Beantwoord

Smart TV app op LG

  • 30 November 2020
  • 64 reacties
  • 3156 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

64 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @svenpoint. Ik neem het even over van @Bart_Z. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist intern doorgezet. Mijn collega's gaan dit verder uitzoeken en nemen contact met jou op als dat nodig is. 

Bedankt Vikash, dat zal fijn zijn. In de tussentijd keerde ik terug naar de set-top box die onder huidige omstandigheden prima werkt.

Reputatie 7
Badge +20

@Darkoa, Vikash had volgens mij voor iemand anders melding gemaakt. Jij had al een keer contact gehad. Leek in de routering te zitten gaf je aan. Hopelijk wordt dat nog beter. Hoe meer meldingen hoe makkelijker onderzoek en hoe makkelijker hopelijk de oplossing gevonden kan worden.

Badge

Hi! Ook hier sinds 2 dagen de LG OLED55CX6LA, ander formaat dan Sven maar wel zelfde model. Wij hebben ook geprobeerd de smart tv app te gaan gebruiken maar ervaren precies dezelfde problemen als hierboven genoemd. Ook al op verschillende tijdstippen ervaren (vroeg in de ochtend en ook in de avond). Kan er voor ons ook een melding aangemaakt worden? Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het gemeld @cs2912, binnen enkele dagen zal de Technische Dienst contact met je opnemen. Ik ben benieuwd. 

Badge

Goedemiddag,

 

Ook hier hebben we last van dat de zenders niet willen laden. Het gaat ook om een LG OLED55CX6LA model. Kan je voor mij ook een melding maken? Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Marijn Boer

Goedemiddag,

 

Ook hier hebben we last van dat de zenders niet willen laden. Het gaat ook om een LG OLED55CX6LA model. Kan je voor mij ook een melding maken? Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

 

Marijn Boer

Dag

Zelfde probleem met app kon en LG. Graag melding zeer vervelend.

Reputatie 7
Badge +20

@Marijn Boer, ik kan zo op jouw adresgegevens geen aansluiting vinden, heb je misschien een typefoutje gemaakt? Ik hoor het graag. 

 

@Rhgn. van jou heb ik nog geen gegevens. Als je jouw profiel van gegevens wilt voorzien en mij een seintje geeft als je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 

Beste,

Wij zitten met hetzelfde probleem. Sommige zenders lopen vast, wij hebben een LG OLED65CX3LA kwa technische specificaties is dit dezelfde als de CX6LA.

Is hiervoor inmiddels een oplossing?

Groeten,

 

Gert-Jan 

Ja, gewoon de ontvanger gebruiken. Dat is sowieso 't beste. 

Ja daar wilde ik nou net vanaf, naast dat ik dan een andere input op mijn receiver moet kiezen heb ik ook een andere afstandbediening nodig of ik moet een Harmony o.i.d. aanschaffen. 

Dus je hebt een UHD 4k smart TV waarmee je wilt kijken met een app die niet meer dan 720P levert en nog een aantal andere beperkingen heeft t.o.v. de ontvanger?

Ik heb de app hooguit voor wat testjes en voor het uitzonderlijke geval dat de ontvanger 't niet doet. 

Eigenlijk kijken we amper "tv" als in niet gestreamt dus de resolutie vindt ik nog niet het aller ergst, maar als dit de app is wat kpn levert dan zit er niet anders op dan de settopbox weer van zolder te halen.

Beetje jammer.

Reputatie 7
Badge +20

@Gertja, als je wilt kan ik voor jou ook melding maken. Wil je mij het dan laten weten als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien? 

 

Verder is het zo dat de app in ontwikkeling is en naar mijn idee nog geen volwaardige vervanger van de ontvanger. Meldingen kunnen daar wel bij helpen, maar voor zover ik weet is het niet altijd even makkelijk om updates er bij LG erdoor te krijgen.

@Gertja, als je wilt kan ik voor jou ook melding maken. Wil je mij het dan laten weten als je jouw profiel van gegevens hebt voorzien? 

 

Verder is het zo dat de app in ontwikkeling is en naar mijn idee nog geen volwaardige vervanger van de ontvanger. Meldingen kunnen daar wel bij helpen, maar voor zover ik weet is het niet altijd even makkelijk om updates er bij LG erdoor te krijgen.

 

Als dat helpt met de ontwikkeling van de app graag. Mijn profiel is bijgewerkt.

Ik zag in de lg content store dat de laatste update van oktober is geloof ik.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de melding gemaakt. Er zal nog contact met je opgenomen worden om het door te lopen. 

Hier ook LG CX, en de nieuwe KPN app doet niet, behalve eindeloos laden. Graag actie voor CX tv!

Hier gatt het op een LG GX ook mis.

Gek dat KPN problemen heeft terwijl andere streaming diensten zoals Netflix en Disney geen probleem lijken te hebben en zelfs een resolutie bieden die je anno 2021 zou verwachten.

De ontvanger zou een alternatief bieden als HDMI-CEC ondersteund zou worden maar ook dat is kennelijk voor KPN nog een brug te ver.

Hallo,

 

ook hier soortgelijke problemen, zo nu en dan zenders die niet laden, na de stekker er even uit halen en opnieuw in doen werkte het dan wel weer, maar sinds de laatste update van gisteren is er geen enkele zender meer die het nog doet, erg vervelend! We kijken via een LG CX55

Yes, geen tv kijken mogelijk via app nu

Goedemorgen. Ook ik heb problemen met de iTV KPN app in combinatie met een LG55OLED televisie. De app geïnstalleerd op de televisie blijft laden, terwijl de tijdsbalk wel verder loopt. Op mijn mobiel werkt de iTV app wel, casten van mobiel naar televisie werkt dan weer niet.

zou je ook voor mij de melding kunnen maken?

Ik heb gisteravond de app verwijderd (OLED55C8PLA), Daarna de tv een poos spanningsloos gemaakt en weer ingeschakeld. Vervolgens de app weer geïnstalleerd en nu werkt die bij mij wel.

Vanmorgen wilde ik datzelfde kunstje ook op m'n andere tv doen (43UK6400PLF), maar daarop krijg ik nu de melding dat de LG Content Store niet beschikbaar is; vanavond nog maar eens proberen.

Reputatie 7
Badge +20

Er lijkt snel een update van de app voor LG aan te komen. Hopelijk lost die het probleem op. Die wil ik nog wel even afwachten. Ik zal van mij laten horen als de update er is. 

Helpt deze niet, maak ik uiteraard meldingen voor jullie. 

Reputatie 7
Badge +20

De update is er sneller dan verwacht. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Als je deze nog niet hebt wil ik je vragen de app up te daten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

Staat nog niet in lg store…. Komt vast snel

Â