Beantwoord

Storing in het beeld een grijze bewegende balk

  • 1 May 2020
  • 8 reacties
  • 1230 keer bekeken

Goedemiddag,

 

Sinds een paar weken hebben wij meerdere keren per dag last van een grijze bewegende balk die of 1 seconde duurt of een paar seconde, het is zowel op de tv die beneden is maar ook op de tv die boven staat. We dachten eerst dat onze tv het ging begeven, maar toen het ook op onze andere tv was dachten we nee dat kan niet aan onze tv liggen.

Ik heb een paar foto´s er van kunnen maken en 1 filmpje. 

Het is zowel met live tv kijken of met opgenomen programma´s terug kijken.

We hebben contact gehad met de kpn, die hebben wat dingen doorgemeten en konden er niks van maken toen hebben we een nieuwe tv ontvanger gekregen, er werd ons gezegd als het nu weer gebeurd nadat de nieuwe tv ontvanger er is dat het toch aan onze tv ligt, maar daar ben ik het niet mee eens. 

Vandaar dat ik hier nu mijn vraag stel in de hoop dat jullie iets voor mij kunnen betekenen,  wat het kan zijn.

Mvg Nanda

 

icon

Beste antwoord door PeterG 1 May 2020, 16:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Je bent niet de enige. Iedereen die via KPN kijkt heeft dit. Het is bekend, maar nog niet opgelost. Het doet zich voor bij álle Talpa zenders. En ook via online kijken via laptop en KPN ITV app.

Dit topic loopt al een tijdje:
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/zwart-witte-blokjes-op-sbs-6-rond-22-30-495101

Kijk nou komen we een stuk verder, ik ga dat topic volgen dank je vriendelijk voor je antwoord. 

 

 

Dank je wel, wij hebben het ook en hebben zelfs een nieuw kastje gekregen, het is niet weg, dus dachten dat het aan de televisie lag..

Bijna de tv opgestuurd voor reparatie.. 

Ligt dus gewoon aan KPN, knap want bij Telfort hadden we het niet, nu Telfort KPN is hebben we het..

Wij hebben deze klachten nog steeds.

En in september zijn er nog veel meer klachten bijgekomen. We hebben inmiddels een nieuwe modem, een nieuw tv kastje en zelfs een nieuwe glasvezelkastje gekregen. Het is echt een drama momenteel. Er zijn nu weer problemen als je de menu knop indrukt mag je blij zijn als er na 15 seconden je dat te zien krijgt, of de gids knop alles is zo traag echt niet normaal. Afgelopen week eindelijk iemand gesproken die zei dat het laatse bij heel veel mensen voorkomt. Er schijnt begin december een updat geweest te zijn maar die hebben ze heel snel terug gedraaid want alles liep in de soep. Nu verwachten ze 3e week van januari weer een update die de klachten weg moeten nemen.Kortom je betaald elke maand een hoop geld voor heel veel ergenissen. Ik zei ook al sinds jullie telfort erbij hebben genomen lijkt het wel of jullie een hele hoop troep op jullie nek hebben gehaald. Het is momenteel tv kijken waar je echt geduld voor moet opbrengen, maar mijn geduld gaat steeds meer opraken. 

Voor de grijze blokken in beeld zijn inmiddels diverse topics.
Deze, maar ook hier en dit topic.

Ook het trage menu loopt het forum mee vol. Bij mij ook 15 seconden voor gids en opnamen.

Beide issues lopen al maanden en voor beide issues heeft het geen enkele zin apparatuur om te wisselen.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben er inmiddels een storingstopic voor lopen, voor de grijze blokken bij de Talpa zenders. Daar zullen we ook delen zodra het opgelost is. Talpa heeft aangegeven aan een oplossing te werken!

Zullen we maar even ‘onze’ link doen en niet de insided versie, @Marcia_ ? :stuck_out_tongue:

forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-grijze-of-witte-blokken-op-talpa-zenders-sbs6-veronica-en-net5-495101

Reputatie 7
Badge +30

Oeps.. :sweat_smile: