Beantwoord

tv ontvanger kapot

  • 10 December 2020
  • 8 reacties
  • 273 keer bekeken

Badge

Mijn tv ontvanger is kapot...kpn gebeld zouden een nieuwe sturen...paar dagen later weer gebeld..er zou weer een andere worden gestuurd...dezeĀ  zou vandaag 10-12-20 bij de jumbo klaar liggen...niet dus ...ik probeer kpn te bellen...een 1 uur en nog wat in de wacht scandalig dit..ik ga per direct overstappen...nooit meer kpn...

icon

Beste antwoord door Lisa 20 December 2020, 13:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Abdel1974, Welkom! Fijn dat je ons gevonden hebt. Wat zuur dat het pakket nog niet klaarligt. PostNL heeft het mega druk op dit moment, dus het zou mij niets verbazen als er wat vertraging zit op de levertijd. Je ontvangt een sms als het klaarligt. Had je die al wel ontvangen?
Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee.Ā Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?Ā 

Badge

Ik heb t nog nooit zo erg gehad als bij kpnā€¦

Ik zit niet zo lang bij kpn... en t gaat ook niet lang meer duren...

ik ben door 3x kpn medwerkers woest gemaakt vandaag ...tijdens het bellen vragen zij naarĀ mijn gegevens ...en dan wordt gezegd dat zij t ff gaan uitzoeken...en dan laten zij mij 20 minuten in de wacht en uiteindelijk hangen zij op...šŸ¤®šŸ¤®šŸ¤®šŸ¤®

Schandalig....en nbeschoft...hoop dat kpn haar mensen opleidt om klanten fatsoenlijk te behandelenĀ 

Badge

Het verhaal :

Ik heb al een tijdje problemen met de ontvanger..heb vorige week zaterdag 05-12 met kpn gebeld..en de dame van de callcenterĀ  heeftĀ mij een andere tv ontvanger beloofd te verzenden...en dat de ontvanger Dinsdag 08-12-2020 tussen 18:00 en 21:00 uur thuis zou worden bezorgd ...ik als een gek maar wachten, na 21:30 ...neem ik contact met kpn..en die zegt te kunnen zien dat er verzonden is maar niet aangekomen is bij de postbedrijf...dus die beloofde weer een andere te sturen ..en deze zou dan Donderdag 10-12-20 na 14:30 uur bij Jumbo geleverd worden....

En Donderdag om 17:45 ging ik om de beloofde pakket af te halen bij Jumbo..maar te vergeefs...weer niks...ik bel kpn om te vragen waar de tv ontvanger blijft...en geloof t of niet ...ben door 3 kpn callcenter medewerkers na +/- 20min in de wacht te hebben gezet ...wordt er opgehangen...enige idee...hie ik me dan voel?

Ik ben t spuug zat...voor mij nooit meer kpn...ik ga zeker overstappen...moet je na gaan dat ik een nieuwe klant ben en nu al zo behandeld..geen worden voor

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

Jammer om te horen dat de verbinding steeds verbrak en dat je niet teruggebeld bent. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. Als ik in deze nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.:relieved:

Badge

Wat je kan doen is je leidinggevende hierop de hoogte houden, en hoop dat die onbeleefde collega's van u op de vingers worden getikt..het is echt niet te beschrijven hoe je je kan voelen na zo een voorval..

Zit al jaren bij Telfort en Tele2...nog nooit zo een onbeschofte gedrag meegemaakt..

Heb hier geen worden voor..

Ik heb trouwens de gesprekken opgenomen...als u dat als bewijs wilt dan kunt u dat krijgen

Ā 

Groeten

Reputatie 7
Badge +17

Kun je jouwĀ profielĀ nog voorzien van jouw abonnementsgegevens? Dan kan ik meekijken en waar nodig feedback geven aan mijn collega's. Is het inmiddels gelukt met het omruilen van de ontvanger? Of kan ik daarin nog iets voor je betekenen?Ā :thinking:

Badge

Ok ...ik ga dat aanpassen....

het is nog steeds niet gelukt met het omruilen van de ontvanger..er werd mij 2x beloofd dat geleverd zou worden maar helaas...Waarschijnlijk gaat t kpn niet om de tevredenheid van de klant....

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Abdel1974! Ik zie nu dat ik twee topics van jou heb. Ik zie nu dat je je profiel hebt ingevuld en dat er inmiddels al een ontvanger je kant op is gestuurd. Goed nieuws dus! Jammer dat het zolang moest duren. Excuses daarvoor.Ā