een reset gedaan van de TV ontvanger:

Klik dan op “Installeer” bij het bericht van “Software opnieuw installeren.” Je kunt ook de “Frisse start” proberen. Zou je dan eens kunnen kijken of “Begin Gemist” het dan wel doet?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Hg69, welkom. Hebben de stappen die Dennis hierboven uitlegt geholpen met het probleem? Ik hoop het wel.

Reputatie 7
Badge +25

We hebben niets meer van je gehoord @Hg69 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

wij hebben alles gedaan wat hierboven staat maar t probleem is niet verholpen

Goedenavond ook hier kunnen we geen uitzending terug kijken van de zenders van NPO  erg jammer.

het eerst software updating gedaan en toen  frisse start gedaan  maar het helpt niet wie weet raad gr fam Wouters 

Reputatie 7
Badge +22

Goedenavond ook hier kunnen we geen uitzending terug kijken van de zenders van NPO  erg jammer.

het eerst software updating gedaan en toen  frisse start gedaan  maar het helpt niet wie weet raad gr fam Wouters 

Gaat het om alle NPO zenders @Fam Wouters? 

Hier hetzelfde probleem als de familie Wouters. Ook wij kunnen plots geen gebruik maken van terugkijken van NPO zenders (alle programma’s van de hele week niet, terwijl het gisteren nog wel kon) Andere zenders overigens geen probleem om ter te kijken.

Reputatie 7
Badge +22

Dit is vreemd, ik zie wel dit pijltje 

achter de programma’s staan, in ieder geval bij NPO 1 & 2. Volgens mij bij NPO 3 mogen niet alle programma’s voorzien zijn van dit pijltje, zoals “Opsporing Verzocht” op NPO 2. 

Er is een storing met Terugkijken en Begin Gemist op NPO 3 HD.

Het werkt gelukkig wel via NPO 3 GOS op 193 ;)

En via npostart.nl. Heb je die app al?

Goedenavond ook hier kunnen we geen uitzending terug kijken van de zenders van NPO  erg jammer.

het eerst software updating gedaan en toen  frisse start gedaan  maar het helpt niet wie weet raad gr fam Wouters 

Wij ook niet. Hebben oud menu. Heb de software net wel opnieuw opgestart maar lost niet op.

Er is een storing met Terugkijken en Begin Gemist op NPO 3 HD.

Het werkt gelukkig wel via NPO 3 GOS op 193 ;)

En via npostart.nl. Heb je die app al?

Ja via 193 kan ik nu ook terugkijken inderdaad. Bedankt voor de tip!

Tv terugkijken via mijn gids lukt niet…..gaat niet verder dan een paar uur. Slaat voortdurend vast. Opgenomen programma’s worden ook niet geladen. Sinds een tweetal weken geeft het voortdurend storing. Had bij Telfort nauwelijks problemen. Sinds KPN alles veranderd heeft is het een gedoe. Hetzelfde bij de facturen…ik heb het e.e.a. gereset, geeft geen oplossing, opnieuw opstarten ook niet. Heb met de snelheid van internet vis kpn service gecheckt en de instellingen van de experiabox zijn bijgesteld. Hopelijk werkt het nu beter.

 

 

Stb_zap_03/_40462  al een paar dagen deze code kan niks terug kijken 

Stb_zap_03/_40462  al een paar dagen deze code kan niks terug kijken 

hier heb ik ook last van

 

Na het openen van de gids om animal planet terug te kijken en het programma te starten wat je zien wil krijg ik onderin de starttijd 00:00:00.Het laatste stuk van het vorige programma krijg ik dan die ik door wil spoelen om mijn programma te zien maar doorspoelen gaat heeeel langzaam en als ik dan op start druk om te kijken staat het programma op pauze dus druk nog een keer om te starten maar dan begint het van voor af aan en dat bij meerdere programma's  kunnen jullie dit verhelpen.Ik heb al een volledige frisse start gedaan.