Beantwoord

Tv- en wifi verbinding valt weg tijdens telefoneren

  • 13 January 2021
  • 29 reacties
  • 188 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Reputatie 2

@Erwin_   Helaas toch weer nieuwe problemen: de Arris VIP 5202 “bevriest” regelmatig en reageert dan niet meer op de KPN-afstandbediening.

De TV reageert nog wel op dezelfde KPN-afstandbediening (aan en uit + geluid harder en zachter), maar de Arris VIP 5202 reageert niet meer.

Ook opnieuw opstarten helpt niet.

Pas na ongeveer 30 minuten reageert de Arris VIP 5202 weer op de afstandbediening. 

Hoe kan dit nou weer?

Ai, ai. Het zit niet mee. Heb je geprobeerd om die tuner even helemaal te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Reputatie 2

Beste Erwin, 

 

Dank voor je reactie.

De frisse start heb ik op beide tuners gedaan, hopelijk is dat de oplossing.

 

Reputatie 2

Toch weer problemen gehad de afgelopen weken: nu kreeg ik steeds de foutmelding foutcode.tv/843 en dit bleek een probleem te zijn met het verkrijgen van een IP-adres via het modem.

 De tv-ontvanger is aangesloten op een stekkerblok dat ik iedere avond uitschakel.

Als ik het stekkerblok de volgende dag weer inschakel dan gaat de tv-ontvanger via het modem op zoek naar een vrij ip-adres en dat gaat vaak verkeerd.

Heb het nu zelf opgelost door de tv-ontvanger en vast ip-adres te geven, volgens de stappen in dit artikel onder “ DHCP-binding” :

Probleem is nu opgelost!