Vraag

stb-zap-03-40462 videoserver 520344

  • 22 December 2020
  • 15 reacties
  • 246 keer bekeken

Sinds een week heb ik deze code bij 1 programma. Heel raar.

Ik heb alles al gereset, ze vertelden mij dat het aan het kastje kan liggen, ik heb er 6 en het gebeurd bij alle kastjes.

Ook zei hij dat je bepaalde programma’s niet op kan nemen. Ik heb het eerder altijd op kunnen nemen. Het is naar mijn mening ontstaan na een storing , waarbij men niet de opnames terug kon kijken en er was toen ook een landelijke storing qua tv kijken. Het gaat om SBS6 met lang leve de liefde. Alle andere programma’s kan ik allemaal opnemen en afkijken. Terugkijken lukt overigens wel.

ik hoop dat jullie dit met een software update op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Bernardina

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Sinds een week heb ik deze code bij 1 programma. Heel raar.

Ik heb alles al gereset, ze vertelden mij dat het aan het kastje kan liggen, ik heb er 6 en het gebeurd bij alle kastjes.

Ook zei hij dat je bepaalde programma’s niet op kan nemen. Ik heb het eerder altijd op kunnen nemen. Het is naar mijn mening ontstaan na een storing , waarbij men niet de opnames terug kon kijken en er was toen ook een landelijke storing qua tv kijken. Het gaat om SBS6 met lang leve de liefde. Alle andere programma’s kan ik allemaal opnemen en afkijken. Terugkijken lukt overigens wel.

ik hoop dat jullie dit met een software update op kunnen lossen.

Met vriendelijke groet,

Bernardina

 

 


Hier het zelfde probleem alleen bij het SBS6 programma lang leve de liefde. Is hier volgens mijn ontstaan nadat er voor lang leve de liefde de ingelaste corona persconferentie is uitgezonden hierna is het programma wel op te nemen maar bij het willen bekijken krijgen we de foutmelding STB-zap-03/40462 videoserver.

Wat ik gisteren heb gedaan: opgenomene en terwijl de opname loopt terugkijken. Daarna heb ik het erop laten staan en toen ik als ik wou nogmaals kijken. Maar dat is de bedoeling natuurlijk niet, want je neemt niet voor niks iets op. Het is wel raar dat het dan wel kan.

En idd anders ook de code die Boschie beschrijft. Het zou ook idd na de persconferentie gebeurd kunnen zijn.

Rara.

Reputatie 4
Badge +4

Het zit blijkbaar toch in het tv kastje want via https://tv.kpn.com/ is het wel gewoon te zien.

Ik ga het gelijk vanavond proberen. Wel raar. Dan zou het met een update te maken hebben lijkt mij.

welke modem hebben jullie eigenlijk? Ik heb de V12 en 2 superwifi punten. Misschien dat dat ook een verband heeft?

overigen heb ik een glasaansluiting.

Ik heb overigens 6 kastjes en bij allemaal hetzelfde probleem. Zal dan toch aan de verbinding liggen op de 1 of andere manier.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Bernardina, @boschie73 en @Wibisa, dank jullie wel voor het signaal. Het is erg vervelend dat het niet lukt om de serieopname van Lang leve de liefde terug te kijken via de tv-ontvanger. Ik heb dit signaal doorgezet naar mijn collega's van de achterliggende afdeling. Op het moment dat ik een terugkoppeling krijg, meld ik me direct bij jullie!

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij is het opgelost door eerst de serie opname te verwijderen en daarna de ontvanger een minuut van het stroom te halen. Daarna weer opnieuw de serie opname in te plannen. Dus voor nu is het bij mij opgelost.

Dank je wel Ron.

het rare is ook dat wanneer je tijdens de opname de opname aanklikt en vanaf het begin kijkt de opname wel gewoon lukt.

ik hoop dat het snel opgelost is.

Wisiba, ik heb 6 kastjes en het probleem is bij alle kastjes. Ik heb alles al geprobeerd.

Fijn dat het bij jou opgelost is.

Alleen bij bovenstaande kan ik later de opname bekijken, maar dat is niet de bedoeling. Je neemt niet voor niks op.

Foto is beetje onduidelijk maar ik kreeg dit te zien.

Ja idd, ik krijg dat nu ook steeds te zien.

Daarvoor kreeg ik steeds de foutcode te zien, dus er is wel wat gewijzigd.

Maar helaas niet opgelost.

Ja idd, ik krijg dat nu ook steeds te zien.

Daarvoor kreeg ik steeds de foutcode te zien, dus er is wel wat gewijzigd.

Maar helaas niet opgelost.


Inderdaad probleem is nog niet opgelost.

 

@Ron weet je al wat?

Heb de laatste optie ook geprobeerd.

Helaas!

boger498 (als je me op een andere manier wilt contacten)

Vandaag de eerste keer weer de opname kunnen bekijken. Ook al hebben we zitten kijken, toch de opname door laten gaan om later te kijken of hij het nu wel goed opneemt. Hoop dat het nu  goed blijft.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Bernardina en @BarryWuits. Ik heb nog geen terugkoppeling van mijn collega's, daarom heb ik een reminder gestuurd. Overigens ervoer ik dezelfde foutmelding bij het terugkijken van opnames van Lang leve de liefde. Ik zag dat @Wibisa het probleem kon oplossen door de serieopname te annuleren, de tv-ontvanger opnieuw op te starten en de opname opnieuw in te plannen. Ik heb de serieopname geannuleerd, de tv-ontvanger gereset en toen opnieuw de serieopname ingepland, dat heeft bij mij het probleem verholpen. Mocht het probleem nog spelen, dan zou je dit nog eens kunnen proberen. Zodra ik een terugkoppeling krijg van mijn collega's meld ik me direct!

Hoi Ron,

 

zoals eerder aangegeven werkt het bij mij nu ook weer.

zomaar opeens.

Dank je wel voor de update.