TV+ box brandt regelmatig oranje. Hoe op te lossen?

  • 31 July 2023
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Sinds een week overgestapt naar KPN nu al drie keer bovenstaand probleem gehad best irritant, knopje op de bovenkant is natuurlijk hetzelfde als de stroom er even af halen, lijkt me handiger als dit probleem gewoon verholpen wordt

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Gek ik heb hier gisteren iets geplaatst over dit onderwerp maar niks te zien hieri🤔

Reputatie 7

Dat komt doordat een moderator van KPN jouw bericht afgesplitst heeft naar het onderstaande topic.

Helaas kreeg je daar geen berichtje van en dus leek het alsof jouw bericht in rook opgegaan was.

Reputatie 6
Badge +6

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Raar.

(Inderdaad, mijn reactie is op geen enkele manier een antwoord op bovenstaand probleem met het oranje lampje. Maar bovenstaande post van @tyn64 was volgens mij geen vraag, maar een opmerking/bevestiging bij het originele topic, verwijzend naar dingen in dat topic. Keurig bij elkaar! Dus waarom dat dan in een eigen topic moet. 🤔 En ook de originele auteur nog in verwarring achterlatend. En nu moet je evengoed nog het originele topic lezen om de opmerking over het knopje op de bovenkant te begrijpen. En stel dat hier later wél een goed antwoord komt. Dan staat dat weer niet bij dat andere topic dus toekomstige lezers van dat topic hebben daar niks aan. Ik vind dat de informatie maar slecht te vinden is op dit forum door al dat gesplits, en het door moderators markeren van reacties als antwoord. Ik vermoed dat @Lentman de reactie van Elco F ook niet zelf als antwoord gemarkeerd heeft. Het was immers geen antwoord op de vraag die daar gesteld werd.)

nou helemaal mee eens, er wordt een nieuw topic aangemaakt, niet om gevraagd, terwijl ik gewoon een reactie geef op een topic waarin dit probleem ook voorkomt en ook al even nl 3 maanden.

Kennelijk lukt het dus niet om een bevredigende oplossing voor dit probleem te bedenken, eigenaardig.

Nog vreemder is dat ik niet eens weet dat er van mijn bericht een eigen topic is gemaakt, kortom zoek het maar uit allemaal.

Denk niet dat ik vaak op dit forum te vinden zal zijn.

Krijg er nu al jeuk van.

@Arjan van B dank voor de heldere reactie!

 

 

Badge +19

Het is waarschijnlijk overgekomen alsof je een hulpvraag stelde. Dan wordt er een eigen topic aangemaakt.  Als het alleen een opmerking was geweest dan had er inderdaad niet gespitst hoeven worden. 

Reputatie 6
Badge +6

@Joep1965, en de moderators: het was inderdaad feitelijk een hulpvraag van @tyn64, namelijk een bevestiging dat het probleem in dat orginele topic niet opgelost is? En ook dat de oplossingen die daar geboden werden (herstart!) niet afdoende zijn?

Badge +19

Een hulpvraag zet je nooit in het topic van een ander! Alleen al om overlast voor de topicstarter te voorkomen. 

Reputatie 6
Badge +6

Oh, dat ben ik absoluut niet met je eens. KPN stuurt mensen naar dit forum om informatie te vinden. En die informatie is bar slecht te vinden als het altijd 1-op-1 hulp is. Waarom eindeloos hetzelfde herhalen?

Hulpvraag of niet het was in ieder geval een reactie of opmerking op een probleem wat speelt(de) en waar ik als nieuwe kpn gebruiker last van heb. En waar nog steeds! geen oplossing voor is geboden.

Lijkt me dat daar een forum voor is toch?