[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online

[Opgelost] Storing met opnames, terugkijken en iTV online
Reputatie 7
Badge +21

Storing met opnames, terugkijken en iTV online

Op dit moment is er helaas een iTV storing. We zien vooral dat het bekijken van opnames en de optie terugkijken een foutmelding 500-10015 geeft. Ook met online tv kijken zijn er op dit moment problemen. Om ons netwerk niet onnodig te belasten willen wij jullie vragen om geen reset uit te voeren. We werken hard aan een oplossing. Zodra er meer informatie is delen we dat in dit topic.

 

Status

Update 3: 05-05-2022 09:00 - De storing is verholpen. 

Update 2: 05-05-2022 08:00 - Het onderzoek is in volle gang. Live televisie kijken is wel mogelijk voor alle zenders via de tv-ontvanger, niet via online tv kijken.

Update 1: 04-05-2022 20.00 - De storing is in onderzoek bij de specialisten


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

159 reacties

Foutmelding 500-10015 wat te doen?

Bij ons ook. Precies om 20u... 

Badge

Foutmelding 500-10015 wat te doen?

Ook hier…. Precies om 20:00.

Ben benieuwd of er een oplossing is, na het herinstalleren van de app op de tv krijg ik ook de melding “Er ging iets mis bij het laden van de pagina, probeer het later opnieuw. Excuus voor het ongemak” 

Reputatie 2

Wil ik met de kinderen naar de dodenherdenking kijken klapt precies op dat moment de volledige digitale tv er uit… Slechte timing KPN…  enig idee hoe of wat en wanneer dit weer draait? Dan kan ik ze een herhaling laten zien.

 

groeten

Reputatie 7
Badge +16

Klopt, er lijkt iets niet helemaal lekker te gaan in het netwerk. Heb de vraag uitstaan wat er mogelijk aan de hand is. 

Reputatie 1

Hier ook! Precies om 20u! Zit je dan in het buitenland.. kpn hoe kan dit? En ook nog eens precies om 20u? Hoeveel mensen, die zeer veel waarde hechten aan de herdenking, vertrouwen op jullie dienst.. ik ben een teleurgestelde veteraan die voor het eerst niet heeft kunnen herdenken met de Waalsdorpervlakte op het scherm.

 

Reputatie 6
Badge +10

Dat zijn gewoon capaciteitsproblemen.. Oud draadje van mij:

 

 

Corona persco: plat

EK/WK voetbal: plat

Ajax - Feyenoord: plat

Dodenherdenking: plat

Hier ook, maar al hele dag! Erg hinderlijk. Fot bij het straten van video (500-10015). Erg interessant maar wat moet ik doen? 

 

Reputatie 1

Hier ook dezelfde melding

Hier, Alkmaar, ook al gedurende de hele dag. App eraf, opnieuw geïnstalleerd, maar helpt niet.

Ja wij wilden ook graag de herdenking kijken, baal enorm.

Reputatie 1

Capaciteitsproblemen? Kpn zo’n grote aanbieder? Neem toch aan dat zij hun database en server capaciteiten netjes op orde hebben?! Ze weten precies hoeveel abonnementhouders ze hebben dus kunnen prima uitrekenen wat het ‘verkeer’ is dus de belasting! 

Reputatie 1

Gisteren ook al beide kpn boxjes thuis moeten resetten.. wat een zooitje kpn!

Hier in Veenendaal ook foutmelding 500-10015, ook geen herdenking kunnen kijken!

Reputatie 2

Wanneer ik het menu ‘opnames’ wil openen verschijnt de melding (STB-REC-01 / 500-10015). 
Maar dit gebeurt ook bij het live kijken via bijvoorbeeld de iOS app.

Nou is net vandaag het probleem in de link opgelost , krijgen we dit weer.
 


Ter info: Ik merkte eerder op de avond al een vreemd probleem. Ik keek een opgenomen aflevering van een serie. Toen ik deze stopte en weer in het menu met opnames terugkwam, zat ik ineens in een heel andere serie. Niet de aflevering die ik zojuist had gekeken stond geselecteerd. 

Voor het eerst dat ik mij kan herinneren ook niet de herdenking kunnen zien. Natuurlijk doe je zoiets in gedachten. Maar toch.. vind dit echt erg. 

Ik kan na een storing op de tv geen tv meer volgen op mijn tablet(500-10015)

Reputatie 7
Badge +16

Ongelukkige timing van deze storing. Maar het lijkt in zoverre op de storing die eerder vandaag ook gespeeld heeft. Hopelijk snel weer opgelost. 

Goedenavond ik wil via de app van kpn tv kijken maar ik krijg de melding: kan geen programma informatie laden (500-10015)

 

Sinds dat kpnitv app is gekomen vind ik het zoiezo al

niet meer geweldig, al een paar keer opnieuw moeten installeren omdat de app niet werkte. 

Meer waar de gids nu na de herdenking ineens niet meer opent?

Erg lastig. Want je kan ook geen opnames meer plannen.

EN ER IS OOK STORING met de startpagina van de TV app! En live tv kijken in de app / website.

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond ik wil via de app van kpn tv kijken maar ik krijg de melding: kan geen programma informatie laden (500-10015)

 

Klopt @Vogelw, momenteel een storing die landelijk speelt. Hopelijk snel een oplossing. 

Maar leuk dat iedereen problemen heeft maar wordt er door KPN NOG IETS OPGELOST?

Reputatie 1

Al paar keer sinds gisteren op beide HD boxjes de melding foutcode: stb-nmc-400 gehad.. reset werkt maar toch.. nu app problemen.

los v inderdaad het moeten missen vd waalsdorper is dit echt wel balen.

 

Reputatie 1

Maar leuk dat iedereen problemen heeft maar wordt er door KPN NOG IETS OPGELOST?

Thats the question! Ik denk dat de operators via ziggo de Waalsdorpervlakte aan het kijken zijn, Kees