Beantwoord

Smart TV app op LG

  • 30 November 2020
  • 64 reacties
  • 3156 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

64 reacties

De update is er sneller dan verwacht. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Als je deze nog niet hebt wil ik je vragen de app up te daten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

Staat nog niet in store, komt vast snel?

 

Reputatie 1

@Mar10aerts2 Je zult de update niet via de store krijgen, maar direct in de app. Daarvoor hoef je de TV app alleen maar volledig af te sluiten en opnieuw te openen. Vervolgens zul je op de instellingen-pagina rechts onderin het versienummer 2.8.50 zien.

Vanmorgen wilde ik datzelfde kunstje ook op m'n andere tv doen (43UK6400PLF), maar daarop krijg ik nu de melding dat de LG Content Store niet beschikbaar is; vanavond nog maar eens proberen.

Nadat ik die tv ook spanningsloos gemaakt heb komt er direct een melding over een nieuwe versie; die heb ik geïnstalleerd maar ik vermoed dat dat dezelfde versie is als die welke ik gisteren op m'n OLED heb gekregen en dus nog niet 2.8.50. Die is voor beide tv's nog niet beschikbaar in de LG Content Store; later nog maar eens kijken. Overigens werkt de (oudere (?) versie van de) app in beide tv's prima.   

Staat nog niet in lg store…. Komt vast snel

 

Precies.

De update is er sneller dan verwacht. Het versienummer is 2.8.50 (te vinden in het menu, onderaan). Als je deze nog niet hebt wil ik je vragen de app up te daten. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. 

Nog steeds dezelfde problemen met deze versie helaas.

wat me opvalt, in de kpn app geeft hij onderaan in het menu versie 2.8.50 aan, in de lg store nog steeds 2.8.50? App al opnieuw geïnstalleerd 

 

wat kan ik nog meer doen? 

@MarcHeg12 ??

wat me opvalt, in de kpn app geeft hij onderaan in het menu versie 2.8.50 aan, in de lg store nog steeds 2.8.50? App al opnieuw geïnstalleerd

Reputatie 7
Badge +20

@MarcHeg12, had ik voor jou al melding gemaakt? Ik ben even het overzicht kwijt, sorry. Zo niet ga ik dat ook voor jou doen. 

 

@Mar10aerts2 is het gelukt en ervaar jij nog problemen?

@MarcHeg12, had ik voor jou al melding gemaakt? Ik ben even het overzicht kwijt, sorry. Zo niet ga ik dat ook voor jou doen. 

 

@Mar10aerts2 is het gelukt en ervaar jij nog problemen?

Werkt weer, top!

@MarcHeg12, had ik voor jou al melding gemaakt? Ik ben even het overzicht kwijt, sorry. Zo niet ga ik dat ook voor jou doen. 

 

 

hoi Bart nee nog niet, alvast bedankt!

@Bart_Z Beste Bart, Kun je voor mij ook deze melding doen bij de Texhnische Dienst. Immers de storing is ook na weken nog steeds niet verholpen. Dezelfde acties als jij en je andere collega hebt voorgesteld heb ik ook gedaan. Erg vervelend. Dezelfde ervaring als @Darkoa heb ik nog steeds. Graag jullie KPN hulp.Pieter

Inmiddels heb ik de nieuwe kpn app geïnstalleerd en eea lijkt goed te werken!👍

Reputatie 7
Badge +20

@MarcHeg12, zou je nog even jouw profiel willen voorzien van gegevens. Helemaal vergeten te vragen, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. En van welk jaar is de LG CX55?

 

En fijn om te lezen dat het voor de rest wel weer werkt. :)

@MarcHeg12, zou je nog even jouw profiel willen voorzien van gegevens. Helemaal vergeten te vragen, hoor ik van je als je dat gedaan hebt. En van welk jaar is de LG CX55?

 

En fijn om te lezen dat het voor de rest wel weer werkt. :)

Done, de televisie is van December 2020

@MarcHeg12, had ik voor jou al melding gemaakt? Ik ben even het overzicht kwijt, sorry. Zo niet ga ik dat ook voor jou doen. 

 

@Mar10aerts2 is het gelukt en ervaar jij nog problemen?

Werkt weer, top!

Blijft weer hangen..

Elke keer van stroom afhalen is behoorlijk vervelend

Reputatie 7
Badge +20

@MarcHeg12, voor jou heb ik melding gemaakt. 

 

@Mar10aerts2, voor jou wil ik dat ook graag doen, alleen ik heb nog geen gegevens van je. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik aan de slag.