Beantwoord

Regionale zenders zijn sinds maandag verdwenen

  • 8 May 2024
  • 40 reacties
  • 543 keer bekeken

Hallo

 

Sinds maandag zijn bij mij ook alle regionale zenders weg en dat zijn omroep Brabant - L1 en nog meer zelfs de radio zenders en heb al diverse keren contact gehad met KPN en zij komen er ook niet uit waar betalen we dan nog hier voor.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 May 2024, 16:21

Bekijk origineel

40 reacties

Hier precies hetzelfde probleem sinds de laatste update

Reputatie 7
Badge +20

Sinds de laatste update?

Welke update?

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Heb je helemaal geen regionale zenders? 

Beste Joop

 

Ik heb de laatste nieuwe tv ontvangers en heb Kpn plus ik had alle zenders ook de regionale maar sinds dat KPN de update heeft gedaan heb ik niks meer alles geprobeerd zelfs kpn is er al mee bezig 

Dus die weten het ook niet meer maar ik blijf bellen en anders betaal ik niet meer

 

Peter

Reputatie 7
Badge +20

Beste Joop

 

Ik heb de laatste nieuwe tv ontvangers en heb Kpn plus ik had alle zenders ook de regionale maar sinds dat KPN de update heeft gedaan heb ik niks meer alles geprobeerd zelfs kpn is er al mee bezig 

Dus die weten het ook niet meer maar ik blijf bellen en anders betaal ik niet meer

 

Peter

 

Dus je hebt de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Daar ligt het niet aan en ook niet aan de updates.

 

Wacht even op een moderator, die kan het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

 

Je betaalt NIET alleen voor die paar regionale zenders.

Dus stoppen met betalen kan je beter niet doen. 

Niet meer betalen is natuurlijk geen optie. Dan wordt je afgesloten.

Is je decoder aangemeld met de Gmail / Google account? Haal dan eens de KPN iTV app uit de Play Store. Ben benieuwd of de televisiezenders daar dan wel op te zien zijn. Dan is de storing nog beter te pinpointen.

Via tv.kpn.com (laptop) doen ze het ook nog?

Ook hier precies hetzelfde, niet alleen de regionale zenders maar ook het complete 4K pakket met drie zenders. Ook in de app ontbreken deze zenders.

Reputatie 5
Badge +3

KPN is nooit zo scheutig geweest met regionale en lokale televisie zenders toch? 

Reputatie 7

Hoi @peter van der zanden, @mual, welkom! Ik heb hier nog een tweetal meldingen meer van gezien de afgelopen dagen.

Heb je de zenders nog wel in de app of op tv.kpn.com, Peter?

Ik zie dat jij aangeeft, Mual, dat het bij jou daar ook mist. Heb jij de nieuwe app (TV+ app, met een +teken in het logo) of nog de oude? 

Voor jullie beide wel het advies om hierover even te bellen (0800-0402, gratis). De collega die je dan spreekt kan een paar controles doen, en vervolgens een melding aanmaken voor de back office. Ik ben ook aan het kijken of hier iets algemeens aan de hand is, maar het helpt als er back office meldingen zijn. 

Nieuwe app geïnstalleerd maar nog altijd ontbreken de regionale zenders en mijn drie zenders uit het 4-K pakket die nog wel in mijn abonnement staan.

De 4k zenders zijn alleen beschikbaar via de ontvanger @mual . Staan ze daar?

Nee, zowel de regionale zenders als de zenders uit het 4K pakket (drie stuks) zijn als sneeuw voor de zon verdwenen….

Bij mijn ontvangers)

Hier ook precies het zelfde probleem alle regionale zenders weg maar ook mijn ESPN kanalen zijn spoorloos. Gister gebeld alles doorlopen maar geen Resultaat. Tot op heden toe nog niets. Stekkers er uit gehad er weer in gedaan updates gedaan maar het heeft geen zin gehad.

Geprobeerd het nummer te bellen maar verbinding wordt verbroken nadat er een SMS wordt gestuurd met een aantal vragen die niets met het probleem te maken hebben en alle drie mijn kastjes worden gereset, maar helaas nog steeds zonder resultaat. Lijkt mij toch een veel groter probleem maar waarschijnlijk mist nog niet iedereen deze zenders. Ik heb speciaal een 4K pakket erbij genomen ivm een nieuwe TV en miste daarom deze zenders wel snel. Hoop dat dit snel wordt opgelost 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een paar keer gekeken, gisteren en vanmorgen.

Maar alle regionale zenders waar ik recht op heb, heb ik.

Dus geen problemen hier. 

Misschien zit het probleem in enkele servers, ik weet niet in welke regio u zit. 

@joop2011 Ik zit zelf in Gelderland en heb alleen nu AT 5 nog maar en Flevoland de overige regionale zenders zijn weg en alle espn zenders zijn ook zoek.

Reputatie 7
Badge +20

Hier in provincie Utrecht heb ik ze, gelukkig, allemaal nog.

ESPN weet ik niet, daar heb ik geen abonnement op. 

Zit ook in Utrecht en RTV Utrecht  was de eerste die ik miste. Later bleek dat er nog veel meer ontbreken waaronder mijn gehele 4K pakket dat ik speciaal had afgenomen ivm het ESPN Ultra HD kanaal op 694

Hier ook hetzelfde probleem..alle regionale zenders weg. Friesland

Alle reset uitgevoerd die we kunnen doen.

Terug naar fabriek instellingen heeft het ook niet kunnen oplossen..

 

Ik heb de indruk dat het tot nu meldingen zijn uit Gelderland en Noord-brabant. Woon ook jij in een van deze provincies, @M anon ?

@PeterG .provincie Friesland woon ik

Ah, dank je @M anon 

Dan zou je ook deze moeten hebben maar die zijn er dus allemaal momenteel niet neem ik aan.

TV Noord 501 /881
oost 504 /883
TV Drenthe 503 /882
TV NH 509 /888

@PeterG .

Klopt geen van deze meer te zien.

Alleen omroep friesland en at5.

 

Zijn die tv zenders bij jouw ook in de KPN Tv app en http://tv.kpn.com weg @M anon ?

@PeterG 

Zowel op kpn tv+ en via de app zijn ze niet meer te zien,dat klopt.

 

 

Reageer