Beantwoord

TV+ box oranje led. Wat betekent dat?

  • 21 April 2023
  • 53 reacties
  • 2210 keer bekeken


Toon eerste bericht

53 reacties

Abebe schreef:

Heb het nagemeten en in 6 u ur verbruikt deze dan 2,7kwh ipv 1,35kwh. Mocht ik niet thuis is dat 5,4kwh per dag en kost mij dat €1,60 extra per dag. Alle reden om het op te lossen door KPN.

Dat kan echt niet, de TV+ Box verbruikt maximaal 4Watt en dus zou het verbruik per dag niet meer dan 96Wh kunnen zijn. De kosten zijn dan dus zo'n 3 cent.

Je hebt gelijk, was ff vergeten dat mijn Iphone aan de oplader lag.

Oranje lampje verschijnt soms bij opstarten,  dan lijkt de box volledig vast te lopen en helpt een reset of uit/aanzetten via fysieke knop op de box.

 

Bij ons staat hij op de Ecostand en is de aansluiting via soundbar. Ik heb het overigens een tijd niet meer gehad maar zojuist toch weer. We hebben geen wijzigingen in de configuratie gehad.

 

Groet! 

Reputatie 7
Badge +20

Oranje lampje verschijnt soms bij opstarten,  dan lijkt de box volledig vast te lopen en helpt een reset of uit/aanzetten via fysieke knop op de box.

 

Bij ons staat hij op de Ecostand en is de aansluiting via soundbar. Ik heb het overigens een tijd niet meer gehad maar zojuist toch weer. We hebben geen wijzigingen in de configuratie gehad.

 

Groet! 

Knopje bovenop helpt dan. Een reset dus ook. Hoe doe je dat? Echt volgens de volgende stappen: Resetten TV+ ontvanger? Komt het dan nog weer voor?

Reageer